Chose napsal:
Jeste jedna otazecka: kombinaci y-svodu jedne znacky s koncovkou vyfuku jine znacky nedoporucujete ... radeji brat komplet odladenou sestavu jedne znacky?
Problem je v tom, ze ti nikdo nezaruci,jak to bude fungovat...kdyz koupis komplet,tak mas alespon jistotu,ze to pojede normalne. Nadruhou stranu hodne lidi ma Ysvod a nejakej ladak a funguje to taky....
Ja kupoval na 1150 radeji komplet Remus, vysel na 15 tis. v Titanu byl asi za 17 tis.
Chose> Já mám Y svod od jednoho kluka který to sám vyrábí přesně podle svodu ZARD a vyšel mě za hubičku. K tomu mám KN filtr a koncovku Remus na Y svod. Zvuk krásný, žádný masakr aby mě z toho po celodení jízdě hučelo v hlavě a výkon se citelně zvedl. Od spodu to jede o poznání lépe a žádný výkonový propad se nekoná. Spokojený
Chose napsal:
To alesvagner: y-svod mas od sharonu?
Diky, Pepa
Mel jsem, uz jsem zpatky na seriovem vyfuku. Jinak o Sharonu je tu cele vlakno, kde jsem psal nejake zkusenosti. Taky jsem resil, ktery Remus, rozdil tam rozhodne je, jestli ho davas za kat nebo za Ysvod.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
To vsechno beru, ale podle ceho mam vybrat spravny vyfuk? Kdyz se podivam na stranky Remuse tak v hliniku je tam jeden za 8,5 tis a druhy kolem 15 tis. A to me prijde jako velky rozdil v cene pri pouziti s a bez katu. http://www.remus.eu/shop-motorrad/bmw/r-1150-gs-adventure-ab-01/r21-62-kw.html
U tech tlumicu je napsano, ze je bud za katalyzator neboli "predtlumic" (Vorschalldämpfer) nebo bez nej - tedy na Ysvod. Ze stoji skoro dvojnasobek dava smysl. Kdyz nemas kat, nezpracovane vyfukove plyny jdou primo do toho Remuse, ktery je musi utlumit. Pokud tam kat je, plyny zpracuje a Remus tlumi uz minimum.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Chose napsal:
To se mi nezda, ve vlaknu bylo psano ze se da sehnat komplet (y-svod + vyfuk) nove kolem 12 tis. Proto mam takove hloupe otazky
To se da sehnat i levneji, ale urcite ne homologovane Remus/TT. A homologaci na zapad od nas kontrolujou. Pro me to byl jeden z duvodu, proc jit zpet na origo.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Tak to obnovim. S ysvodem a origo koncovkou zvuk lehce lepsi ale furt tu motorku neco drzi za prdel. Za ysvodem mam nove akrap. Bez db killeru je to i na mne milovnika ukricenych motorek pri konstantni rychlosti hlucne jinak labuzo do otacek leti jak 125ka. Delai sestka raditelna od 90ti. S db killerem skoro jak original. Po modifikaci db killeru je to ideal. Jde do otacek lip nez origo a zvuk brumlavy a neobtezuje. Vahovy ubytek je citit uplne nejvic.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Tak úplně nerozumím jestli je to normalni. Po montáži y svodu moto dole ožila, má plynulejší chod motoru v nízkých otáčkách, zvuk mírně hlučnější ale příjemný. Když jedu kocháčku práskne si velmi, velmi zřídka např 1x za 10km, ale když zrychlím co kilometr to rána. Přiznám se že se i sám leknu. Nevím jestli je to jen dojem, ale ze začátku to tolik nedělalo. Od montáže najeto tak 300km. Synchro + ventyly udělány společně s výměnou. Jde to práskání do vyfuku nějak eliminovat? Díky
Upravil mahomaho dne 31.08.2018 00:39
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Otevrenou koncovkou. Pak to zmizi. Strilelo to tak i mne i jsem se to docetl vsude mozne. Koncovka jen sem tam uprcne. Jednoznacne doporucuju. A ted ne jen proto ze to prodavam;-)
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
V servisu mě byl řeceny přesný opak, že s ladenou koncovkou to bude dělat vic. Taky se mě to zda divne.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
já měl letos z jara y svod a čekal jsem na akrapa a střílelo to. jdnou za čas, ale mrda jak cyp. dal jsem akrap a sem tam plesklo ale s razancí -90% oproti origo koncovce. Akrap šel pak k Vojtovi a plesklao zase. Teď Zard koncovka za y svodem a žádná výrazná střelba. v sání BMC pratelný filtr.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
mahomaho napsal:
V servisu mě byl řeceny přesný opak, že s ladenou koncovkou to bude dělat vic. Taky se mě to zda divne. *helpless*
Měl jsem KAT+Zach samozřejmě bez střelby. Pak Hradecký Y+Zach a střelba se taky nekonala, spíš občasné flusnutí bych to nazval ale jen při zpomalovaní většinou na 4, ale taky ne pokaždé.
Po seřízení bez jsem zatím snad ani nic nezaznamenal.