jacob napsal(a):
Tak už nic, na Torrentu je toho plno. Díkes. Ale kdyby jste měli nějaké osobní poznatky k výměně ložisek v krku řízení, moc uvítám.
tak brzo?
jak jsi tu vuli poznal?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nakonec nejsou v háji ložiska, ale jen bylo potřeba je dotáhnout.
Vůli poznáš tak, že třeba na dlažebních kostkách ti to trochu klepe, nebo když dáš moto na hlavní stojan, zatížíš zadek, aby byl předek ve vzduchu a vezmeš vidle do ruky a zkusíš s nimi zahýbat dopředu a dozadu.....
Já mám nějak pocit, že jsem je měl povolený pořád a když mi je při 10k prohlídce dotáhli, za chvíli zase byla vůle. Asi možná nebyl pořádně dotažený pojistný šroub, nevím....
A pokud by ložiska byla KO, poznáš to tak, že po dotažení nejde vidle rovnoměrně otáčet, něco bude chroupat nebo klást aspoň malinko odpor.
Ani bych se nedivil, kdybych je měl načatý, pár offroadů, skoků a technických pasáží si to i s vůlí dalo
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal(a):
Ani bych se nedivil, kdybych je měl načatý, pár offroadů, skoků a technických pasáží si to i s vůlí dalo
uff..
hned zitra to zkontroluju.
v tomhle mam obsesivni poruchu. Jeste z kola.
----
dobre, ze jsi to chytil vcas... par korun usetrenych, ze?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jacob napsal(a):
Ani bych se nedivil, kdybych je měl načatý, pár offroadů, skoků a technických pasáží si to i s vůlí dalo
uff..
hned zitra to zkontroluju.
v tomhle mam obsesivni poruchu. Jeste z kola.
----
dobre, ze jsi to chytil vcas... par korun usetrenych, ze?
Hmm, ložiska stojí pár korun a koupíš je v podstatě kdekoli, ale dát je tam je celkem otrava, nakonec, máš servisní manuál, tak tam to uvidíš. Podle mě práce na 2 hodiny, když půjdou dobře vyťuknout stará a vložit nová. Na to se používá takovej pěknej tool, kterej samozřejmě nemám. A za práci si asi jak Carservis, tak Invelt něco řeknou...typuju okolo 2500-3000 to asi bude dohromady.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Draci konec srandy, potřebuji servisní manuál.
Najde se dobrá duše, která by mi poskytla možnost ,,nakouknout"?
Partnerce skončila záruka a má 20t. Takže bych potřeboval zjistit co a jak.
Jestli by to mělo daného jedince stát členství v Rychlých šípech, tak ho zproštuji této kolektivní pomoci.
BalnarZ@seznam.cz
Waltr napsal:
Draci konec srandy, potřebuji servisní manuál.
Najde se dobrá duše, která by mi poskytla možnost ,,nakouknout"?
Partnerce skončila záruka a má 20t. Takže bych potřeboval zjistit co a jak.
Jestli by to mělo daného jedince stát členství v Rychlých šípech, tak ho zproštuji této kolektivní pomoci.
BalnarZ@seznam.cz
upload na ftp mi furt pada kurnik.
nicmene mam to.
btw: nevim, jestli je v servisnim manualu harmonogram praci.. pry jim to rika pocitac z mnichova.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
počkám si. Určitě to v každém servisním je. Ale je pravda že na to mají nejaký prográmek, protože když jsem si domlouval já po 10 tak mi maník z ostravy poslal přímo list s pracema a i časovými ůdaji. Ale manuály se prodávají i ještě jako knihy a tento základí servisní ůdaj tam musí být.
Nicmíně se mi bude hodit i z jiných důvadů, už jsem se v tom musel párkrát hrabat, a třeba vypouštěcí šroub na vodu (ona pověstná hadice ) bych věděl kde mám hledat.
po lehkém pátrání sem mi podařilo na nějakém US fóru najít screenshot z servisního plánu, který je jinak k dispozici jen na DVD, které je jako "příslušenství" (!) k F800GS, tak jsem to přeložil a vypsal. Věci jako "načtení a vymazání chyb v paměti, zápis do servisní knížky,nastavení dalšího servisu v počítači atp. jsem tam nepsal.)
- kontrola brzdové kapaliny
- kontrola špic
- vizuální kontrola brzdového systému (hadičky, spoje)
- kontrola/nastavení napnutí řetězu a stavu celé řetězové sady
- kontrola bočního stojanu
- kontrola ložiska v hlavě řízení
Každých 10 000 km nebo každý rok:
- celková kontrola motocyklu
- kontrola stavu baterie
rascal33 přiložený následující obrázek:
po lehkém pátrání sem mi podařilo na nějakém US fóru najít screenshot z servisního plánu, který je jinak k dispozici jen na DVD, které je jako "příslušenství" (!) k F800GS, tak jsem to přeložil a vypsal. Věci jako "načtení a vymazání chyb v paměti, zápis do servisní knížky,nastavení dalšího servisu v počítači atp. jsem tam nepsal.)
- kontrola brzdové kapaliny
- kontrola špic
- vizuální kontrola brzdového systému (hadičky, spoje)
- kontrola/nastavení napnutí řetězu a stavu celé řetězové sady
- kontrola bočního stojanu
- kontrola ložiska v hlavě řízení
Každých 10 000 km nebo každý rok:
- celková kontrola motocyklu
- kontrola stavu baterie
Nějak to nesedí, podle repromu je výměna svíček po 40 000km -,,Replace all spark plugs (as part of maintenance) (Description in item: 12 12 509, Billed as a separate item) every 40,000 km"
Ko ventilů po 20 000km ne po 10 000km a výměna oleje v šavlích taky tipuju bude po víc než dvaceti .
Upravil kim dne 08.02.2017 17:41
po lehkém pátrání sem mi podařilo na nějakém US fóru najít screenshot z servisního plánu, který je jinak k dispozici jen na DVD, které je jako "příslušenství" (!) k F800GS, tak jsem to přeložil a vypsal. Věci jako "načtení a vymazání chyb v paměti, zápis do servisní knížky,nastavení dalšího servisu v počítači atp. jsem tam nepsal.)
sosni reproma, jak ti tu Swat a ostatni radi a budes nadsen
Upravil hicks dne 08.02.2017 18:45
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2