Joo, výhoda staršího kádru.. Kolikrát si ale říkám, jaká by to byla paráda.. Už jen pro pocit si to občas - čistě z frajeřiny - nakopnou osobně..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
Právě ti s nakopávačkou (a bez starteru) mají s roztláčením největší zkušenosti.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
raptor napsal:
niekde som videl video ako sa k motorke na hlavnom stojane dala riťou druhá tak aby sa kolesá dotýkali
chlapec nastartoval a nasledne svojim kolesom roztocil koleso motorky ktora nesla nakopnut a voila... nakoplo to
(len je pravda ze to tusim neboli GS)
Takhle jsem viděl nastartovat závodní Hondu 250 11ctkou GS s Mitaskou 07čkou akorát to dost bralo gumy
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Právě ti s nakopávačkou (a bez starteru) mají s roztláčením největší zkušenosti.
když je motorka dobře seřízená a vyměněny všechny opotřebované díly, jde nastartovat úplně v klidu jak teplou tak studenou po ránu (vlastní zkušenost s Jawami a R51/3 a R 60/2)
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Právě ti s nakopávačkou (a bez starteru) mají s roztláčením největší zkušenosti.
když je motorka dobře seřízená a vyměněny všechny opotřebované díly, jde nastartovat úplně v klidu jak teplou tak studenou po ránu (vlastní zkušenost s Jawami a R51/3 a R 60/2)
Souhlas, když je všechno v pohodě, tak se nemusí roztláčet ani ty bez nakopávačky.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ač je vše seřízené dobře a technika je také v pořádku, na lidskou blbost ještě nic nevymysleli. Tento týden jsem nechal klíček v poloze kdy svítí parkovací žárovky a nastartovat už něšlo :-) F650 GS se ani nechtělo chytit na roztlačení, možná spíš nebyla síla a vůle v těch 30 stupních. Štěstí mě ale neopustilo a nabídl se mi opět dobrý člověk s velkým autem a kabelama.
Bavoráka jsem naštěstí ještě roztláčet nemusel ale vyděl jsem chlapa co roztláčel pionýra ten byl tak zrychtovanej že jsem ho nemohl poznat spíš to vypadalo jak kdyby ho zachytil náklaďák a táhl ho za sebou 10km on mu ten pincek chytil ale nestačil mu protože nemohl ubrat plyn tak ho vláčel po kolenou a nakonec se mu vysmekl a spadl na hubu tak že byl od hlavy až po paty samej strup
Jednou se mi podařilo vybít aku rozsvícenými mlhovkami a přestože jsem to zkoušel z mírného kopce, nepodařilo se mi 1150GSA natočit. Další rok měl kámoš problém s dobíjením a stejné bávo nastartoval z trochu prudšího sjezdu na první pokus (na 3.kvalt). Odhadem to chce tak 15-20km/hod., možná i méně.