xylem napsal:
delame spoustu podobnych veci pro autoprumysl, praxe je takova ze se udela dokumentace pro jednu stranu a druha se dela jen zrcadlove, jiz bez dokumentace, respektive na jednom vykrese byvaji dve cisla vykresu ale jeden draft s jednema kotama
tady ten rozdil vypada pomerne velikej, skus zmerit vysku obou padaku pokud budou lezet na zemi, tipuju ze bude stejne velka
TT zrejme nezohlednilo skutecnost ze jsou valce vuci sobe trochu posunute (klikovka), ale netvrdim ze nejsou zaroven posunute kotevni diry (ale spis nebudou)
jeste by to mohlo byt kompenzovane temi plastovymi podlozkami, nabizi se ze by mely byt kazda jinak velka, pokud jsou rozdilne tak je prohodit, pokud ne, tak snad vy to mohlo byt tak ze TT zabalil jednu velikost misto dvou a tim padem snad i nejaka reklamace, pokud maji (TT) jen jednu velikost a ramy mas stejne vysoke, tak myslim ze to na reklamaci nebude a proste to tak TT myslel
koukam ted na originaly a ty mezery taky nejsou 100% stejne, ale ten rozdil je minimalni
drzim palce
Zmerat resp porovnat P a L stranu mozem, ale musim ich najprv demontovat
A zase riskujem problemy so zakusnutymi srobmi..
Podlozky v pribale su rovnake pre obe strany.
Zatial som to docasne vyriesil vlozenim velkoplosnych podloziek pod lavy ram a tympadom som to kusok posunul, ale stale je to velmi tesne.
Idealne by bolo ak by ste niekto kto ich mate na moto pozreli ako to vyzera u vas.
Já jsem si u TT koupil na LC kryty válců, po namontování (mimochodem spojovací materiál nedostatečný, musel jsem si pomoci z vlastních zdrojů) jsem zjistil že se to tluče s designem motorky jako pěst na oko a hlavně že by to udělalo při pádu více škody než užitku jelikož to ani nebylo v celé ploše napevno na válci. ale jen opřeno. Za takovou raketu co to stálo, jsem to poslal zpět. Dále jsem si koupil za asi šestku štítek na LC. Při montáži jsem zjistil, že je potřeba trochu znásilnit pružné lišty na uchycení štítku. Při jízdě jsem si všiml, že ono znásilnění se projevilo tím, že štítek nebyl v ose motorky, ale ujížděl nakoso do strany. Křivě ( nesouměrně )vyvrtaný díry. Štítek jsem reklamoval na prodejně, protože jinak musím říci že se osvědčil a jsem spokojen. Vyměnili ho za jinej kus. Následně jsem kupoval od TT stavitelnej tlumič řízení (tady 100%) a jednodílnou sportovní sedačku (opět 100%).
Upravil Pamilton dne 04.04.2017 20:38
BMMW R1200GS LC 2014
- pochopitelně se může stát, že je kus nebo celá série vyrobená špatně. Nedávno se to stalo třeba u jedné poloviny padáků na F800GSA. Prostě byly jiné než být měly. Jestli se pohnul přípravek nebo se něco změnilo nevím ale tři kusy byly absolutně identické a všechny o víc než 10mm v rozteči jiné než by měly. Stane se. Problém se našel, vyrobili nové a vymění se to.
- chybějící materiál v poslední době moc neřešíme, dřív to bývalo horší. Oni teď kontrolují váhu každého balení montážního materiálu a když se to liší od nastavené hodnoty, tak to upozorní. Pochopitelně to nevyřeší záměnu kdy místo šroubu M10 je M8 o kousek delší apod. Ale máme tady prakticky všechno, co se používá a můžeme to obratem poslat nebo si to zařídíme, zboží chodí každé 3 dny, tak i když je to něco speciálního, tak nám to pošlou. Stačí zvednout telefon.
- nerezové šroubové spoje se musí mazat, to je obecně známá věc. Touratech není Ikea, nářadí pro montáž taky není v balení. Běžná vazelína je naprosto standardní věc v každé dílně. Na každém prvním listě naprosto každého obrázkového návodu pro instalaci to je uvedené v pěti jazycích a nevím jak to je na Slovensku ale my to máme přeložené na webu, odkaz je hned na titulce. http://touratech....ech-cz.pdf
- Pamilton: kryty válců se dělají takhle od roku 2001. Já je mám na motorkách od roku 2003 a věř mi, že jsem s tím ležel třeba 100x. Těch krytů jsem už pár rozmašíroval a víko to ochránilo kromě jednoho jediného pádu, kdy šla rána do skály nad tím krytem v místě kde je fajfka. Plech si lehne na hlavu a docela dobře jí chrání. Dřív tam ani nedávali gumový kolečka, od roku asi tak 2007 jsou tam ty gumy, které vydrží obvykle do prvního většího pádu, kde se kryt přitiskne k hlavě a je tam takhle až do momentu, kde se odmontuje.
Co se týká štítu na motorku, tak by mě zajímalo jaký štít to byl, protože všechny plexi mají někde na hraně číslo kromě Desierta4, které má homologaci jako celek a plexi na offroadové ježdění které nemají žádnou. Tady je fotka třeba vysokého plexi co mám na demo motorce.
TomasTT přiložený následující obrázek:
Jinak co se týká těch padáků, tak tady je fotka padáků co máme na prodejně právě teď na LC. Jsou tam vidět i ty "příšerně hnusný" kryty hlav a na pravé straně je detail jak vypadá kryt po pádech do šutrů... Pochopitelně že to funguje ale je to určený na ježdění offroad.
- pochopitelně se může stát, že je kus nebo celá série vyrobená špatně. Nedávno se to stalo třeba u jedné poloviny padáků na F800GSA. Prostě byly jiné než být měly. Jestli se pohnul přípravek nebo se něco změnilo nevím ale tři kusy byly absolutně identické a všechny o víc než 10mm v rozteči jiné než by měly. Stane se. Problém se našel, vyrobili nové a vymění se to.
- chybějící materiál v poslední době moc neřešíme, dřív to bývalo horší. Oni teď kontrolují váhu každého balení montážního materiálu a když se to liší od nastavené hodnoty, tak to upozorní. Pochopitelně to nevyřeší záměnu kdy místo šroubu M10 je M8 o kousek delší apod. Ale máme tady prakticky všechno, co se používá a můžeme to obratem poslat nebo si to zařídíme, zboží chodí každé 3 dny, tak i když je to něco speciálního, tak nám to pošlou. Stačí zvednout telefon.
- nerezové šroubové spoje se musí mazat, to je obecně známá věc. Touratech není Ikea, nářadí pro montáž taky není v balení. Běžná vazelína je naprosto standardní věc v každé dílně. Na každém prvním listě naprosto každého obrázkového návodu pro instalaci to je uvedené v pěti jazycích a nevím jak to je na Slovensku ale my to máme přeložené na webu, odkaz je hned na titulce. http://touratech....ech-cz.pdf
- Pamilton: kryty válců se dělají takhle od roku 2001. Já je mám na motorkách od roku 2003 a věř mi, že jsem s tím ležel třeba 100x. Těch krytů jsem už pár rozmašíroval a víko to ochránilo kromě jednoho jediného pádu, kdy šla rána do skály nad tím krytem v místě kde je fajfka. Plech si lehne na hlavu a docela dobře jí chrání. Dřív tam ani nedávali gumový kolečka, od roku asi tak 2007 jsou tam ty gumy, které vydrží obvykle do prvního většího pádu, kde se kryt přitiskne k hlavě a je tam takhle až do momentu, kde se odmontuje.
Co se týká štítu na motorku, tak by mě zajímalo jaký štít to byl, protože všechny plexi mají někde na hraně číslo kromě Desierta4, které má homologaci jako celek a plexi na offroadové ježdění které nemají žádnou. Tady je fotka třeba vysokého plexi co mám na demo motorce.
Ano, ano, Omlouvám se. Na štítku mám opravdu výlisek s označením dílu a výrobce. To je můj úlet a nepozornost. Část mého předchozího zavádějícího příspěvku jsem opravil, abych někoho, kdo nedočte diskusi k těmto řádkům neuvedl v omyl. Jinak ale po počátečním rozčarování a výměně za jiný kus štítek chválím a doporučuju. Viz vlákno, tuším že..., "doplňky na LC", před rokem nobo možná déle. Lepší odolnost, funkčnost atd.
Upravil Pamilton dne 04.04.2017 20:42
BMMW R1200GS LC 2014
TomasTT - dakujem za vysvetlenie a fotky. Teraz je mi jasne ze je nieco na tych padakoch zle, otazka je co. Osobne tipujem lavy padak alebo stredovy diel alebo ich kombinaciu.
Zajtra ti zavolam, dohodnut sa ako zistit co je zle a nasledne ako vyriesit vymenu
TomasTT - Touratech není Ikea, nářadí pro montáž taky není v balení.
Tak to máš pravdu, Touratech je luxusný vyrobca luxysných motodoplnkov pre vyvolených, Ikea vyrába v zásade lacno a pre masy.
Touratech náradie nedáva (v tomto prípade chápem) - IKEA áno. IKEA robi blbuvzdorné návody, Touratech všetko rieši vetou o odbornej montáži v odbornom servise. Fakt si myslíš že väčšina z nás bude koli montáži blbých padákov utekať do autorizovaného servisu BMW?
Myslíš žeby niekomu v TT spadla korunka z hlavy keby k tým upozorneniam ktoré tam už máte dali vetičku "nerezové šroubové spoje se musí mazat".
live fast, die young be wild, have fun
raptor napsal:
TomasTT - Touratech není Ikea, nářadí pro montáž taky není v balení.
Tak to máš pravdu, Touratech je luxusný vyrobca luxysných motodoplnkov pre vyvolených, Ikea vyrába v zásade lacno a pre masy.
Touratech náradie nedáva (v tomto prípade chápem) - IKEA áno. IKEA robi blbuvzdorné návody, Touratech všetko rieši vetou o odbornej montáži v odbornom servise. Fakt si myslíš že väčšina z nás bude koli montáži blbých padákov utekať do autorizovaného servisu BMW?
Myslíš žeby niekomu v TT spadla korunka z hlavy keby k tým upozorneniam ktoré tam už máte dali vetičku "nerezové šroubové spoje se musí mazat".
Tak bych čekal že na tom Touratech bude líp než Ikea.
BMMW R1200GS LC 2014
raptor napsal:
TomasTT - Touratech není Ikea, nářadí pro montáž taky není v balení.
Tak to máš pravdu, Touratech je luxusný vyrobca luxysných motodoplnkov pre vyvolených, Ikea vyrába v zásade lacno a pre masy.
Touratech náradie nedáva (v tomto prípade chápem) - IKEA áno. IKEA robi blbuvzdorné návody, Touratech všetko rieši vetou o odbornej montáži v odbornom servise. Fakt si myslíš že väčšina z nás bude koli montáži blbých padákov utekať do autorizovaného servisu BMW?
Myslíš žeby niekomu v TT spadla korunka z hlavy keby k tým upozorneniam ktoré tam už máte dali vetičku "nerezové šroubové spoje se musí mazat".
Já nevím jak to mám ještě napsat - v každé krabici s každým výrobkem je to napsané v pěti jazycích - nerezové šroubové spoje se musí mazat!
TomasTT přiložený následující obrázek:
Co se týká návodů, tak bych řekl že není moc rozdíl mezi návodem Ikea a Touratech, je to obrázkové, pár ikon je jasných...
TomasTT přiložený následující obrázek:
raptor napsal:
TomasTT - Touratech není Ikea, nářadí pro montáž taky není v balení.
Tak to máš pravdu, Touratech je luxusný vyrobca luxysných motodoplnkov pre vyvolených, Ikea vyrába v zásade lacno a pre masy.
Touratech náradie nedáva (v tomto prípade chápem) - IKEA áno. IKEA robi blbuvzdorné návody, Touratech všetko rieši vetou o odbornej montáži v odbornom servise. Fakt si myslíš že väčšina z nás bude koli montáži blbých padákov utekať do autorizovaného servisu BMW?
Myslíš žeby niekomu v TT spadla korunka z hlavy keby k tým upozorneniam ktoré tam už máte dali vetičku "nerezové šroubové spoje se musí mazat".
Tak bych čekal že na tom Touratech bude líp než Ikea.
A já bych třeba čekal že BMW na tom bude líp než Touratech a ejhle - nedávají k těm doplňkům ani návod ani nářadí ani nic
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
raptor napsal:
TomasTT - Touratech není Ikea, nářadí pro montáž taky není v balení.
Tak to máš pravdu, Touratech je luxusný vyrobca luxysných motodoplnkov pre vyvolených, Ikea vyrába v zásade lacno a pre masy.
Touratech náradie nedáva (v tomto prípade chápem) - IKEA áno. IKEA robi blbuvzdorné návody, Touratech všetko rieši vetou o odbornej montáži v odbornom servise. Fakt si myslíš že väčšina z nás bude koli montáži blbých padákov utekať do autorizovaného servisu BMW?
Myslíš žeby niekomu v TT spadla korunka z hlavy keby k tým upozorneniam ktoré tam už máte dali vetičku "nerezové šroubové spoje se musí mazat".
Tak bych čekal že na tom Touratech bude líp než Ikea.
A já bych třeba čekal že BMW na tom bude líp než Touratech a ejhle - nedávají k těm doplňkům ani návod ani nářadí ani nic
To je vtip?? Neco jineho je nahradni dil a neco jineho doplnek. K bmw doplnkum (ktere jsou vyrobcem urceny k montazi v odbornem servisu) samozrejmne navody jsou. Najdes je jako odborny servis v systemu ASAP. U vyrobce ktery dodava neoriginalni doplnky pro dodatecnou montaz by takovy navod mel byt samozrejmosti. Naradi urcite ne - fakt to neni IKEA..
Ja bych zase cekal ze na bezny motorky bude mit touratech nejprodavanejsi doplnky skladem. Kdyz ne mistni prodejce tak alespon vyrobce. A ne ze se na ne bude cekat nekolik mesicu.. taktez by melo byt damozrejmosti, pokud poslu objednavku mailem, ze mi ji nekdo alespon potvrdi. Dale pokud objednana vec neni skladem ani u vyrobce, tak ze prodejce napise nebo zavola a poda nejake informace objednavajicimu.. to u vas ale zvykem neni.. ale verim ze ty budes mit urcite nejakou vysvetlujici odpoved ktera me uzemni..
Mluvil jsem o originál doplňcích BMW, nikoliv o náhradních dílech.
Za asi 15 let co jezdím BMW, jsem těch originál doplňků měl docela dost - rámy, kufry, padáky, topcase, tankbagy... a návod jsem nikdy neviděl.
Nicméně původně jsem reagoval na tu poznámku, že když se musí nerezový šrouby mazat, tak že by k tomu Touratech měl dávat vazelínu. Dostali jsme se někam jinam..
Prostě vazelínu, čistící ubrousky na umytí rukou po práci ani nářadí k tomu není.
Co se týká dostupnosti, tak já bych taky čekal, že třeba KTM bude mít skladem kola (objednáno v říjnu 2017, zaplacená záloha a stále není k dodání). Na Hondu se čekalo rok. Na spoustu věcí od BMW se čeká taky, nemají všechno co nabízí. Nevím o žádném výrobci populárních věcí, který má vždycky všechno skladem. Na nové mobilní telefony jsou pořadníky, teď jsou nové hodinky od Garminu a dostáváme je po kouskách namísto objednaných desítek kusů..
Bohužel hlavní problém proč nejsou naše výrobky tak, jak bychom chtěli, je BMW a Ducati. Touratech pro ně vyrábí OEM a jejich výroba je priorita. Takže když BMW objedná tento měsíc namísto 1200 sad kufrů třeba 3000, což se běžně stává, tak celá výroba dělá jen pro BMW. Vloni to bylo 84% OEM, my jsme neměli co prodávat. Jediný co pro zlepšení můžeme udělat je předobjednávka. Proto jsme vloni na podzim udělali závaznou objednávku všech kritických dílů na každý měsíc 2017 od ledna počínaje. Lednovou dodávku nám dodali začátkem března. Takže tak nějak. Na skladě máme momentálně věci za skoro 5M, to je obrovská částka. Ale je prd platný že máme třeba pět sad vykrojených kufrů ve stříbrné i černé, když k nim nemáme rámy a nebudou do konce dubna. Máme dvacet levých polovin horních padáků na K50 a chybí pravé, ty budou do 6 týdnů apod.
Co se týká objednávek mailem, tak pokud jí dostaneme, tak jí zapíšeme do objednávek u nás a obvykle kontaktujeme zákazníka když je to připravené k vyzvednutí nebo k poslání. Když víme, že to je něco, co nebude rychle, tak ty lidi obvoláváme a buď to rušíme nebo posíláme částečnou dodávku toho, co je a nebo to tady čeká až dorazí ten zbytek. Nejstarší objednávka u nás je z listopadu 2016 - díl na SuperTenere, který se bude vyrábět až se sejde 25 objednávek. Zatím jich je 16. Dodávky se o moc zlepšily, jen nám chodí ty počty výrobků co jsme předobjednali s tím 2 měsíčním zpožděním - teď jsme dostali to, co jsme chtěli na únor jenže je duben a potřebujeme toho 4x tolik. A těch výrobků je 8500, nejde objednat všechno. Něco jsme neodhadli - co se prodávalo vloni letos třeba nejde vůbec a naopak lidi objednávají jiné věci, které nás nenapadly. Pokud jsme tě nekontaktovali po odeslání objednávky, tak mě to štve a teď tady pracuje další kolegyně, která obvolává lidi (nebo jim píše SMS nebo maily) a informuje je o stavu tak, jak nám to chodí. Zboží od jara vozíme 4x týdně, ne jen jednou. Do 14 dnů budeme mít vedle další sklad 90m3 a můžeme toho brát víc na sklad ale když teď objednám něčeho třeba 40ks, tak se to na skladě objeví v létě. Snažím se aby to fungovalo co nejlíp ale když nedostáváme zboží a nebo nám chodí napůl rozebrané sady věcí kde se u všeho čeká na části bez kterých se to nedá dodat, tak v tom jen leží peníze (platit to musíme pochopitelně hned i když to je nekompletní) a dodat jen třeba rám bez montážního materiálu dost dobře nejde.
Mrzí mě to a nevím úplně co víc dělat.
Jinak jestli tady něco máš objednaného a nedodaného, tak se na to nepodívám, protože nemáš v profilu kontakt, takže nezjistím kdo vlastně jseš.
Upravil TomasTT dne 06.04.2017 16:30
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
raptor napsal:
TomasTT - Touratech není Ikea, nářadí pro montáž taky není v balení.
Tak to máš pravdu, Touratech je luxusný vyrobca luxysných motodoplnkov pre vyvolených, Ikea vyrába v zásade lacno a pre masy.
Touratech náradie nedáva (v tomto prípade chápem) - IKEA áno. IKEA robi blbuvzdorné návody, Touratech všetko rieši vetou o odbornej montáži v odbornom servise. Fakt si myslíš že väčšina z nás bude koli montáži blbých padákov utekať do autorizovaného servisu BMW?
Myslíš žeby niekomu v TT spadla korunka z hlavy keby k tým upozorneniam ktoré tam už máte dali vetičku "nerezové šroubové spoje se musí mazat".
Tak bych čekal že na tom Touratech bude líp než Ikea.
A já bych třeba čekal že BMW na tom bude líp než Touratech a ejhle - nedávají k těm doplňkům ani návod ani nářadí ani nic
To je vtip?? Neco jineho je nahradni dil a neco jineho doplnek. K bmw doplnkum (ktere jsou vyrobcem urceny k montazi v odbornem servisu) samozrejmne navody jsou. Najdes je jako odborny servis v systemu ASAP. U vyrobce ktery dodava neoriginalni doplnky pro dodatecnou montaz by takovy navod mel byt samozrejmosti. Naradi urcite ne - fakt to neni IKEA..
Ja bych zase cekal ze na bezny motorky bude mit touratech nejprodavanejsi doplnky skladem. Kdyz ne mistni prodejce tak alespon vyrobce. A ne ze se na ne bude cekat nekolik mesicu.. taktez by melo byt damozrejmosti, pokud poslu objednavku mailem, ze mi ji nekdo alespon potvrdi. Dale pokud objednana vec neni skladem ani u vyrobce, tak ze prodejce napise nebo zavola a poda nejake informace objednavajicimu.. to u vas ale zvykem neni.. ale verim ze ty budes mit urcite nejakou vysvetlujici odpoved ktera me uzemni..
Mluvil jsem o originál doplňcích BMW, nikoliv o náhradních dílech.
Za asi 15 let co jezdím BMW, jsem těch originál doplňků měl docela dost - rámy, kufry, padáky, topcase, tankbagy... a návod jsem nikdy neviděl.
Nicméně původně jsem reagoval na tu poznámku, že když se musí nerezový šrouby mazat, tak že by k tomu Touratech měl dávat vazelínu. Dostali jsme se někam jinam..
Prostě vazelínu, čistící ubrousky na umytí rukou po práci ani nářadí k tomu není.
Co se týká dostupnosti, tak já bych taky čekal, že třeba KTM bude mít skladem kola (objednáno v říjnu 2017, zaplacená záloha a stále není k dodání). Na Hondu se čekalo rok. Na spoustu věcí od BMW se čeká taky, nemají všechno co nabízí. Nevím o žádném výrobci populárních věcí, který má vždycky všechno skladem. Na nové mobilní telefony jsou pořadníky, teď jsou nové hodinky od Garminu a dostáváme je po kouskách namísto objednaných desítek kusů..
Bohužel hlavní problém proč nejsou naše výrobky tak, jak bychom chtěli, je BMW a Ducati. Touratech pro ně vyrábí OEM a jejich výroba je priorita. Takže když BMW objedná tento měsíc namísto 1200 sad kufrů třeba 3000, což se běžně stává, tak celá výroba dělá jen pro BMW. Vloni to bylo 84% OEM, my jsme neměli co prodávat. Jediný co pro zlepšení můžeme udělat je předobjednávka. Proto jsme vloni na podzim udělali závaznou objednávku všech kritických dílů na každý měsíc 2017 od ledna počínaje. Lednovou dodávku nám dodali začátkem března. Takže tak nějak. Na skladě máme momentálně věci za skoro 5M, to je obrovská částka. Ale je prd platný že máme třeba pět sad vykrojených kufrů ve stříbrné i černé, když k nim nemáme rámy a nebudou do konce dubna. Máme dvacet levých polovin horních padáků na K50 a chybí pravé, ty budou do 6 týdnů apod.
Co se týká objednávek mailem, tak pokud jí dostaneme, tak jí zapíšeme do objednávek u nás a obvykle kontaktujeme zákazníka když je to připravené k vyzvednutí nebo k poslání. Když víme, že to je něco, co nebude rychle, tak ty lidi obvoláváme a buď to rušíme nebo posíláme částečnou dodávku toho, co je a nebo to tady čeká až dorazí ten zbytek. Nejstarší objednávka u nás je z listopadu 2016 - díl na SuperTenere, který se bude vyrábět až se sejde 25 objednávek. Zatím jich je 16. Dodávky se o moc zlepšily, jen nám chodí ty počty výrobků co jsme předobjednali s tím 2 měsíčním zpožděním - teď jsme dostali to, co jsme chtěli na únor jenže je duben a potřebujeme toho 4x tolik. A těch výrobků je 8500, nejde objednat všechno. Něco jsme neodhadli - co se prodávalo vloni letos třeba nejde vůbec a naopak lidi objednávají jiné věci, které nás nenapadly. Pokud jsme tě nekontaktovali po odeslání objednávky, tak mě to štve a teď tady pracuje další kolegyně, která obvolává lidi (nebo jim píše SMS nebo maily) a informuje je o stavu tak, jak nám to chodí. Zboží od jara vozíme 4x týdně, ne jen jednou. Do 14 dnů budeme mít vedle další sklad 90m3 a můžeme toho brát víc na sklad ale když teď objednám něčeho třeba 40ks, tak se to na skladě objeví v létě. Snažím se aby to fungovalo co nejlíp ale když nedostáváme zboží a nebo nám chodí napůl rozebrané sady věcí kde se u všeho čeká na části bez kterých se to nedá dodat, tak v tom jen leží peníze (platit to musíme pochopitelně hned i když to je nekompletní) a dodat jen třeba rám bez montážního materiálu dost dobře nejde.
Mrzí mě to a nevím úplně co víc dělat.
Jinak jestli tady něco máš objednaného a nedodaného, tak se na to nepodívám, protože nemáš v profilu kontakt, takže nezjistím kdo vlastně jseš.
Jestli jsi si kola objednal v říjnu 2017 tak mají ještě dost času na to, aby ti je dodali před termínem objednání a to je podle mě slušná práce...