stepan: kurňa Ty ale máš oko
... jo jo mas pravdu, som nestihol, a bolo treba ist kupat prcka, takze este dodelam.
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vlk napsal:
stepan: kurňa Ty ale máš oko
... jo jo mas pravdu, som nestihol, a bolo treba ist kupat prcka, takze este dodelam.
očekávám nadšené reakce, až to vyzkoušíš na sypkém nebo blátivém povrchu do bláta jsem ale sundal blatník úplně, i když mám ten vod tůratechu
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
hmm, ked ja teraz viacej tunim jak jazdim
ale raz to pride, aj ked sypkemu a piesku zvlast sa vyhybam - to fakt neumim
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vlk napsal:
stepan: kurňa Ty ale máš oko
... jo jo mas pravdu, som nestihol, a bolo treba ist kupat prcka, takze este dodelam.
očekávám nadšené reakce, až to vyzkoušíš na sypkém nebo blátivém povrchu do bláta jsem ale sundal blatník úplně, i když mám ten vod tůratechu
tak jednu nadsenu dám: dnes som dal necely 1km usek "skratky" kde je cerstvo nasypany makadam. sutry boli velkosti paste a docela som to preplaval a postupne som prichadzal a odvazoval sa na to stare zname: pridat, drzat to v zatahu, neuberat a rajdy volne udrzat v stope.
Ale nemyslete si riadne som sa zapotil a krcovito drzal rajdy kym som sa s tym ako tak zžil, ale ta 21 napredu bola citelne poznat v pozitivnom slove.
Fakt to ovela viac fungovalo, ked som si povedal ze zatocim tak to slo zatocit a aj som sa tam dostal, nehrnul som to pred sebou ako s 19 kou.
Zaver: 21 je vyborna volba, ale enduristu to z Vas ani zo mna nespravi, to sa treba naucit, vydriet, alebo vediet vypnut bezpecnostny-prepokakanobojazlivy prepinac v hlave
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Čau,nevíte někdo jestli bude problém nasadit starší střed z 1150 (má jiné uchycení ABS kroužku..packy navíc) na 1150 s ABS s posilovačem?
per aspera ad astra
Ahoj,
protože jsem inspiraci a informace k přestavbě čerpal i na tomto "vlákně" a také konkrétními dotazy u některých z vás, tak posílám fotku mojí přestavby BMW R 1100 GS na 21" přední kolo. Ráfek a náboj je starší z druhé ruky, dráty nově vyráběné, nyple kupované nové originál BMW. Fotka je krátce po montáži většího kola, jeto zatím jenom ca 25 km. Na suché okresce jsem s pneu Mitas E-10 nepozoroval žádný velký rozdíl oproti kolu 19"s E-08. Můstek vidlice je zvednut vyráběnými podložkami kvůli přednímu blatníku o 15mm. Teď má motorka "krátké nohy". Řešili jste někdo zvýšení hlavního stojanu, o kolik mm? Jsem na vážkách zda navařit prodloužení přímo na spodní opěrné packy z naohýbaného plechu ve tvaru U, nebo klasicky fiknout trubky stojanu a prodloužit je? Boční musím zvednout také, na něm se kácela s kufry už i na 19.
jivacek přiložený následující obrázek:
Já jsem to nechával vařit klasicky. Dýlku už nevim, ale můžu Ti to změřit. Ideální si pod stojan zkusit dát prkna různý tloušťky a podle toho změřit o kolik potřebuješ. Mám tam přední tlumič z ADV a péra Hyperpra, tak by to nemuselo odpovídat tvojí motorce. Po namontování jsem zjistil, že se stojan kroutí a nechal jsem tam ještě navařit další výztuhu, takže mám 2x H. Co se týká bočáku, tak tam mám botku Touratech a jen jsou mezi plechama na šroubech delší matky. Potřeboval bych ho ještě tak o půl cenťáku prodloužit, ale už mě nepustí výfukový svod.
MALI napsal:
Já jsem to nechával vařit klasicky. Dýlku už nevim, ale můžu Ti to změřit. Ideální si pod stojan zkusit dát prkna různý tloušťky a podle toho změřit o kolik potřebuješ. Mám tam přední tlumič z ADV a péra Hyperpra, tak by to nemuselo odpovídat tvojí motorce. Po namontování jsem zjistil, že se stojan kroutí a nechal jsem tam ještě navařit další výztuhu, takže mám 2x H. Co se týká bočáku, tak tam mám botku Touratech a jen jsou mezi plechama na šroubech delší matky. Potřeboval bych ho ještě tak o půl cenťáku prodloužit, ale už mě nepustí výfukový svod.
Ahoj vespolek, nikde se nedočítám o zvýšení zadku.... Výměnou kola a doplněním podložek na můstek se poměrně brutálně zvedne předek, a těžiště jde dozadu. Až budete bádat nad tím, proč motorka nevisí v zatáčkách na předním kole a odezva od řízení je horší než dřív s 19", přijde čas pořešit zadek. Já jsem si nechal kvůli tomu postavit zadní tlumič se zvětšeným zdvihem a prodloužit spodní úchyt tlumiče ve vidlici. Nešlo ale o orig zadní tlumič. zajímalo by mě, jestli někdo zkouší zkrácení vzpěry paraleveru, jako to dělali závodnící na boxercupech. viděl jsem i vzpěru se závitem pro plynulé nastavení výšky, to může být fajn věc...
Mel
Wer später bremst, fährt länger schnell.
MALI napsal:
Já jsem to nechával vařit klasicky. Dýlku už nevim, ale můžu Ti to změřit. Ideální si pod stojan zkusit dát prkna různý tloušťky a podle toho změřit o kolik potřebuješ. Mám tam přední tlumič z ADV a péra Hyperpra, tak by to nemuselo odpovídat tvojí motorce. Po namontování jsem zjistil, že se stojan kroutí a nechal jsem tam ještě navařit další výztuhu, takže mám 2x H. Co se týká bočáku, tak tam mám botku Touratech a jen jsou mezi plechama na šroubech delší matky. Potřeboval bych ho ještě tak o půl cenťáku prodloužit, ale už mě nepustí výfukový svod.
Ahoj, hlavní stojan se kroutil? Máš tam v místě prodloužení dovnitř vloženou výztužnou trubku, nebo jsi to měl bez ní? To zvýšení mi vychází podle mého měření mezi 15 - 20 mm, víc už by to asi moc nešlo, protože by noha stojanu při zavření chytala o spodní hrnec výfuku. Raději jsem si na to experimentování pořídil na ebay jeden starší stojan... Trochu mne vystrašil kolega "Melizoy" s tím zvedáním zadku, zatím jsem tu o tom nečetl, nebo jsem něco přehlédnul. Jak se to chová tobě za jízdy, já jsem jel zatím pouze pár km, řešil jsi to nějak?
Trubku nevim - nedělal jsem to, ale předpokládám, že tam něco bude nicméně mi přišlo, že se to kroutí, tak mi tam Servisák navařil ještě jednu výztuhu - zítra vyfotim. Odezvu v zatáčkách tedy nepociťuji a i na špuntech se to nechá dobře klopit. Se zadkem jsem nic nedělal, možná předchozí majitel. Na silniční jezdění dávám stejně druhou sadu kol 19/17.
MALI napsal:
Trubku nevim - nedělal jsem to, ale předpokládám, že tam něco bude nicméně mi přišlo, že se to kroutí, tak mi tam Servisák navařil ještě jednu výztuhu - zítra vyfotim. Odezvu v zatáčkách tedy nepociťuji a i na špuntech se to nechá dobře klopit. Se zadkem jsem nic nedělal, možná předchozí majitel. Na silniční jezdění dávám stejně druhou sadu kol 19/17.
Ahoj, to druhou výztuhu stojanu, příčku máš až skoro dole, ne? Jinde by zavazel ten hrnec výfuku. Můžeš mi případně poslat fotku? Díky.
Čau, aby jsem nezakládal nové vlákno tak to dám sem.. Pokud by někomu zlobilo po přeložení na jednadvácu ABS a potřeboval ten upravenej kroužek od kluků z TT tak mám jeden k prodeji..
kubas přiložený následující obrázek:
tohle jsme přeci už řešili ale mě z toho vyšlo že ta vzpěra se moc nebude líbit kardanu.. hlavně podle toho videa..
Upravil lupen dne 09.05.2017 23:16
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.