Já mám v moto Odyssey. Koupil jsem ji s motorkou. Nechtěně se mi ji povedlo vybít na 4,5 V a přežila to. Když přežije tohle, pak už asi vše :-). Píšu to trochu jako fór a trochu vážně.
Přes zimu vyndaná a nevybije se vůbec a to ani po výše uvedeném vybití a následném oživení, startérem točí statečně -nikdy jsem neměl problém nastartovat. Jen je trochu dražší :-( a dost špatně se vyndavá (na 1200 GS vzduch) - poněkud větší.
Používám 4 rooky, jak dlouhoo ji používal předchozí majitel nevím.
Upravil j_a_k dne 27.03.2019 21:45
Slávku rozhodně to není parametry špatná baterie, ale pozor je to kyselinka - budeš muset dolívat destilku každý rok minimálně do krajních článků.
já jsem koupil tady tu bezúdržbovou FIAMM http://www.otos.c...-12v-19ah/ za 1280Kč dobrý poměr cena/výkon. Jenom se musí zvětšit díra v mínusovém pólu, aby se tam vlezl, ten náš zatracenej nalisovanej šroubek.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
No vidíš a můj tata má motobattku v 1100gs snad 6 let... Já dal do mé 1150gsa Exide,vydržela sotva dva roky a umřela,dal sem druhou a ta je tam teď 4 roky...
Asi to bude kus od kusu,tuším že dneska je šmejd už uplně fšechno:-(
Servisák to že se ti aku blbě montuje neznamená nutně že je to aušus.
Neznáš okolnosti za kterejch byla baterka provozovaná tak nedělej ukvapený závěry.
Bez možnosti měření od začátku provozování aku se to blbě hodnotí.
Pořídil jsem novou Yuasu se kterejma mám dobrý zkušenost,i tak jsem zvědavej.
Mám k dispozici měřák https://www.batte...gLGOvD_BwE sice to není žádnej zázrak jsou lepší ale násobně dražší.
Po koupení nového aku jsem začal měřit, prej stačí namontovat a jezdit.
Nejdřív jsem změřil a potom dal na Optimáte potom do moto najel 70 km změřil dal na Otimáte najel 200km změřil,pokaždé se změnil vnitřní odpor a startovací proud k lepšímu.
Namontovat nové aku a drbat ho častým startováním třeba v městským provozu není dobrej nápad.
Znamena. Za me je system kontaktu te zlute sracky naprosto ale naprosto nepochopitelnej. To ze nekomu vydrzi 3x vic nez klasika me nezajima . 90% zlutomrdkovych kontaktu je povolenych strzenych nebo nejdou utahnout. To ze je nekdo na jatra a stara se o aku jak o atomovou elektrarnu s laboratornintechnikou a vybavenim pro me neni argument. To je 1 ze 100. Zame je motobatt srač a klidne se podto podepisu
... servis a diagnostika BMW Motorrad
To asi nemuze to je pravda ale ten system vyvodu je proste ****ni. Takze opet a znovu motobatt je srac. Az vymysli nejaky rozumny kontakty a rozmery aku oukej. Dote doby je muj nazor stejny
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Za mne Motobatt vydržela víc než Exide. Na 650gs, kde je permanentně přehřívaná od oleje, tak vydržela 4,5 roku.
Možná bych nenadával na kontakty, který nejsou stejné jak u ostatních výrobců, ale na kontakty na kabelech BMW, které podle mne nejsou standartní. A za to samotná baterka nemůže.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Kupoval nekdo v posledni dobe Odyssey PC680? Drzi si stale povest skoro nesmrtelne baterky? To vyhazovani baterek co dva roky a ustavicne nabijeni me fakt nebavi. Jen ta cena. Kdyby jste nekdo umeli sehnat levneji, dejte vedet. Diky
I pád na hubu je pohyb kupředu
Kup za polovic Fiamm a budeš měnit preventivně po 8-10ti letech a úplně zapomeneš, že motorka má baterku. ;-)
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ja to porad nechapu co vas vsechny vede k tomu tam cpat neco co tam nepasuje nema.to.stejne vyvody a musise neco bastlit.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Hrabe_X napsal:
Kup za polovic Fiamm a budeš měnit preventivně po 8-10ti letech a úplně zapomeneš, že motorka má baterku. ;-)
Exide, Fiamm...vsechno na jedno brdo. 2-3 roky a je mrtvola. At dobijim preventivne nebo ne. Nemam najezd. Kdyz jsem jezdil 10tis km rocne, to dala baterka max sezonu navic. Precijen ty nase " obyc" baterky jsou taky min za 1500,- Kdyz mi nekdo zaruci zivotnost 6let pri mem rezimu, vezmu klidne baterku za trojku. Vyjde me to nastejno. Na podzim jsem se chtel naposled projet a zakoncil jsem to zacvakanim starteru. Tak jsem se vyslekl a smitec. To nasere
I pád na hubu je pohyb kupředu
Čau,
ODYSSEY PC680 jsem koupil už s moto a preventivně jsem ji měnil po šesti letech bezproblémového provozu. Udržovaná byla přes zimu pouze udržovacím traf cca jednou za měsíc. Když jsem ji před dvěma lety preventivně měnil šel jsem do této značky znovu. Po roce a 9 mes. byla moto odstavená kvůli opravě. Když se vše chýlilo ke konci zjistil kolega že baterka je total KO. Připojil pomocí OTIMATE 4 DUAL a baterie se jevila zase dobře. Když je v "zimě" počasí tak moto vytáhnu, ale v prosinci zase baterie KO. Připojena na udržovací traf a pak OK. Další výjezd zase KO. Připojena na Otimate a nabíječka signalizuje problém, baterie vymontována nabíječka přepnuta do normal režimu, po nabíjení 24 hod nabíječka signalizuje problém. Při měření baterie není schopna udržet napětí. Pokusil jsem reklamovat 14 dní po uplynutí dvouleté záruční lhůty u Bohemiabike. Bohužel FuckOFF. Takže teď jsem pořídil Banner. Do držáku sedí úplně přesně, cena poloviční, výdrž posoudím až časem. https://www.banne...W/b8889-RV
milanosor napsal:
Kupoval nekdo v posledni dobe Odyssey PC680? Drzi si stale povest skoro nesmrtelne baterky? To vyhazovani baterek co dva roky a ustavicne nabijeni me fakt nebavi. Jen ta cena. Kdyby jste nekdo umeli sehnat levneji, dejte vedet. Diky