Když se dobře podíváte na tu rotující helmu, tak z ní vlaje řemínek který vypadá jako by byl upevněný jen na jedné straně helmy ale přitom je docela dlouhý. Dle mého vydrželo zapínání ale vytrhlo se uchycení řemínku v helmě.
Musela to být neskutečná rána. Škoda ho kluka. R.I.P. Marco.
Některým stačí motocykl, jiní potřebují BMW
Kdysi jsem s ním četl rozhovor a působil sympaticky. Zrovna ho nenáviděli španělé. Na motorku to byl docela čahoun. Škoda každého mladého člověka.
Edwart ho nabral zezadu do hlavy a předním kolem mu sundal přilbu. Na tu pak najel Rosi. To je zázrak že to přežili ti dva.
V těhle disciplínách se nedá to riziko nikdy vymazat. Klobouk dolů před jeho uměním a čest jeho památce.
Ze záznamu to vypadá jako pořádná smůla. Jako by byl zaháknutý k motorce a nemohl se od ní uvolnit.
A nebo špatně odhadnul situaci a snažil se za každou cenu udržet na kolech.
Asi se to nedozvíme.
Ať je mu země lehká.
Pája
Docela jsem přemýšlel, jestli to sem dávat, nekouká se na to pěkně a tohle vlákno jsem myslel spíš jako vzpomínku, než pitvání se v nehodě, ale vzhledem k tomu, že nikde u nás tahle fotka není k dispozici a někdo by jste chtěli vědět, co se opravdu stalo, tak tady to je......
Upravil morabo dne 24.10.2011 06:35
Maiali nel Fango!
Jinak rozbory, dohady a spekulace z Itálie, kateré se ale poměrně shodují, hovoří o tom, že za podivným pádem-nepádem, resp. důvodem, proč se motorka pořád držela asfaltu a křižovala trať, měla být elektronická kontrola trakce v kombinaci s tím, že Marco pořád držel plyn (a vlastně ho ani neměl moc jak pustit). Nebýt toho, zřejmě už by dávno předtím normálně vypochodoval do kačírku...
Upravil morabo dne 24.10.2011 06:54
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Docela jsem přemýšlel, jestli to sem dávat, nekouká se na to pěkně a tohle vlákno jsem myslel spíš jako vzpomínku, než pitvání se v nehodě, ale vzhledem k tomu, že nikde u nás tahle fotka není k dispozici a někdo by jste chtěli vědět, co se opravdu stalo, tak tady to je......
ach jo... koukam, ze Valentino mu (navzdory tomu, co jsem cetl a videl z te zadni kamery) neprejel "jenom" ruku...
Jedine pozitivni snad je, ze se vubec neprobral, tak to mel alespon rychle...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jako laikovi mi to prislo hned jasny... naklon byl tak prehnanej ze pocital s podklouznutim a vyletem do kacirku. Jenze motorka se asfaltu drzela jako prilepena.
No nic, asi je to stejne nedulezity, je to proste hroznej pruser
oni jsou z toho fakt namekko... :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No myslím, že pokud se to stalo takhle blbe a jeste ve 24 letech, tak to mohl bejt i vecne posledni kluk na rostu a s kazdym by to zahejbalo.... Preci jen se proste vsichni chte nechte v paddocku potkavaji a kdyz uz jsou v ty nejvyssi tride, tak nejakej patek... Mne to trefilo i u televize a do ted to blbe rozdejchavam, kdyz na to myslim a bejt primo tam...
Pamatuju, kdyz se treba rozsvihal Michal Bursa v posledni zatacce v Brne pri MCR SBK asi pred patnacti lety. Byl jsem v depu u jinyho tymu a bylo to strasny, uz jen kdyz v tu chvili nevis co se stalo a zastavej zavod... A to to dopadlo "jen " hromadou zlomenin, utrezenym ramenem atd. I tak to bylo hnusny. Pred pul hodinou ho potkas a najednou jede v sanitce k vrtulniku... I starejm mechanikum nebylo do reci. Nebo snad ten samej rok v Horicich po padu na spici v prvním kole jedna motorka prispendlila divaka ke stromu, nikdo ho neznal a stejne... Na zavodech jsou si v takovejch chvilich proste vsichni hodne blizko a nezalezi na tom o koho jde, alespon takovou mam zkusenost. Ale navic v tomhle pripade s Marcem... Brrr, uz mi zase neni nejlip...
Maiali nel Fango!