servisak napsal:
Martas tohle člověku kterej je přesvědčenej že telefon je nejlepší nevysvětlíš..
Co tu resime ? Mame ruzne nazory na veci, pro me telefon je naprosto ok, vidim normalne tak ze s tim zadny problem, osobne nikomu nenavazuji svuj nazor, ale nevim proc ostatni delaji to naopak, a kdyz jsme zpatky do temata, tak spousta lidi maji tu "cinskou sracku" (na jinych forech a FB jsem taky o tom ptal) a jsou uplne spokojeny, tak ze kazdy clovek vybere to co mu vyhovuje nejvic... Alespon' cinane udelaly nejakou alternativu, ani BMW ani ostatni 3rd party vyrobcy krome Garminu nemaji nic...
Upravil bartikyan dne 14.01.2020 11:18
resime tu to, k cemu to forum, apon podle me, je - ze ti nekdo poradi/pomuze/rekne nazor .....
a jak hned z kraje rikam - je to individualni, nicmene po zkusenostech s kdecim - to kolecko je obrovska vyhoda, tim ze jezdim vepredu docela casto tak vim jak to pomaha, protoze tu navigaci pouzivam opravdu k navigaci ..... to ze ma telefon (a vzdycky logicky mit bude) vic funkci je jasny, ja jen rikal nazor na to proc je, podle me, navi lepsi
a za me jeste i druhej praktickej duvod, jet z balkanu s koukajicim kordem na prednim kole je o dost lepsi s prepnutu navi na jen na tlaky .... vim ze zpozdeni, blabla, ale pocit ze vidis porad tlak je proste dobry, v tu chvili jasne nejdulezitejsi a jediny cisla na celym displeji, tohle proste delal nekdo kdo jezdi a premysli u toho, nikoliv jen nejakej marketak v kanclu (bez urazky)
a jeste k navi:
- sadu V vidim za 11193 a VI za 18662 .... oboje s dani
- VI ma lepsi displej a fajn je funkce te okruzni vyjizky (u V nahrazuju kurvigerem), ale zajimavy je ze kdyz jsme s rudou koukali do "strev" a srovnavali, tak V ma lepsi procesor nez VI a mam pocit ze i vic pameti
Za mě určitě taky navi už z hlediska voděodolnosti prachu atd. Nevím jestli by přežil nějaký chytrý telefon to co navi když jsme musely v Gruzii a Armenii je tři dny v děšti a blátě,tam potom bezchybné fungování je za všechny peníze a o otočné ovladači na řídítku ani nemluvě taky používám neustále...
Možnost diagnostiky BMW
a jeste k navi:
- sadu V vidim za 11193 a VI za 18662 .... oboje s dani
Kde to je ? Mas odkaz ?
proc, chces telefon ne ?
nevim jestli tu muzu delat reklamu tak oni se zbuzany ozvou sami
nebo si procti forum, zas tolik dodavatelu tady neni
Martas žádnou reklamu neděláš musíme si pomáhat ne Nedávno zde prodával Bmwgsa funglovku za 15000kč,ale on chce vlastně ten telefon takže nic
Upravil Bob dne 15.01.2020 08:36
Tvl zetůrku to je cenajá bych zase nechtěl Tom Tom ani zadarmo a že jsem jich měl na vyzkoušení vím,že je to věc názoru a každému vyhovuje něco jiného a to je dobře,nemusíme mít všichni všechno stejný mě max.vyhovuje zumo 660 a navigátor 5.
Bob napsal:
Tvl zetůrku to je cenajá bych zase nechtěl Tom Tom ani zadarmo a že jsem jich měl na vyzkoušení vím,že je to věc názoru a každému vyhovuje něco jiného a to je dobře,nemusíme mít všichni všechno stejný mě max.vyhovuje zumo 660 a navigátor 5.
S tou 660 se fakt nemůžu a ani nechci rozloučit
Já jezdil s 660 pár let a vždycky mě dokázala tak vytočit, že jednou jsem jí chtěl hodit z okýnka v autě...ale obchdono-židácké srdce mi to nedovolilo, tak jsem jí prodal a libuju si s TomTommem 400.
Teď, když jsem jí koupil s moto (navi VI), tak jsem jí dal na jaře šanci při cestě na Radarku...a prostě ne. Pořád ty stejný ****viny, co s 660.
Zetor, to jsem moc rád, že si mi to potvrdil
Měl jsem Zumo 500, 660 a pak už jen Ridery od 2013 a teď 400... a další bude také... :-) jsem rád, že jsi mi potvrdil, že je to stejné u té navi VI - už jsem začínal i váhat :-D
Bob napsal:
Tvl zetůrku to je cenajá bych zase nechtěl Tom Tom ani zadarmo a že jsem jich měl na vyzkoušení vím,že je to věc názoru a každému vyhovuje něco jiného a to je dobře,nemusíme mít všichni všechno stejný mě max.vyhovuje zumo 660 a navigátor 5.
S tou 660 se fakt nemůžu a ani nechci rozloučit
Já jezdil s 660 pár let a vždycky mě dokázala tak vytočit, že jednou jsem jí chtěl hodit z okýnka v autě...ale obchdono-židácké srdce mi to nedovolilo, tak jsem jí prodal a libuju si s TomTommem 400.
Teď, když jsem jí koupil s moto (navi VI), tak jsem jí dal na jaře šanci při cestě na Radarku...a prostě ne. Pořád ty stejný ****viny, co s 660.
Zetor - pod to se podepíšu. Stejná zkušenost.
Upravil Tonda dne 15.01.2020 10:40
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
a jeste k navi:
- sadu V vidim za 11193 a VI za 18662 .... oboje s dani
Kde to je ? Mas odkaz ?
proc, chces telefon ne ?
nevim jestli tu muzu delat reklamu tak oni se zbuzany ozvou sami
nebo si procti forum, zas tolik dodavatelu tady neni
No proste mene nez 20 jsem nenasel, nevim asi mozna si myslel pouzite ? Proto se ptam kde to je presne ? Kazdopadne ani za 12 ani za 18 to nebudu kupovat... asi musim este doplatit za obnoveni map a td ))
Ahoj, zumo 660 byla fajn alternativa, ale uz se neda nova koupit, nebo sem ji nikde nenasel. Koupil jsem nakonec navi VI, jen kvuli navigacnimu kolecku, ale kroutil sem se. Nechapu proc stoji tolik, kdyz se normalni navi prodavaj za tretinu, tohle je vazne prehnany.
Jinak jsem na garmina zvyklej, najel sem s nim na motorce hodne pres 100tis, ale google mapy v telefonu jsou uz davno jinde. Takze chapu toho, kdo to garmina poprvy vyzkousi, tak asi urvanej neni.
souhlas, navi se v tomhle telefonu asi nikdy nevyrovna, logicky ...
ale filozoficka uvaha - neni to tak, jak to je, vlastne spravne?
od telefonu (nebo dneska spis uz rekneme datoveho komunikatoru) "kazdej" chce maximum informaci a maximalne user friendly
kdezto uloha navigace je podle me dat vlastne minimum informaci, ale maximalne dulezitych
jednoznacne je podle me priorita, obvzlast na motorce, minimalizovat rozptylovani, takze jednoduchost navi vlastne bude chtena....
nevim jak vy ale ja radsi teda cumim kde co lita kolem nez na displej ....
nicmene je videt ze je fakt po sezone, takze hura v sobotu nekam..
xylem napsal:
souhlas, navi se v tomhle telefonu asi nikdy nevyrovna, logicky ...
ale filozoficka uvaha - neni to tak, jak to je, vlastne spravne?
od telefonu (nebo dneska spis uz rekneme datoveho komunikatoru) "kazdej" chce maximum informaci a maximalne user friendly
kdezto uloha navigace je podle me dat vlastne minimum informaci, ale maximalne dulezitych
jednoznacne je podle me priorita, obvzlast na motorce, minimalizovat rozptylovani, takze jednoduchost navi vlastne bude chtena....
nevim jak vy ale ja radsi teda cumim kde co lita kolem nez na displej ....
nicmene je videt ze je fakt po sezone, takze hura v sobotu nekam..
No tak rekni mi kde mas ty navi za ti prachy ty partizane