moc jste mě s tou spojkou nepřesvědčili a beru to jako čistě orientační měření, tzn. má/nemá výkon
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
moc jste mě s tou spojkou nepřesvědčili a beru to jako čistě orientační měření, tzn. má/nemá výkon
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
Tonda napsal:
...jezdíš často off ale jinak po silnicích - KN - prát podle potřeby 2- 3 za sezónu
KN na offroad je naprostá blbost
Prosím o vysvětlení ..díky
Myslím, že už to kluci vysvětlili dostatečně.
Do prašného prostředí se KN prostě nehodí - z výše popsaných důvodů. Na offroad buď molitanový filtr nebo papírový.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Mr GS napsal:
to TomR1:
Jakejkoliv filtr, kterej se maže musí nejlíp fungovat po vyčistění a namazání, protože v tu chvíli je tam olej, kterej tvoří tu "překážku" nečistotám. Část oleje postupně motor nasaje a zbytek se zanáší nečistotami.
Řekl bych, že to co jsi popsal je právě jeden z důvodů, proč někdo vůbec s mazacími filtry přišel... aby se vyhnul té fázi před plnou funkcí.
Nic méně pokud dochází k přímému srovnání viz. test a všechny filtry jsou nové, tak ty mazací jsou právě trochu ve výhodě a když přes to KN skončí na dně, tak je to fakt provar
Tak to je možná ten důvod proč ti to KN nefungovalo. Protože jsi nepochopil princip fungování těchto filtrů. Ono to je totiž přesně naopak než jak jsi to popsal.
at si rika kdo chce co chce tak je nejlepsi tam dat to co je tam predepsany vyrobcem,tojest papirovej filtr.
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Tonda napsal:
...jezdíš často off ale jinak po silnicích - KN - prát podle potřeby 2- 3 za sezónu
KN na offroad je naprostá blbost
Prosím o vysvětlení ..díky
Myslím, že už to kluci vysvětlili dostatečně.
Do prašného prostředí se KN prostě nehodí - z výše popsaných důvodů. Na offroad buď molitanový filtr nebo papírový.
Co to definovat takhle:
KN filtr se hodi pro motor v zavodnim vozidle. Zde je jeho vyhoda vyssi plnici ucinnost na kterou musi byt ovsem naladen motor a vyfuk. Dale pak pri zavodech v silne prasnem prostredi moznost po kazde etape fitr vycistit.
Hodi se take jako designovy prvek pro stylove stavby.
KN filtr se nehodi pro jakekoliv bezne vozidlo protoze propousti jemny prach ktery zakonite negativne ovlivni zivotnost motoru. Jeho pouziti vede casto k preplachovani motoru a tim padem vyssi spotrebe.
Prach v sacim potrubi za filtrem potvrzuji i z vlastni zkusenosti na mem prvnim BMW ktere jsem koupil prave uz osazene KN filtrem.
Upravil paja1 dne 05.11.2017 08:17
Pája
S KN jsem najezdil vic nez 100 tis.km a samozrejme bez problemu, jasne ze je vic otevreny a filtruje lip az kdyz je troscku zaneseny! Ale pro silnicni jezdeni je myslim uplne v pohode a na 100 tis,km Vam staci filtr jeden.Do terenu a prachu jsou samozrejme filtry jine. Papirak taky ma mensi pripustnost, ale nikdy nebudu tvrdit ze je to nejlepsi filtr
Aktualne 1250 GSA HP