Na dnesni moto muze tech zavad byt v systemu abs vic a je to proste jednoduchy. Bez vycteni diagnostikou stejne na nic neprijdes. Je potreba zacit vyctenim pameti zavad.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tak problém vyřešen -klasika -vyfajrovaný cívky na statoru-mezi fázemi jsem naměřil cca5V (motor v chodu), a to je ten stator zaslaný ze Slovenska (firmu teď nevím musel bych najít fakturu) co byl uváděný co by teoreticky odolnější díky ,,zubatému" jádru které mělo líp odvádět teplo. Ty druhovýroby je trošku problém-totiž Jak mi sdělil pan Suchý z ELESYS.cz (vyrábějí mmj. i relé pro moto) a další pán z okolí co převíjí el.motory, na ten náš extrém by to chtělo navíjet drát s trojitou izolací (3x lakovanej) a to je prý trochu problém páč ho prý dělají v německu a prodávají ve velkém balení pouze, a to si málokdo koupí na dílnu kvůli ,,pár"statorům na moto . Když se podíváte na origo stator tak jsou ty cívky obalený ještě jakousi lakovanou izolací(páskou) tak že nejsou dráty vůbec vidět a ty druhovýroby jsou holý dráty zalakovaný a to fajruje tak nevím ale asi vědí v prvovýrobě proč to tolik bandážují;origo vydrží déle než druhovýroba (i u jiných značek moto) potvrdil i pan Suchý. No ale co zbývá -dokud nepřestanou v BMW hulit to svinstvo a budou prodávat díl statoru pouze jako celek s rotorem za nesmyslnou latu budou mít druhovýrobci kšeft
Upravil kim dne 17.08.2017 17:09