To jsou dotazy Nějak mě tam chybí -třeba- ,,obešel jsem motorku teče to někde odtud asi" . Takhle to vypadá že se tazatel ani neobtěžoval sklonit a nahlídnout odkud to cca může téct. Nechápu proč si tito lidé kupují motorky když je to vlastně asi ani nebaví.
Motorku som samozrejme vtedy prehliadol. Stojí na centrále, zatečená je spodná ľavá strana chladiča. Z tade sa tlačila von nemrzka. Vtedy dosť mrzlo tak som to viac neriešil,iba pozakrival dekami a plachtou.Dnes by malo byť teplejšie tak to rozdeklujem, nastartujem a nájdem chybu.Skôr by som chcel vedieť či sa niekomu z vás už toto stalo a čo mohlo byť príčinou
Ak je to teda jasne ľavá strana chladiča, tak ak si ho nikde neprederavil, tak ma napadá iba, že to mohlo zmrznúť a vytlačiť bočnnú plastovú vaničku - to je doma opraviteľné.
Včera som to rozobral, naštartoval, nechal asi pol hodinu bežať ( 2x mi zoplo vetrák).Na veľké prekvapenie za celý čas odnikial nevyšla ani kvapka ... takže vôbec nerozumiem tomu čo sa udialo v sobotu.
Juroduro přiložený následující obrázek:
Neufouklo ti to přes expanzku? Neměl jsi po výměně v expanzce vyšší hladinku než k rysce MAX? Pokud mrzlo, kapalina se smrskla a chladič si přicucnul přes ventil. Pak jsi to zahřál a ventil přetlak z chladiče přepustil zpátky do expanzky. Ta má ale víčko s trubičkou, která vevnitř končí na úrovni té rysky MAX, takže přebytek kapaliny tlakem vyteče tou dírkou ve víčku.
A nebo druhá možnost, přimrznul ventil na chladiči, takže netěsnil a neudržel tlak, v motoru tím pádem lokálně sevřela kapalina a bubliny vyhodily trochu kapaliny přes ventil a opět přes expanzku ven.
V obou případech se situace nemusí opakovat. V prvním případě se ti prostě srovnala správná hladina, ve druhém případě to profouklo ventil, který zase začal těsnit.
No a nebo další možnost, prasknul O-kroužek na trubkách co vedou do výměníku, nebo se kapalina prožrala těsněním pod výměníkem, viz. příspěvky výše.
Upravil janrypal dne 23.02.2021 23:12