Miguel napsal:
Někdo tady psal, že se na motorce nesmí sedět, když se mění výška, ale jak se zdá, režim AUTO ji mění a udržuje pořád, i se dvěma lidmi a bagáží...
...to ale plati u starsi ESA a DynamicESA, ne? Ne pro ten automat.
Reno napsal:
Mám 2018, sice Exclusive, ale nastavení je stejné, jen má nižší podvozek. Vše funguje perfektně. Auto to drží samo a je jedno kdo si na to sedne nebo co na to naložíš, pořád je stejná výška. Tvrdosti jsou tři, route, dynamic a enduro. Enduro se tam přepne automaticky, když dáš jízdní režim enduro. Ostatní dva si přepínáš jak chceš. A hlavně se to přepíná taky automaticky. Dáš route jízdní režim a automaticky se ti přepne route nastavení podvozku, dáš dynamic a motorka se ti přepne sama do tvrda. Ale můžeš si tyhle dva režimy nastavovat jak chceš. Mají to dobře vymyšlený. Vidíš zatáčky, dobrou silnici, dáš dynamic na jízdní režim a motorka ti automaticky ztvrdne. Nemusíš nic řešit a jedeš. Za mě je to skvělý a fakt to žehlí skvěle silnici. Tot' za mě vše.
Mam to naprosto stejne na rallye 2017 a k tomu jeste moznost dynamic pro a enduro pro po zapojeni konektoru.
Vymysleny to je dobre pokud po tom nechce clovek nastaveni mimo hodnoty co by tlumic mel mit spravne prednastaveno.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
Včera mi dorazilo přední 21" kolo z F850GS. Vypadá, jako kdyby ho udělali pro Rallyčko, je naprosto identické, jen větší. Těším se na montáž
pod trvalým dohledem
Tak drobný poznatek k podvozku TT. Zkoušel jsem teď manuální doladění na tlumičích a ten záběr je perfektní. Dokážu tlumiče, kterým ESA říká, aby byly jako žvýkačka, nastavit tak, že jsou tvrdý jak žehlící prkno Takže sic manuálně, nicméně budu mít možnost opravdu změnit si charakteristiku povozku do nejmenšího detailu Což je věc, která je hlavně s očesanou ESA z roku 2018, k nezaplacení...
Upravil Miguel dne 06.09.2018 09:59
pod trvalým dohledem
Neblbni a hlavne ne s Touratech, ti umi akorat pomlouvat na všem co jde, jen aby prodali. Mluvil sem s klukama co jeli se sériovým modelem BMW Mongolia Rallye a říkali, ze Enduro Pro fungovalo skvěle. Nebo jezdíš fakt palici a pak teda KTM spis. Jinak v terénu potřebuješ zaber motoru odspodu, gumovy plyn je blbost, regulaci děláš spojkou.
A jak už říkali tady kluci, automatická ESA není orezana. Naopak regulují předměti tlumičů automaticky dle aktuální váhy, což nikdo nikdy nenastavuje. Odskok je pak dle jízdních režimu a funguje skvěle.
A jak už říkali tady kluci, automatická ESA není orezana. Naopak regulují předměti tlumičů automaticky dle aktuální váhy, což nikdo nikdy nenastavuje. Odskok je pak dle jízdních režimu a funguje skvěle.
rudach napsal:
Neblbni a hlavne ne s Touratech, ti umi akorat pomlouvat na všem co jde, jen aby prodali. Mluvil sem s klukama co jeli se sériovým modelem BMW Mongolia Rallye a říkali, ze Enduro Pro fungovalo skvěle. Nebo jezdíš fakt palici a pak teda KTM spis. Jinak v terénu potřebuješ zaber motoru odspodu, gumovy plyn je blbost, regulaci děláš spojkou.
to jsou strasny kravoviny, sorry.
1) TomasTT narozdil od X dalsich nejen, ze rozumi moto a tlumicum.. ALE NAROZDIL OD HROMADY JINYCH ENDURISTU NENI BLBEJ.
Neodladis podvozek, kdyz jses blbej. Tractive od TT je super vec, zvlast pokud resis dorazy atd.
2) gumovej plyn nema zadnou souvislost se zatahem odspodu. To je jen o uskakanosti.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
rudach napsal:
Odskok je pak dle jízdních režimu a funguje skvěle.
muze se k tomu vyjadrit nekdo trochu kompetentni...? nemuzu posoudit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
rudach napsal:
Neblbni a hlavne ne s Touratech, ti umi akorat pomlouvat na všem co jde, jen aby prodali. Mluvil sem s klukama co jeli se sériovým modelem BMW Mongolia Rallye a říkali, ze Enduro Pro fungovalo skvěle. Nebo jezdíš fakt palici a pak teda KTM spis. Jinak v terénu potřebuješ zaber motoru odspodu, gumovy plyn je blbost, regulaci děláš spojkou.
to jsou strasny kravoviny, sorry.
1) TomasTT narozdil od X dalsich nejen, ze rozumi moto a tlumicum.. ALE NAROZDIL OD HROMADY JINYCH ENDURISTU NENI BLBEJ.
Neodladis podvozek, kdyz jses blbej. Tractive od TT je super vec, zvlast pokud resis dorazy atd.
2) gumovej plyn nema zadnou souvislost se zatahem odspodu. To je jen o uskakanosti.
Jo a v Bmw sou uplne blby ... Proto je tam ESA protože 1) odladit podvozek před každou změnou povrchu sroubovakem je nereálné!!!! 2) tlumiče Touratech nejsou s esou 100% kompatibilní a je to kočkopes ... Ale nic proti vyhazování peněz oknem
Upravil dale_100 dne 06.09.2018 20:35
rudach napsal:
Neblbni a hlavne ne s Touratech, ti umi akorat pomlouvat na všem co jde, jen aby prodali. Mluvil sem s klukama co jeli se sériovým modelem BMW Mongolia Rallye a říkali, ze Enduro Pro fungovalo skvěle. Nebo jezdíš fakt palici a pak teda KTM spis. Jinak v terénu potřebuješ zaber motoru odspodu, gumovy plyn je blbost, regulaci děláš spojkou.
to jsou strasny kravoviny, sorry.
1) TomasTT narozdil od X dalsich nejen, ze rozumi moto a tlumicum.. ALE NAROZDIL OD HROMADY JINYCH ENDURISTU NENI BLBEJ.
Neodladis podvozek, kdyz jses blbej. Tractive od TT je super vec, zvlast pokud resis dorazy atd.
2) gumovej plyn nema zadnou souvislost se zatahem odspodu. To je jen o uskakanosti.
Jinak k těm kravovinam
1) Byl jsme staly zákazník v Touratech, ale to ze apriori hned všechno pomluvi mě od nich odtahlo... a to jsem u nich nechal 200tis minimálně
2) gumovy plný byl zmíněny v režimu Rain, tak asi nevíš ani jak to funguje.
Nicméně dle tvých příspěvku co tady vidím na forech asi prudis všechny rozumbrado )))
Me tedy automaticka ESA se vsemi mody prijde dostatecna na vetsinu jezdeni, naopak to zabranuje spatnemu uzivatelskemu nastaveni. U TT vidim spis vyhodu servisu a snad vyssi vydrzi.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
1) Byl jsme staly zákazník v Touratech, ale to ze apriori hned všechno pomluvi mě od nich odtahlo... a to jsem u nich nechal 200tis minimálně
2) gumovy plný byl zmíněny v režimu Rain, tak asi nevíš ani jak to funguje.
Nicméně dle tvých příspěvku co tady vidím na forech asi prudis všechny rozumbrado )))
1) prudim vetsinou pitomce. Na 5 prispevku co tu mas jses teda docela drzej.
2) gumovejsi plyn na mym LC je jak v rezimu RAIN. tak ENDURO. Na off rozhodne lepsi, nez uskakanej jako napr. na osmikile.
3) ze z tebe v TT vytahli 200k.. to ma byt stiznost na ne, nebo na sebe? To je jako kdyby si Marie stezoval na foru, ze se nechala vojet vagusem na latrine Hlavniho nadrazi a az v Brne si to rozmyslela, ze vlastne nechtela...
Upravil hicks dne 06.09.2018 21:07
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak hele kolego,
ad jedna servisovatelný podvozek. to je neoddiskutovatelné. netvrdím, že hned zkraje musíš měnit, ale když už to jdeš dělat, šel bych do tlumičů, co se nemusí po použití vyhodit.
ad dvě: originál ESA, jak jsem jí měl možnost vyzkoušet, prostě nemůže fungovat vždycky dobře. předchozí se dala změkčit nebo přitvrdit, teď mi tam ta možnost prostě chybí. to je jako rozdíl mezi motocrossovou a endurovou motorkou v tlumičích. na motocrossu se prostě bude skákat a tak ty tlumiče musí být tvrdší, naopak, na couračku v lese budou strašně tvrdý. to nemůže podchytit jedno nastavení...
ad tři: ten gumový plyn je úplně super, ty ten záběr odspodu neztrácíš, prostě jenom pootočíš víc rukojetí. a zabráníš tím nechtěnému "vrknutí". a krom toho, taky nemáš za chvilku předloktí jak Pepek námořník... pod trvalým dohledem
rudach napsal:
Neblbni a hlavne ne s Touratech, ti umi akorat pomlouvat na všem co jde, jen aby prodali. Mluvil sem s klukama co jeli se sériovým modelem BMW Mongolia Rallye a říkali, ze Enduro Pro fungovalo skvěle. Nebo jezdíš fakt palici a pak teda KTM spis. Jinak v terénu potřebuješ zaber motoru odspodu, gumovy plyn je blbost, regulaci děláš spojkou.
to jsou strasny kravoviny, sorry.
1) TomasTT narozdil od X dalsich nejen, ze rozumi moto a tlumicum.. ALE NAROZDIL OD HROMADY JINYCH ENDURISTU NENI BLBEJ.
Neodladis podvozek, kdyz jses blbej. Tractive od TT je super vec, zvlast pokud resis dorazy atd.
2) gumovej plyn nema zadnou souvislost se zatahem odspodu. To je jen o uskakanosti.
Jo a v Bmw sou uplne blby ... Proto je tam ESA protože 1) odladit podvozek před každou změnou povrchu sroubovakem je nereálné!!!! 2) tlumiče Touratech nejsou s esou 100% kompatibilní a je to kočkopes ... Ale nic proti vyhazování peněz oknem
fungl nové tlumiče prodám za 25-30 tisíc? teď jsem pořídil dejme tomu za dvojnásobek, ale vydrží už navěky? zatímco tamty budu každých 40-50 tisíc měnit?
samozřejmě, že nebudeš ladit před každou změnou povrchu, ale ta ESA je prostě v enduro režimu nějak nastavená, a je individuální, jestli mě přijde měkká a někomu druhýmu zase akorát a já mám tu možnost si to prostě doladit k obrazu svému...
pod trvalým dohledem
rudach napsal:
Odskok je pak dle jízdních režimu a funguje skvěle.
muze se k tomu vyjadrit nekdo trochu kompetentni...? nemuzu posoudit.
Nepochybně je. Ale já má možnost si ho navíc manuálně doladit a to mi přijde jako pozitivum. TT je ESA s vylepšením.
Jinak se dívám, že po TT nabízí elektronické tlumiče pro LC nově i Wilbers... prý by je měl dělat i Ohlins, ale zatím jsem je neviděl.
pod trvalým dohledem
Tak trochu to na mně dělá dojem, že někteří naši kolegové zapomněli co to vlastně máme za motorky. Chlapci, jsou to cestovní endura. Cestovní - většinou delší přesuny po zpevněných cestách a to enduro, no přeci nějaká ta polňačka a když jsi trochu šikovnější tak i hrubší polňačka... Takže nějaký zasahování do ESA a cpaní nemalých peněz do značkových či neznačkových úprav podvozku, tlumičů atd. je pitomost. To jste špatně zvolili mašinu. Měli jste se poohlédnout po nějakém ostrém a hlavně lehčím enduru nebo krosce, no ni? Tohle jsou hlavně cestovní mašiny a podle toho jsou taky naladěný.
P.S. nic proti T. Kocandovi, ale pořád to je prodejce a tudíž logicky musí prodávat aby přežil. Tož tak.
Upravil Taborak dne 07.09.2018 08:38
Výhoda servisovatelných tlumičů je proti ESA "na jedno použití" jasná a neoddiskutovatelná. Nikdo netvrdí, že je tam musíš dávat hned.
Ostré enduro samozřejmě mám a když pojedu s klukama, co jedou na ostrych, nebo na MX trať, tak si ho vezmu. Ale to neznamená, že si tu MX trať nezkusím projet i na GS
Stačí se podívat co tady jezdí Plawa na "cestovním enduru".
Hlavně to nestojí za žádný flame, stačí se podívat, kolik má příspěvků rudach, co mu leží v žaludku a potom se už jen rozhlídnout, kdo tady má TT věčně v hubě a slouží jako prodloužený nástroj pomsty někoho dalšího, který ho vykrmuje informacema...
P.S. když už jsme u toho T. Kocandy, po instalaci motorky se objevil problém, ESA hlásíla chybu, motorku z Brna odvezli, spravili, přivezli zpět, prostě
pod trvalým dohledem