Medik napsal:
Nevím co řešíte. Prostě když to nejde pěšky a nedá to víc jak 80 na rovině, tak je to silniční VEŠ a tu je třeba vyhubit.
Na každé vozidlo, co splní podmínky, namontovat gatlig a VŚI redukovat.
A bude klid
Kolo je tělocvičný a na vsi dopravní prostředek pro lidi z mozkem. Zbytek vyhubit.
... v případě motorkářů přijdeš o více než polovinu účastníků stejným přístupem ...
Poněkud optimistický pohled na početní zastoupení hovad. Nutno říct, že v lidstvu tak nějak celkově a je jedno, na jaké skupinky se to rozsortýruje
Obávám se, že občas bych byl z evolučního procesu vyloučen i já, co by nositel univerzálního moudra a pan vševěd, občas spáchám věci, že mě potom nad tím i rozum pobrekává....
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
ja mam ebike treti rok a jsem z nej porad naprosto nadsenej... neznam nic efektivnejsiho.
Navic ciste jizda na kole, napr. v horach.. neni pro vsechny.. z kardio hlediska, uplne zdrava.
Nic zdravejsiho nez ebike, kde si miru zateze sam volis, asi neexistuje.
Kubo, zkusil jsi někdy sex?
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
ted jsi mi nahral na smec.. ale ja su hodna teticka, tak to nevyuziju
Nicmene... to by ses musel udrit, abys tim (kaloricky) nahradil 1h denne aerobni cviceni.
Anebo.. mas milenku? Nebo spis dve?
Upravil hicks dne 07.01.2022 12:12
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
patol napsal:
Beemer: nechcel som to už rozvádzať , ale cely čas sa tu práve že bavíme o obmedzovaní čo vymysleli, že musíš vždy nechať 1,5m medzeru, s tým neni problem na okreske kde je provoz minimálny. Ale situácia na hlavných ťahoch (označované ako cesta prvej triedy) je trochu iná a cyklista idúcich po nej si minimálne koleduje o návštevu jarku, čo už niektorí pocítili a jazdia radšej inde. No a teraz im dávajú falošnú 1,5m bublinu, tak huraaaa, ideme aj tam vyskúšať, už sa bude dať.
Z tými príkladmi si trochu mimo, za mojich 1,6 milióna km na aute a 350tisic na motorke som na ceste stretol: 1 strom, 1 srnku, 1 medveďa (vsetko som dobrzdil) desiatky traktorov ktoré sú veľké a väčšinou blikajú, stovky cyklistov, ktorý sú vďaka malému obrysu ťažšie idintifikovatelny (všetci prežili). S tými deťmi si to na hlavnom ťahu dúfam nemyslel vážne Cyklistu ak som videl, som pribrzdil a obišiel cez protismer, v prípade krizovky (na poslednú chvíľu” sme sa vždy nejako zmestili. No a teraz v krizovke musím zabrzdiť (na čo kolega doplatil)
K otázke opodstatnenosti vodičáku sa ťažko vyjadrovať, ja by som ho na cestách zobral minimálne tretine vodičov keď vidim jak jazdia, takze bez neho to určite nebude lepšie
Já s tím nesmyslem o 1,5m odstupu od cyklistů taky nesouhlasím. A to říkám jako cyklista. Podlě mě to je zase jen další pitomost, která povede ke zbytečné nevraživosti mezi lidmi a perzekuci řidičů.
Jinak k těm příkladům - tys psal o okresce, tedy o silnici III.třídy. A tam chodci klidně být můžou. A na hlavním tahu, pod čím si já představuju spíš silnici I. třídy, si zase nedovedu představit tak prudkou zatáčku, aby tě tam překvapila babka na kole. Ale nechme toho, nemá smysl tady řešit jeden případ. Navíc o tom tohle téma není.
Člověk se chvílu zapomene se slečnou a nestačí se divit....
Je mi to líto přátelé, ale já jezdím.
Před pár lety mě začaly bolet záda, ústřel několikrát do roka, začal jsem jezdit na kole a od té doby mám pokoj.
Tak jezdím a dáli pánbůh, snad ještě chvílu budu.
barborina přiložený následující obrázek: