Tak to že jsou ty padací rámy udělané blbě To se všeobecně ví Dokonce jsem řešil reklamaci pro dva známe a okamžitě uznali a padáky vyměnili.. takže údržba je jedna věc ale kvalita dílů jako takového je věc druhá . A vec třetí je ta, ze bmw zacalo poslednich par mesicu delat pri reklamacich peknou pakarnu... svet se v pr.del obraci...
Upravil bmwgsa dne 03.04.2019 20:37
servisak napsal:
nechtěl jsem do tohoto tematu vstupovat ale musím. tuto reklamaci nezamítl STRATOS ale přímo BMW motorrad německo jako zanedbanou udrzbu .je to napsane i v protokolu, bhužel na nás vyšel pešek, že se stím jezdí ve sračkách tak se musí počítat že to orezne. bohužel reklamovana moto viděla vodu jen ze silnice
Vůbec jsem se do toho nechtěl pouštět a zrovna Tebe si tady na fóru vážím! Ale klidně se vsadím, že když to jakožto německy mluvící zákazník vezmu k nejbližšímu dealerovi do Rakouska nebo Německa...odjedu min s ???? padáky a omluvou!! U 8lete motorky bych se podrbal na bradě...ale tohle nemůžeš myslet vážně. "Dobrý den, rezavi mi po roce Volvo..... Sorry, musíte je umývat a nejezdit po zimě a v zimě!!!? ???? ???? ???? ????
pokud to tak dopadne tak at cele fabrika BMW schoří. ja ti jen osvětluju situaci, unas se moto vyfotila, poslalo se to na české zastoupení na garanci, české zastoupení to poslalo do fabriky a ta výrobci ramu. vyrobce napsal ne ne nedame nové zanedbana udržba.
tak pokud mame stejny metr pro čr a de tak neodjede nikde.
ja ale tomu věřím že když dojeeš do D tak fašista si řekne ukažme jim jsme víc a dá mu to. a te co mame dělat jsme ty první ale i poslední.
Vše je o lidech! Mám kamaráda, který k Tobě jezdí pravidelně Xlet a říká to zcela pragmaticky a jasně... "Tyyyy voe, nebejt Servisaka (a tuším Zetora) , BMW už v životě!"
Jed s tim do Nemecka. . . .
Kamos resil spotrebu oleje u novyho Nissana,koupenyho a servisovanyho u nissan cr.
Od ofiko dovozce dostal papir,ze do 0,75 litru na 1 tis km je jeste v norme !
Nissan servis v Nemecku ho vymenil na zaruku . .. . za 14 dni hotovo.
Po celou dobu nahradni auto zdarma.
Obecně k BMW: kam chceš Tome přejít? Proč je GS nejlepší cenduro už tolik let po sobě? A jaká je alternativa k boxeru? Ta prémiovost spočívá mimo jiné v technických řešeních, rád bych si koupil jiné auto, a srovnávám, aktuálně 400koňový benzín se spotřebou deset a velmi uspokojivými jízdními vlastnostmi... nedělají jednoválcové ostré endura, takže musím mít KTM, ale v jiných segmentech, boxer, S1000RR jako nejlepší superbajk, šestiválcové cruisery... Ono se to lehko řekne, že ta prémiovost je fuč, a lidi jim to žerou, ale komu to mám žrát místo nich? Ducati? Japoncům?
Jinak na FB se dotyčný normálně doznal k tomu, že s motorkou jezdil v prosoleným a navíc ji potom neumýval, protože to prý nešlo. Já osobně s motorkou v soli nejezdím, ale kdybych jezdil a potom ji neumyl, pak bych se moc nedivil tomu, kdyby zrezivěla.
Ale tahat nové GSA do sraček... chtěl bych vidět, které auto není zespodu zrezlé po zimě.
A ještě jeden postřeh, viděl jsem teď nové kufry na GS a je jednoznačně poznat, že už to nedělá TT, vypadají jinak, doplňky včetně padáků dělá nově SW-Motech. Neříkám naprosto nic o kvalitě, to nemůžu posoudit.
A jestli v Německu uznají takovouhle reklamaci, tak to podle mě nevypovídá nic dobrého o prodejci a je to lezení do zadku, protože někde prostě musí být hranice, kdy řekneš ne i dobrému zákazníkovi a upozorníš ho na to, že je to jeho chyba. Jinak jsi normální prodejná čub.ka
pod trvalým dohledem
O úspěchu značky není třeba polemizovat to je jasné jak píšeš a funguje jim to, motorky ani auta nejsou rozhodně špatný..to že BMW a Mercedes mají jedny z největších investic do vývoje technologií v automotive průmyslu je jednoznačně nesporné...
Ale to že jich jezdí nejvíc není synonymem nejlepšího - asi jako ¨ochcávka tédéíčku¨ že jo…..(tím neříkám že to je špatná motorka).
Ale prostě jedou na vlně image a historicky zakořeněné ¨kvality¨ - lidi mají peníze a jim se daří toho využít, mají zmáknutý marketing, doplňky, akce, oblečení....je to komplex všeho...
Bohužel kvalita v poslední době pokulhává a to mi nikdo nevymluvý, jejich zákazníci jsou evidentně ochotni toto zatím akceptovat..
Ale je to jen můj názor a asi mimo téma, takže to tady nebudu zasírat.
A jestli v Německu uznají takovouhle reklamaci, tak to podle mě nevypovídá nic dobrého o prodejci a je to lezení do zadku, protože někde prostě musí být hranice, kdy řekneš ne i dobrému zákazníkovi a upozorníš ho na to, že je to jeho chyba. Jinak jsi normální prodejná čub.ka
Michale s tímhle opatrně - tohle právě není vůbec věcí prodejce - bohužel ačkoliv si ve své české mysli představujeme cokoliv, pořád je na nás pohlíženo jako na ¨východní¨ stát a mysli si o tom co chceš.
Na záručním oddělení každého výrobce sedí frajer, který posuzuje/zpracovává záruky a u sporných věcí může říct A a zrovna tak B a věř tomu nebo ne to z jaké země či od jakého dealera je reklamace hraje roli.(jeho rpací je šetřit náklady právě u sporných případů a kam by sto Ty zamítnul - do BMW Mnichov nebo do nějaký ****ní Prahy...?)
Nemluvím o případu kdy je díl jasně vadný - např. elektronická jednotka atd.., ale o případě kdy se zvažovat špatná údržba, mechanické poškození, nesprávné používání atd...
Toto opravdu není věcí prodejce - ten jen zadá vše do systému a čeká...
Ok, díky za info. Každopádně, pokud si je někdo jistý nesprávným posouzením reklamace, je možné vyhledat soudního znalce, jít do sporu atd.
Nevím, jestli není jednodušší vzít šmirgl, rez obrousit, přelakovat a je to... Fungl nové padáky by stály do deseti? Ale bude následovat totéž, co předtím...
pod trvalým dohledem
servisak napsal:
tak jak je vidět už je dvojí metr i u nas. ještě že končíme
Tak je hodně špatná zpráva,doufám,že Vám zůstane servis a prodej ND.
jinak k tématu origo.padáků prodal jsem 5 1200 GSA lc 2017-2018 s nájezdem od 18k-35k km a vše bylo jak nové taktéž GSA co vidím v De u mých partnerů žádná nemá padáky v takovém stavu,také si myslím ,že s moto bylo ježdeno v soli a potom neumyté šlo do teplé garáže to je potom hotovo.
podle mne to je chyceny na tolika mistech a materialech zaroven, ze se da imho temer vyloucit vyrobni chyba.
Jeste mne napada, jestli pan neprojel nejakou chemii, co nejakemu lemplovi vytekla predtim z nakladaku. Na mokru to proste nevydis. Co treba nejaky vapno...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Co rámy, nášlapy na Offroudech!? Jezdím taky když to jde a ne vždy se dá údržba udělat. Po 8 letech a 70tis jako new. Více k tomu nemám co říct. Prostě špatný materiál a zpracování.
zetor napsal:
Z manuálu R1200GS LC ADV : viz. foto.
Dělal jsi to tak?...myslím, že ne.
Měla by Ti být uznána záruka?...myslím, že ne.
To je jen můj názor.
A může to žrát 1,5l oleje na 1000km. A na lak se to nevztahuje...pouze na proreziveni. A... A... A...
Záruka není. Kulance není!!? Prostě špatný materiál a zpracování! Nic jiného v tom nehledejte.
ja mam najeto 50 tisic (uz asi tri roky furt stejne... a stav je zatim cca noveho motocyklu.
Je ovsem fakt, ze jsem zmoknul za tech 50 tisic asi 3x ale za 6 let koroze naprosto minimalni.
Cistim predevsim kompresorem.
Upravil hicks dne 04.04.2019 20:06
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2