Zetor: necham Ti predni tlumic (Level1) Tractive na 1150GSA. Kupovan v Touratechu, ma za sebou 2 servisy a do dalsiho zbyva najet asi 20.000 km. Cena: 10.000,- CZK.
Ahoj , no přečetl jsem to skoro celé ... může mě v dnešní době doporučit někde poblíž, kontrolu tlumičů a případný repas a nebo koupit nové ??
1150GS 2003, 55 tk . předem díky Roman
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
Roman_bmw napsal:
Ahoj , no přečetl jsem to skoro celé ... může mě v dnešní době doporučit někde poblíž, kontrolu tlumičů a případný repas a nebo koupit nové ??
1150GS 2003, 55 tk . předem díky Roman
35 000 s dph, oba s nastavitelnym odskokem + zadek samozrejme s koleckem na predpeti. V rijnu -10%.
Kdyztak se ozvi;-)
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
existuje tedy nějaká diagnostika ? v jakém stavu tlumiče jsou ?
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
Diagnostika jsi ty sam v nejzassim pripade uvidis louzi pod tlumicem a vyteklej olej
Nastav si ty tlumice na svou vahu, nebo jak jezdis, navod jak na to mas tady od cca 30min. YouTube Video
Pak se projed a uvidis jak ti to funguje. Po 17 letech to nebude asi žadna hitparada, jde o to jestli ti to vyhovuje, nebo ne. Ja mel na 1150 uz pred asi 10-ti lety vytahanou zadni pruzinu-proste jsem i sam skrtal povozkem i v mirnem terenu, vymena za hyperpro vyrazne pomohla, o jizde ve dvou se ani nebavim jaka to byla "žvejkačka"
bohužel tuto službu Ti nenabídnu, a jestli má v ČR někdo stolici na změření to fakt nevím, je to vybavení za extrémní ranec peněz.
kilometry až tak v kaši nejsou, pokud sedí, ale už jsi s nima cca na hranici odhadované funkčnosti tlumičů, má to ale hlavně už nějaký rok takže kolik je v nich z původní úrovně tlaku je otázka (odpověď - málo). 1150tek už jsem vybavil mockrát Wilbersama - vždy spokojenost a hlavně posun.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Pokial nieje kaluz pod tlmicom, mali by byt automaticky OK? Bo na 1150 mam 152tis, a na 1200 132tis a ked som to tu precital,tak uz aspon 2x mali byt oba servisovane....
Jednu z nich musim predat, a kednu si necham.. uvidime ktora sa preda ako prva
Kaluz uz je total kaput. Pred vytecenim ale existuje jeste paradoxne dlouha doba, kdy sice olej jeste nevytekl, ale vlastnosti uz jsou davno fuc. Pak jde o to, jestli si chce clovek uzit jizdu na fungujicim podvozku (zdrzim se citovych vydiracek o bezpecnosti), nebo se konejsit tim, ze jeste netece. Problem je totiz kontinualni zhorsovani vykonu tlumicu, na nejz si ale clovek logicky prubezne privyka a dokud nesedne na poradny podvozek, tak ma pocit sucha, bezpeci a funkcnosti.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
tak jsem provedl nastaveni podle toho videa, je pravda, že odchylka tam byla, na předu o dva zuby, vzadu cca o 3 cvaky. Projel jsem to cca 50 km...(určitě to chce více) nevím moc jsem zase tak velký rozdíl nepoznal, nikde nic neteče , nastavení funguje podle návodu , tak ted nevim jestli je vše v pořádku
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
Taky jsem si myslel, že mám tlumiče na své 1150GSA ještě ve slušném stavu (při 125tisících). Opotřebení jsem si začal začal připouštět až při jízdě na roletě v zatáčce, kdy mi předek postupně odskákal na kraj cesty. Po výměně za Wilbers jsem při první jízdě žádné znatelné rozdíly nepozoroval. Svezl jsem se po té roletě stejnou rychlostí a světe div se, předek jel pořád ve směru jízdy a ne do boku. Tím jsem si vlastně u sebe omluvil utracení nemalé částky za tlumiče.
Každopádně rozhodnutí je jen na tobě.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
protože su ignorant a celou dobu jsem si myslel, že mít na zadním štelovacím kolečku pozici STD stačí ke štěstí....tak jsem vzal metr a kontroloval... musel jsem jít cvakáním až do 2/3 aby to sedlo jak má... dost posun v chování na cestě, uplně jsem hleděl... akorát předek přužinka asi trochenc unavená, má sednout o 15-20mm (myslim Rmodel) a sedne mi o 35mm, což je při chodu tlumiče 54mm docela dost myslim... nevidim vepředu štelování co má GS, to jako na to nemůžu hrabat? dojčevergl...
R1150R 2004
stage 10 (8)
scorpion red ex.
2pig (toi je jak 2Pac :-D )
kolik vážíš? kolik máš najeto?
jinak funkčnost tlumiče je samozřejmě bez debat důležitá, ale prvotní je volba pružiny, resp. správné nastavení předpětí..
proto taky ten Wilbers co vedu ty tlumiče rovnou dělá na míru, a valná většina zákazníků je pak spokojená.
já na svém R11R taky čekal větší pocit změny, ale jak píše Vsezved, stačí projet známou trasu obvyklým stylem a bylo to cítit hned. motorka jakoby celkově ztuhla (ne ztvrdla) a prostě drží a je super jistá, gumy hladké, neoskákané, sjeté od hrany po hranu
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
motorka má na tachometru 69tis, kupoval jsem v 58... teoreticky blbost, ale jisté indicie tomu naznačují že to sedí...
já mám 85kilo, měl jsem pocit, že když budu mít zadek moc velký předpětí, motorka bude vysoko, bude vlastně o to víc trpět přdek... no asi blbé úvahy... člověk se má pořád co učit.
R1150R 2004
stage 10 (8)
scorpion red ex.