Mr GS napsal:
si myslím, že válce jsou jedna z posledních věcí, co by se měly opotřebovat... ty 8kila jsou fakt děsný černý ovce BMW
mne to rikali obracene... ze je lepsi, kdyz se opotrebuje valec nez jiny soucastky.
a tusim, ze mi to rikal i Hamouz...
Nejlepší je samozrejmně když se o otřebují nejdříve pístní kroužky, vymění se jen ty a jedeš dál, pak už toho moc nezbývá, buď píst nebo válec začnou mít ovalitu, samozřejmně beru v potaz jen třecí části a opotřebení nájezdem
Upravil DAGR dne 09.12.2017 17:58
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Nevím, proč mi připadá že za největší sračku považují osmikilo ti co ho nemají. Mám ji šest let, nahrkáno 60k většinu v terénu kde na dvanátce by to musel být borec a mimo spotřebky a následků odložení jinam než na stojan jsem měnil pouze parabolu 6500,-.
Díky strašidlům /hlavně tady na fo'ru/ že motor 2008 je mrdka a zdálo se mi že tam něco tiká jsme to celý rozdělali, vyměnily ložisko vyvažováku, řetěz a napínák, ale nebylo to nutné.
A co je na tom divnýho,že si to ten,co to považuje za mr.dku nekoupí? To je snad normální né? Fšechny ty zvěsti a celkovej obraz té motorky se nevezme jen tak z luftu,je to stejný jako s autama,fiat taky někomu funguje,ale v době,kdy je na vyhození vstupujou normální auta do další desetiletky provozu. Jen čas ukáže,co je kloudný a co né,ale můj odhad je ten,že moc dvacetiletejch osmikil nebude srovnatelnejch s třeba dnes dvacetiletejma 11kama.
Vikec napsal:
A co je na tom divnýho,že si to ten,co to považuje za mr.dku nekoupí? To je snad normální né? Fšechny ty zvěsti a celkovej obraz té motorky se nevezme jen tak z luftu,je to stejný jako s autama,fiat taky někomu funguje,ale v době,kdy je na vyhození vstupujou normální auta do další desetiletky provozu. Jen čas ukáže,co je kloudný a co né,ale můj odhad je ten,že moc dvacetiletejch osmikil nebude srovnatelnejch s třeba dnes dvacetiletejma 11kama.
Dobrá otázka, je vůbec možné něco srovnávat s 11XX ? Ty doby kdy se dělaly motorky co vydrží 400tis km jsou už dávno pryč. Mám doma obojí 1100GS i 700GS mám s čím srovnávat, ale pokrok prostě nezastavíš.
700 GS, 1100 GS
aron napsal:
Nevím, proč mi připadá že za největší sračku považují osmikilo ti co ho nemají. Mám ji šest let, nahrkáno 60k většinu v terénu kde na dvanátce by to musel být borec a mimo spotřebky a následků odložení jinam než na stojan jsem měnil pouze parabolu 6500,-.
Díky strašidlům /hlavně tady na fo'ru/ že motor 2008 je mrdka a zdálo se mi že tam něco tiká jsme to celý rozdělali, vyměnily ložisko vyvažováku, řetěz a napínák, ale nebylo to nutné.
Vikec napsal:
A co je na tom divnýho,že si to ten,co to považuje za mr.dku nekoupí? To je snad normální né? Fšechny ty zvěsti a celkovej obraz té motorky se nevezme jen tak z luftu,je to stejný jako s autama,fiat taky někomu funguje,ale v době,kdy je na vyhození vstupujou normální auta do další desetiletky provozu. Jen čas ukáže,co je kloudný a co né,ale můj odhad je ten,že moc dvacetiletejch osmikil nebude srovnatelnejch s třeba dnes dvacetiletejma 11kama.
Dobrá otázka, je vůbec možné něco srovnávat s 11XX ? Ty doby kdy se dělaly motorky co vydrží 400tis km jsou už dávno pryč. Mám doma obojí 1100GS i 700GS mám s čím srovnávat, ale pokrok prostě nezastavíš.
Jakej pokrok? Že je po novejch věcech hov.no (a je jedno jestli motorka,auto,pračka) bereš jako pokrok? A rozhodně mě nepřipadá jako rozumná cesta mít na výběr z pěti map nastavení motorky a zároveň poslouchání každýho ťuknutí v motoru,jestli se jako náhodou už nezadírá,nebo si to nechá až na příští sezonu. To je dost zvrácený.
Vikec napsal:
Jakej pokrok? Že je po novejch věcech hov.no (a je jedno jestli motorka,auto,pračka) bereš jako pokrok? A rozhodně mě nepřipadá jako rozumná cesta mít na výběr z pěti map nastavení motorky a zároveň poslouchání každýho ťuknutí v motoru,jestli se jako náhodou už nezadírá,nebo si to nechá až na příští sezonu. To je dost zvrácený.
ty michas svoje romanticky predstavy s realitou.
Pokud vim, R80GS at zadne extra odolne ingoty nebyly... jedinou fakt odolnou moto, co ocenuju, se 1150.
Ale proste LC jezdi lip, sviti lip, je min nebezpecna na mokru, lepsi aerodynamika. Sestimsmir.
Ono je vubec divny hanet automaticky jinymu moto.. ty bys snad chtel, aby vsichni meli 1150?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Takže co,budeme dělat,že je fšecko při starym,pochvalovat vosmikila,jak sou tradičně baworácky kvalitní a korektně držet hubu? Ale noták:-) Je mě srdečně jedno,na čem kdo jezdí,nikomu žádnou značku ani model nepodsouvám,jen sem napsal svůj názor na ty "pověsti" o tom,že se vosmikila serou. Aneb "Na každým šprochu,pravdy trochu",víc za tym nehledej.
No nechtěl jsem reagovat, ale jak to tady čtu, tak musím... Nebudu nikomu pomlouvat jeho motorku, ani jeho motor. Mám osmistovku z roku 2008, takže údajně s problémovým motorem. Mám najeto cca. 84000 km a motor je úplně v pohodě. Pořizoval jsem si jí, protože se mi líbí a vyhovuje mi, před nákupem jsem věděl o špatných recenzích, ale zase úplně všemu co se píše nevěřím. Za sebe mohu napsat, že jsem maximálně spokojen a měnit neplánuji....
Sice 650TWIN, ale téměř 10 let a 64tkm - bez poruchy. Krom spotřebáku a věcí, které jsem si rozbil vlastní blbostí, tak jen vypalující se parabola. Motor šlape jak hodinky, alternátor ještě nezlobí.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Každej ať si jezdí na čem chce, ale ať mě tady někdo nepřesvědčuje o spolehlivosti tím, že na 10let starý motorce najel 60tis
Většina lidí, co si to tady pochvalujou má najeto 60 - 80tis. To je jako míra spolehlivosti?... že motorka za 10let najede 60 - 80tis? ... tzn dvě sady mitas E 07... v tom případě je teda spolehlivej každej jihovýchodoasijskej skůtr
S takovejma nárokama vůbec nechápu, že řešíte spolehlivost
Jsou motorky ve kterejch jsou lidi schopný po takovouhle dobu ani neměnit olej a pořád fungujou... a 8kila to rozhodně nejsou
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mrgs priznaj sa, že si si chcel kúpiť 8GS ked bude mať najazdené aspoň 200 tis. km a teraz si sklamaný, že sa takého nájazdu dožije asi len polovička 800viek .
Áno rotax /neviem kde vyrábaný/ konštrukčne z roku cca 2004 sa nemôže výdržou rovnať s veteránskou konštrukciou 1 200vky. To si chcel asi počuť, či?
No tento fakt nič nemení na veci, že 8GS je z dvojvalcových BMW /okrem HP/najviac vhodná na mimoasfaltové blbnutie a preto sme si ju mnohí kúpili.
No inak som úprimne zvedavý ako to bude s výdržou vodníka 1200, ale aj iných "novodobo" konštruovaných motoriek.
U 800ovky je kritickým miestom ojničné ložisko vyvažováku, no neznamená to, že pokapú všetky motory. Zaujímalo by ma, či konštrukciu "kmitavej" protiváhy majú na svedomí súdruhovia z Rotaxu či BMW. Kedže však v BMW mali vždy blízky vzťah k extravagancii myslím si, že to je ich robota.
p.s. 1 inak pozrel som si výkonový graf Tvojej motorky, pri 250 tis. km to vyzerá dobre ak je to dobre odmerané .
ALE ak aj tomu grafu uverím, tak mi je divné že práve Tebe nevadí reálny úbytok výkonu o cca 10-15% ...
p.s.2 vidíš rýpať sa dá do všetkého ...
nevím jak se počítají procenta na slovensku, ale tady je snížení z 95k na 94 počítáno jako ztráta 1,05 % a ne 10-15% ....a proto máš 8stovku ,protože kdybys uměl počítat, tak počítáš s tím, že je to na ho.vno
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Vojtech máš pravdu spravili sme z toho klasickú zimnú tému aj ked sa oteplilo.
Mrgs čím to je, že někteří kluci ked sú si neistý potrebujú vyťahovať kto odkiaľ je?
Skúsim Ťa naučiť počítať, no bude to asi ťažké, lebo najprv sa musíš naučiť čítať s pochopením. Ja som totižto písal o reálnom-používanom výkone nie o max. výkone.
Ostatok napíšem v Tvojej téme o brzde.