Já tam jednu trvale pod prodem mám a chci přidat jednu jednoduchou USB zásuvku vypínanou, abych nemusel řešit adaptér. Kdyby nebyl ten prodlužovák od BMW na zásuvku do zobáku tak nesmyslně drahý, použiju ho.
Mr GS napsal:
Protože origo zásuvku Canbus odpojuje po vypnutí klíčku. Což ti může (nebo nemusí) vadit... mě by to sra.lo...
Odpojí, jen pokud je průtok menší než [hodnotu neznám]. Jak to funguje v praxi? Nechám v zásuvce samotnou USB nabíječku, CAN-BUS ji asi 10s po vypnutí klíčku odpojí. Nechám v USB nabíječce zapojený telefon při vypínání klíčku - napájení zásuvky je aktivní do doby nabití telefonu, pak klesne odebíraný proud a následně pak CAN-BUS zásuvku odpojí. Např. intercom je pod prahovou hodnotou, CAN-BUS zásuvku odpojí a tedy chci-li v pozdněobědové pauze dobít interkom, musím nechat nabíjet současně i telefon :-)
Odpojí, jen pokud je průtok menší než [hodnotu neznám]. Jak to funguje v praxi? Nechám v zásuvce samotnou USB nabíječku, CAN-BUS ji asi 10s po vypnutí klíčku odpojí. Nechám v USB nabíječce zapojený telefon při vypínání klíčku - napájení zásuvky je aktivní do doby nabití telefonu, pak klesne odebíraný proud a následně pak CAN-BUS zásuvku odpojí. Např. intercom je pod prahovou hodnotou, CAN-BUS zásuvku odpojí a tedy chci-li v pozdněobědové pauze dobít interkom, musím nechat nabíjet současně i telefon :-)
A funguje to i zpětně, tím myslím při dobíjení baterky přes origo zásuvku?
Zkoušel jsem to, a dobíjení jede cca 3 min. a pak se to vždy vypne. :-(
Nejsem si jistý, jak říkám na 12ce mám natvrdo (přes pojistku) Optimate vývod z baterie a používám optimate nabíječku. Táta na 1250 používá origo BMW nabíječku.
Talže s konektory na originální zásuvky je to tak, že jsou to standardní MCON 1.2 konekcory. Dají se běžně koupit. Dělal jsem odbočení a prodloužení z originál zásuvky pod sedlem k originál USB zásuvce v zobáku. Za tohle prodloužení chce BMW cca 1300, mě to vyšlo tak na 300.
j_a_k přiložený následující obrázek: