prosteoff napsal:
fojtikdesign: K motorkam jsem se dostal, až po studijich a pořád se učím. Jde o to, že to vnímám jako určitou dovednost, podobně jako bruslení, lyžování. A mám radost, že se musím něco nového naučit a zdokonalovat se v tom, nehledě na to kolikrát spadnes na držku. Nelíbí se mi tyto berličky, které ochuzuji o to učení se. Ale chápu, že je to logický vývoj výrobce, který chce motorky nabídnout co nejširší veřejnosti, která se to nechce nebo nemůže, nemá čas učit...
co takhle vymontovat z motorky antihopp, ABS, kontrolu trakce a startovat ji nakopávačkou? podle mého je škoda se o tyto radosti ochudit...
pod trvalým dohledem
prosteoff napsal:
fojtikdesign: K motorkam jsem se dostal, až po studijich a pořád se učím. Jde o to, že to vnímám jako určitou dovednost, podobně jako bruslení, lyžování. A mám radost, že se musím něco nového naučit a zdokonalovat se v tom, nehledě na to kolikrát spadnes na držku. Nelíbí se mi tyto berličky, které ochuzuji o to učení se. Ale chápu, že je to logický vývoj výrobce, který chce motorky nabídnout co nejširší veřejnosti, která se to nechce nebo nemůže, nemá čas učit...
co takhle vymontovat z motorky antihopp, ABS, kontrolu trakce a startovat ji nakopávačkou? podle mého je škoda se o tyto radosti ochudit...
Ja vas chapem oboch. Presne ako prosteoff si myslim ze je to o urcitej veci sa poriadne naucit. Preto stale jazdim enduro , teraz na 250 2T . Kde je vecna spojka, plyn ziadne ABS, nic a strasne ma to stale bavi. Je to najlepsia skola a prenasa sa to na jazdenie na ceste.
Na druhej strane na 1250 jazdim na 90 % turistiku s manzelkou a urcite viem , ze by som nechcel motorku na takyto ucel bez naklonoveho ABS. Prave preto, ze z terenu viam ,ze ak si niekto mysli ze to ma v ruke, tak verte ze nema
Aj nejake mody su mi sumafuk , o kontrole trakcie by sa dalo pobavit.
Strasne mi ale vadia dualne brzdy , neda sa s tim blbnut . Zvratena vec.
Ale gs je najlepsia pre pre jazdu vo dvojici tak kompromis
Upravil sanko dne 29.10.2021 07:45
prosteoff napsal:
fojtikdesign: K motorkam jsem se dostal, až po studijich a pořád se učím. Jde o to, že to vnímám jako určitou dovednost, podobně jako bruslení, lyžování. A mám radost, že se musím něco nového naučit a zdokonalovat se v tom, nehledě na to kolikrát spadnes na držku. Nelíbí se mi tyto berličky, které ochuzuji o to učení se. Ale chápu, že je to logický vývoj výrobce, který chce motorky nabídnout co nejširší veřejnosti, která se to nechce nebo nemůže, nemá čas učit...
co takhle vymontovat z motorky antihopp, ABS, kontrolu trakce a startovat ji nakopávačkou? podle mého je škoda se o tyto radosti ochudit...
Ja vas chapem oboch. Presne ako prosteoff si myslim ze je to o urcitej veci sa poriadne naucit. Preto stale jazdim enduro , teraz na 250 2T . Kde je vecna spojka, plyn ziadne ABS, nic a strasne ma to stale bavi. Je to najlepsia skola a prenasa sa to na jazdenie na ceste.
Na druhej strane na 1250 jazdim na 90 % turistiku s manzelkou a urcite viem , ze by som nechcel motorku na takyto ucel bez naklonoveho ABS. Prave preto, ze z terenu viam ,ze ak si niekto mysli ze to ma v ruke, tak verte ze nema
Aj nejake mody su mi sumafuk , o kontrole trakcie by sa dalo pobavit.
Strasne mi ale vadia dualne brzdy , neda sa s tim blbnut . Zvratena vec.
Ale gs je najlepsia pre pre jazdu vo dvojici tak kompromis
Proč se s tím nedá blbnout? Zadní funguje zvlášť a to je jediné blbnutí co mě napadá, nebo chceš zkoušet nějaké triky s přední brzdou? Proto jsem si na motocross koupil dvoutakt, abych se odnaučil brzdit předkem a spoléhat na motor...
Velké GS se čím dál tím víc vzdaluje terénu a koho to se... do terénu je stejně už 200 kg moc...
A na naučení se ježdění na cestě je asi nejlepší ten dvoutakt přezout na motardy pravidelně vidím v inzerci s vysvětlením - na mě je to už moc velká divočina...
pod trvalým dohledem
Hill start assist je parádní věc, jen si musíte najít to správné využití a nenadávat na něco co jste ani nevyzkoušeli :-). Například, když stojím z kopce a chci rychle něco vyfotit, zapnu ho a nemusím stát na zadní brzdě nebo je předemnou semafor na červené a stojíš z kopce, parádní věc. Rychlořazení používám většinou z kopce před vracečkou k podřazování.
wonder184 napsal:
Hill start assist je parádní věc, jen si musíte najít to správné využití a nenadávat na něco co jste ani nevyzkoušeli :-). Například, když stojím z kopce a chci rychle něco vyfotit, zapnu ho a nemusím stát na zadní brzdě nebo je předemnou semafor na červené a stojíš z kopce, parádní věc. Rychlořazení používám většinou z kopce před vracečkou k podřazování.
nemam to srdce kopat rychlosti do toho dole kopcom bez spojky.
Asi som stara skola.
Na to fotenie to bude fajn, ale dokazal by som bez toho žiť
24 komentov a ziadna normalna odpoved. Kazdy majster sveta v nepouzivani pomocnikov a modernych systemov. Ked chce nech si tam da aj vrtulu, opytal sa a len znaska mudrosti...
Upravil BranoNM dne 08.11.2021 16:19
Šmolková R1200GS LC
Nemaj strach, ja som kľudný. To by sa mali dať do kľudu tí, ktorí ho posielajú priam že nie do autoškoly, aby sa naučil jazdiť.
Už sem chodím málo kedy, no vždy narazím na nejakú tému, kde "všetci" hejtujú toho, kto si chce niečo namontovať alebo dorobiť. Majú plnú hubu ako to netreba a ako by to ani nechceli. No každý má geeso v plnej paľbe.
Šmolková R1200GS LC
Hill start control mám, používám všude kde nechci stát na brzdě. Situací je hodně. Ne všechny pomocníky používám, ale tenhle mě vyhovuje a považuji jej za dobrý. A ne proto, že bych se ve svém věku neuměl rozjet do kopce. Jestli to jde na tvoji motku doplnit tak doporučuji.
co mě nezabije , to mě posílí