Takze som to vyumival a ziadna prasklina tam nie je, ako bolo vyssie napisane bol to odraz z bahna a zdalo sa ze to je prasknute. inac som pozeral pod tu manzetu na kadranovy klb a ten je suchy, teda nie je od oleja, takze ten olej nie je z motora. Dokonca ked som k nemu privonal tak nesmrdel tak ale smrdel ako prevodovy olej cize to bude olej z toho unasaca alebo ako sa to presne vola. Zajtra pozriem lepsie odkial to kape viac.
BMW R100GS PD Classic
Zrejme to tak bude ako pises, ale zistim to na 100% az zajtra. Dam vediet. A este k tym veciam co sa tu pisali ze motorka ma 2 roky a uz je na odpis. Zial ja to chcem vyriesit a jazdit dalej. Je to super stroj a jazdi sa mi na nom paradne. Takze sa to fixne a pojde dalej
BMW R100GS PD Classic
janci napsal:
Zrejme to tak bude ako pises, ale zistim to na 100% az zajtra. Dam vediet. A este k tym veciam co sa tu pisali ze motorka ma 2 roky a uz je na odpis. Zial ja to chcem vyriesit a jazdit dalej. Je to super stroj a jazdi sa mi na nom paradne. Takze sa to fixne a pojde dalej
Jsou tu kolegové co LCčka zatracují a nemají pravdu.Mám na LC naježděno několik desítek tisíc kilometrů a musím s tebou souhlasit.
Je to super stroj i když se někdy s..e jako většina motorek.
Na tvám kardanu je vidět,že jezdíš rád a že se s tím moc nemažeš.
Držím pěsti ať je to jen nějaká banalita.
.
Ja tu motorku nemam dlho. Ale co mam najazdene tak je to nebe a dudy. Mal som F-ko a ine motorky ale to LC mi pride ako najuniverzalnejsia motorka co osm doteraz mal + vyzera nadherne(aspon pre mna). Prikladam fotku motorky:
becka napsal:
motorka za pul mega a po 7 tis.nm z ní chčije olej? samo, že pár měsíců po záruce
posledně jsme se vraceli domů z dovolené a mělo poruchu letadlo za sto miliónů dolarů.
dost mně to zaskočilo! takhle drahá věc přece nemůže mít závady
A bylo to při prvním letu,na funglovce,nebo mělo voblítanou tisíckrát zeměgulu? To je to,co nás zaráží. Když to LC bude mít najetých 50tisíc,tak by to nikoho nezaskočilo,odejít může cokoli na čemkoli...
pár faktů:
- drahá motorka se může pokazit stejně jako laciná, prostě vyšší moc, kdyby tady bylo 157 topiců o tom, jak LC odešel motor po pěti tisících km, a BMW by dělalo mrtvého brouka /jako třeba KTM Slovakia/ potom by to bylo asi na pováženou
- kolega s tím jezdil podle pneumatik také v terénu a třeba se s tím moc nemazal
- i ta motorka, na které jezdíš jako nová stála balík...
Já jsem třeba vystřízlivěl z Miele, koupeno šest nebo sedm spotřebičů do baráku a většina z nich měla reklamaci, některé i tři, myčka notoricky pořád závady, trouba co vyhazuje pojistky pořád dokola - nic takového u BMW nepozoruju.
pod trvalým dohledem
becka napsal:
motorka za pul mega a po 7 tis.nm z ní chčije olej? samo, že pár měsíců po záruce
posledně jsme se vraceli domů z dovolené a mělo poruchu letadlo za sto miliónů dolarů.
dost mně to zaskočilo! takhle drahá věc přece nemůže mít závady
A bylo to při prvním letu,na funglovce,nebo mělo voblítanou tisíckrát zeměgulu? To je to,co nás zaráží. Když to LC bude mít najetých 50tisíc,tak by to nikoho nezaskočilo,odejít může cokoli na čemkoli...
pár faktů:
- drahá motorka se může pokazit stejně jako laciná, prostě vyšší moc, kdyby tady bylo 157 topiců o tom, jak LC odešel motor po pěti tisících km, a BMW by dělalo mrtvého brouka /jako třeba KTM Slovakia/ potom by to bylo asi na pováženou
- kolega s tím jezdil podle pneumatik také v terénu a třeba se s tím moc nemazal
- i ta motorka, na které jezdíš jako nová stála balík...
Já jsem třeba vystřízlivěl z Miele, koupeno šest nebo sedm spotřebičů do baráku a většina z nich měla reklamaci, některé i tři, myčka notoricky pořád závady, trouba co vyhazuje pojistky pořád dokola - nic takového u BMW nepozoruju.
Ale já nic proti ceně nemám,ať to stojí třeba milion,když to zato někdo dá. Mě jen nejde do hlavy to,při jakých kilometrech se musí řešit závada. A kdyžto tady vidím,tak čím novější model motorky,tím absurdnější závady,který prostě u 20let staré motorky nenajdeš. A jak tady píšou o párpříspěvků výš,že se ser.e stejně jako ostatní mašiny,tak to není pravda,na japoncovi fakt nic v 7 tisíci km neteče.
Tak bezpochyby je velký rozdíl v kilometru najetém na silnici první třídy a kilometrem v terénu... a z fotek je zřejmé, že ta motorka dostává za uši
pod trvalým dohledem
Vikec: Haha že na Japoncovi sa nič neserie... rad by som ti pri kofole porozprával ako som tlačil xr-tu z lesa kvôli Honda nikdy nekaziacemu sa regleru. Alebo ako som X-ku naštartoval po zime a motorka išla na dva valce namiesto 4. Pozri tiež má to série že BMW a že take drahé a pod. Ale čo narobím. Mám hodiť slučku pre to ? Keď nejde o život nejde o nič, zapamätaj si to a budes ľahšie zaspávať s poruchami všetkého druhu
BMW R100GS PD Classic
janci napsal:
Vikec: Haha že na Japoncovi sa nič neserie... rad by som ti pri kofole porozprával ako som tlačil xr-tu z lesa kvôli Honda nikdy nekaziacemu sa regleru. Alebo ako som X-ku naštartoval po zime a motorka išla na dva valce namiesto 4. Pozri tiež má to série že BMW a že take drahé a pod. Ale čo narobím. Mám hodiť slučku pre to ? Keď nejde o život nejde o nič, zapamätaj si to a budes ľahšie zaspávať s poruchami všetkého druhu
Oukej,ale bylo to na nové motorce,nebo na staré ludře? Můžu hádat?
Pořád dáváte přiklady poruch na jetých mašinách,a to sem rovnou psal,že pokud bude mít to LC nějakej nájezd,tak mě to nepřekvapí,ale na v podstatě funglovce?
A neboj,zaspávám dobře,vystřídal sem asi 40motorek a setkal sem se s poruchama fšeho druhu. A proto píšu to,co píšu. Když si koupíte Transalpa,nebo Véstroma,tak tyhle závady řešit nebudete...
Vikec : A kde koupím teda nového Transalpa? Jinak na nové Africe se řeší třeba zrezlá motorka už po 1000km a ještě od toho dává Honda ruce pryč. To radši vyměním gufero. A věřim, že to vyřeší kulance při tomhle počtu km.
Upravil GSPETR dne 18.04.2017 08:29
Na adv rider je zopar reportov hrzdavejucich kardanov na novych LC.
Prva strana a tretia strana fotky s hrdzavejucim kardanom. Prvy tvrdi, ze ziadny cross water sa nekonal. Nie som si isty, ale niekde sa asi spominalo, ze na niektorych chyba MOLY od fabriky. http://advrider.c...m.1184472/
a fix http://advrider.c...l.1129815/
A na toto uz vobec neklikat
Vrchna 'objimka' na vidlach je z tenkeho materialu, par reportov o 'zlomeni' prednej vidly na LC. http://advrider.c...e.1185036/ http://advrider.c...e.1184877/
Je odporucane pre offroadakov si to skontrolovat, prip kupit fix, odkaz teraz neviem najst. Bola to objimka, ktora zosilnovala vrchnu cast.
Aj ked je to nova motorka, je lepsie pozriet fora a pripadne predist problemom.
Upravil Jaro81 dne 18.04.2017 12:50
Uz preslo od mojho problemu aj dost casu a ja som sem zabudol napisat ako sa to vyriesilo. Takze nakoniec som diff odklopil a uvidel som zazrak Bol tam najesipany piesok. Moja teoria znie:
piesok sa zmiesal s vodou a vzniklo blato ktore sa zacalo zabrusovat do gufera a to zacalo teda prepustat. Kupil som nove gufero z bmw a nalisoval ho tam a odvtedy je pokoj.
Moje odporucanie:
Ak tu niekto jazdi po piesku, tak odporucam z casu na cas odklopit diff a vycistit ten priestor tam.
Inac kardan nie je v piiip len je namasteny medenou vazelinou. Cize nie je to hrdza...
pripajam fotky gufera:
A este taka mala recenzia. Na motorke mam zatial 12k km. cize som spravil cca 4000 od toho co som to opravil. A funguje to Motorka je skvela ano fakt skvela. Mozno som uneseny ale ked ja si neviem pomoct
Upravil janci dne 23.06.2017 22:02
BMW R100GS PD Classic