Scoriony to daji uplne v klidu pokud nepojedes samozrejme hard enduro. Jsem s nima projel celej balkan a pochybuju, ze bys rozmyslel tam davat poradny spalky. Jel jsem nalozenej ve dvou i lesem 2 hodiny nez jsme narazili na asfalt, sotoliny das na vsem. Navic ke vsemu, kdyz planujes hodne silnice. Limit je jinde nez v pneu
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
Mitas terra force r, 1200 vzduch, najeto momentálně 5500 km na sadě. Sám (110 kg) plus 60 kg bagáž, něco po ČR, Německo dálnice max 140 km/h, pak Švédsko,Norsko předpisově, tudíž žádná prasečina. Ještě cca 2000 km dom a půjdou sjetý na sběrák. S ploškou uprostřed jsem počítal ale, že se budou sjíždět nerovnoměrně k levé straně, kde budu místy bez vzorku, to je teda mazec Foukáno na 2.9.podle manuálu.
Kuba89 přiložený následující obrázek:
[67.1Kb]
Upravil Kuba89 dne 27.07.2019 19:46
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Měl jsem na Nordkappu úplně stejně sjetou. Předek v pohodě, zadek po 6 tis místy téměř na nule. Ono jak se tam jede pořád rovně, tak to uprostřed rychle mizí. A taky se mi sjížděla takhle nerovnoměrně. Motorka stejná
Upřímnost nadevše
Kamarad s nama v bosne i misty sotolinka a po 4000 km sjete rovnomerne, zejtra zkusim mrknout v garazi a nafotit. Motorka byla ale Ducati
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
to bych se docela divil schreku. Tyhle TerraForce se vždycky sjíždí trochu na stranu a je to tvarem dezénu. S tím nic nikdo nenadělá, ale nevidím v tom problém... podle mě je úplně jedno, jestli životnost pneu skončí plackou na prostředku nebo trochu u strany.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Levá strana se sjíždí víc, protože levý zatáčky jezdíš větší rychlostí než pravý (kvůli tomu, že se u nás jezdí vpravo, takže je jinej rádius). A asi si toho i podvědomě víc dovolíš - já teda rozhodně raději poletím do pole než do protisměru pod náklaďák...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999