HERI napsal:
Zdravím, celé léto řeším spolu ze "servisákem" hodně podobný problém a nedaří se nám ho vyřešit.
Pročetl jsme snad všechny diskuze co se tím to podobným problémem zabývaly a všechny rady co tu padli jsem otestoval,z výsledkem 0
Abych napsal co mi to dělá: mezi 4000 až 5000 otáčkami při přeřazení z 6 na 5 a akceleraci ( při předjíždění ) mi motorka zacuká,vynechá... Když ty to otáčky překročím plynulou jízdou tak se nic nestane. Nedávno jsem jel po dálnici cca 150 km/h (5500 otáček) a držel sem ji v těchto otáčkách a rychlosti tak mi to cukalo relativně pravidelně. A hlavně se nedostanu přes 7000 otáček,za jízdy.
Co tu popisuji se mi stává jen za jízdy na místě funguje normálně, žádné cukání.
Vyměnily jsme to ho už dost a pořád to dělá : palivové čerpadlo,regulátor tlaku paliva,svíčky,cívky,nechal sem vyčistit trysky, atd...
Už by se dalo říct že není co měnit.
Tak troch doufám že se ještě někdo objeví z nějakým nápadem.
... tak já jsem na tom stejně jen mezi 2000 - 4000 otáček s tím že ještě navíc má snahu chcípat vše možné i nemožné vyměněno a zlobí pořád
někdo nějaký tip,,,,???
Změř si tlak paliva na výstupu z příruby. Čerpadlo někdy tlačí dost, ale neprojde to přes "přicpaný" filtr (součást příruby). Chová se to potom stejně. https://tonda1200...200228.jpg
Někdy to chcípá taky kvůli snímači škrtící klapky. Ale to spíš na volnoběh.
Pak už cívky, svíčky, kabeláž.....ale to jsi psal, že jsi vyměnil.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...