blackvega napsal:
Mam GSA 2016 v zaruce opravovana elektricka kabelaz, 2x menena baterie a spojkovej kos - motorka vybrovala. PREVODOVKA JE HLASITA.
Dali me na test 2017 nebe a dudy. Rikali ze v 2017 posunuli dal teziste v prevodovce a vymenili nejake dily.
Po pravde za ty prachy je to jeden hnuj. Porad se neco sere.
Každá stará vrána 1100,1150,1200 luft se 150000km mě řadila lépe než LC 2013,2014 od 2015 jsem pocitoval zlepšení jenom ta strašná rána z 2 na 1 tu jsem dlouo nemol zkousnout jo a nešel dát neutrál v rámci záruky řešeno Stratos,Chemnitz,München vyměněn spojk.váleček s odpovědí das ist normal das ist wassergekühlt
No a alternátor valeo u prvních to je kapitola sama o sobě,v Berlíně mě šéfmechanik řekl,že to nemá rádo stání v horku přesně můj případ v Bukurešti v zácpě když lehlo,takže jsem mu odpověděl at při prodeji připíšou k samolepce na nádrži nur bleifrei tanken také fahren nur bis 20 Celsius,smutné u mota za půl mega
Tonda napsal:
Při podřazení s "asistentem" musí dát meziplyn.
V pátek jim řeknu ať na to kouknou, ale na XRku byl ten meziplyn mnohem znatelnější.
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
GSA 2017, 10 tisic km tesne pred garanckou:
Mě se zdá, že se to pěkne zaběhlo a řadí lépe než nová. QuickShifter super, nahoru s plynem řadí perfektně. Dolů taky super, krásně to prdí do výfuku :-) Chce to vychytat jak a kdy podřazovat. U mě to podřadí nejlíp hned po zavření plynu. Když zavřu plyn a podřazuju až za delší dobu, tak je ten quickshift jakoby méně ochotný a není to takový pěkně uhlazený...
V Alpách jsem přišel na to, že když brzdím a podřazuju 3=>2 do zatáčky, tak se spojkou se mě občas blokne (cukne) zadní kolo. Je to tím, že pouštím spojku dost rychle. S quickshiftem se mě to nikdy nestalo, skáče to tam fakt nádherně se super zavrčením a je to rychlejší než se spojkou.
A ještě....chce to tam rázně kopnout. Několikrát se mě stalo, že jsem kopnul málo a quickshift nepřeřadil.
Tolik moje poznatky po 10 tisících km.
Upravil Advik dne 24.08.2017 09:01
Advik - mam veľmi podobnú skúsenosť ako ty, mam cca 7.5tis km, z toho posledných 3tis Alpy, quickshifter je totálne návyková vecička, smerom dole som radil prakticky stále len s ním bez spojky. Smerom hore to najlepšie ide vo vyšších otáčkach, pri nižších to už dosť seká. Akurát sa mi zdá že radenie dole sa trocha zhoršilo, občas to tam nechce ísť ani väčšou silou aj keď predtým to išlo.
Quick shifter je totálně návyková věcička, která funguje ze šestky na pětku a z pětky na čtverku
jinými slovy je to totální hovadina, protože to funguje úplně blbě, do trojky motorka nadskočí, musí se to tam kopnout silou, někdy to nejde ani tak, prostě já tu spojku radši vždycky zmáčknu... pod trvalým dohledem
Neviem aky mas motor, ja mam EU4 (vyroba 08.2016). Radenie dole je super, zo 6 az na 1. Jazdil som tak 10 dní v Alpách. Radenie hore ide lepšie vo vyšších otáčkach pri nižších zvykne seknut. Smerom dole som prakticky prestal používať spojku. Najma pri dobrzdovani pred zatackou pri agresivnejsej jazde (napr z 4-3-2 pripadne aj do 1) je to s QS bez smyku zadného kolesa, úplne hladko, jemné prasknutie do výfuku, oveľa lepšie ako o spojkou.
Tak Quickshifter na svižné akčnější projíždění serpentínek v Alpách je super věc to musím s erne818 a Advíkem souhlasit, tam se dají ty rychlosti kopat nahoru a dolů bez spojky pořád dokola a užiješ si to a vyblbneš se do aleluja. Je pravda, že při řazení dolů se mi nestalo, že by mi v Alpách klouzlo zadní kolo, takže je to asi i bezpečnější, než ruka na spojce. V Čechách při normální jízdě používám spíše jen to řazení nahoru, když chci být rychlý v rozjezdu, dolů si obvykle odřazuju sám, většinou je času dost na zpomalování a když nejedu někde kudlu tak není potřeba podřazovat tak rychle.
Ale jsou tu vidět dost protichůdné názory kdy si to někdo chválí a jiný nadává, protože mu to jde jen někdy, některé rychlosti, nebo né tak jak má.... Možná kalibrace by mohla pomoct, nevím... nebo si stím nerozumí páteční kousky převodovek .. tězko říct.
Miguel píše že motorka nadskočí a musí kvalt kopnout silou. To by znamenalo, že ten Quickshifter přidá, aby udělal meziplyn a přitom, ještě nemá ale přeřazeno ale myslí si, že má, ale už jak si pustí zpět spojku tak to zrychlí a nadskočí páč tam zůstal furt stejnej kvalt, jen to přidalo mezi plyn a vymáčklo a hned pustilo spojku.
Myslím, že se mi to taky stalo, ale jen místo očekávaného zpomalení bylo neočekávané zrychlení, ale má chyba spíš, jen sem tu řadičku polechtal teniskou zvrchu a málo zmáčk. Dost měním boty jindy mám jen tenisky a pár cvaků mi asi trvá se přeorientovat.
Jinak osobně jezdím na ADV 2014 s 52000km, takže stará vrána už , jeden z prvních LC ADV, ale jediné na co bych si ohledně řazení stěžoval, tak snad neutrál.... jak zmínil Bob, tak najít ho mezi 1 a 2 to je občas i na 3 pokus, ale jindy tam skočí napoprvé až se divím co se to děje, asi málo citu v levačce.
no takhle, to nadskočení a nechuť zařadit se koná, když je málo otáček. jenomže mi zase nedává moc smysl točit jedničku na šest tisíc, abych zařadil s QS. obzvlášť ve dvou, ve městě atd určitě ne.
od tří do šesti a zpátky to funguje obstojně, pro sportovnější jízdu atd. naopak při klidné jízdě, se spolujezdcem, ve městě, tam je lepší řadit se spojkou. pod trvalým dohledem
ja si preju uz proper automat, pripadne motorizovanej manual
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ešte k tomu neutralu, s tym mam veru problem aj ja, väčšinou je problem ho "nájsť", musim najprv dat 1 alebo 2, jemne pustiť spojku do zaberu a skúsiť znova. Už da mi stalo aj to že sa rozsvietila kontrolka neutralu, pustil som spojku a motorka cukla a zhasla, padla tam totiž rýchlosť, resp tam ani neutrál nebol... Mám to takto od novej moto a zatiaľ sa to nelepsi...
bylo mi řečeno chytřejšími, že na enduro motorce nemá být neutrál lehko "k nalezení" aby se ti v terénu nestalo, že si ho dáš omylem mezi jedničkou a dvojkou - a ležíš.
ale najít neutrál třeba na takovém Monsteru - to je teprv lahůdka.
v tom je dobrá rekluse spojka, neřešíš na světlech, jestli tam máš jedničku nebo dvojku, prostě pak přidáš a jedeš
s tím se pojí žertovná příhoda, mám to na ostré EXC, byli jsme s borcema jezdit a ty KTM mají tak legračně sytič, nevíš, jestli je zapnutý, nebo vypnutý, bavili jsme se o tom a kolega říká to zjistíš lehce, motorka byla natočená, on se k tomu zohnul, sytič zamáčknul, čímž ho zapnul, rekluse okamžitě zareagovala a vystřelila do davu kolem stojících čumilů, nestačili uskakovat
leč do GS se rekluse nevyrábí/není, uvažoval bych o ní, je to dobrá věcička
pod trvalým dohledem