četl jsem "všechny" příspěvky a myslím, že jsem pochopil situaci z obou stran. Tj. z hlediska otázky opotřebení převodovky i z hlediska "sportovnosti".
Razeni bez spojky,start bez klicku,tablet misto ručiček,kapucino misto Turka....to není nic pro chlapy.
Jo a este elektrická koloběžka
Upravil Bohumil dne 07.06.2022 15:15
Kupredu spatki ni krok...
No, myslím si, že vše důležité bylo již řečeno.
Teoreticky i empiricky se doporučuje řadit se spojkou. GS není závodní okruhový motocykl, abys šetřil setiny při podřazování. Toto je lepší si radši nechat na okruh.
Jsou situace, kdy v provozu je tuto dovednost dobré použít. Např. můj případ. Po vyzvednutí motorky ze servisu jsem jel po dálnici do práce. Bohužel fachmani nedostatečně utáhli odvzdušňovák spojkového válečku. Za chvíli jsem dojel nehodu a při pokusu o podřazování mi nefungovala spojka. Pouze v podobných situacích je dobré umět řadit bez spojky. Něco jsem zapomněl?
Neexistuje špatné počasí!
Jenze tohle ten qs umi jen nahoru. A myslim si ze to musi byt za pouziti powercomandru. Aby to fungovalo aspon nahoru
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ano, umí jen řazení nahoru, s tím počítám. Powercommander k němu potřeba není, odpojuje vstřik a zapalování, takže bude nutný zásah do elektroinstalace.
Pokud se to povede správně naštelovat, mohlo by to být zajímavé.
Jaký máš na to Milane názor ohledně zvýšeného opotřebení převodovky?
Resp. co ty tovární qs od BMW, jsou ty převodovky pro ně nějak upravené?
Upravil stevebmw dne 08.06.2022 08:58
R1200GS 2010
Ještě, že doba je taková jaká je, jinak by motorky ani auta nebyla s tímhle přístupem. A šťourali bychom se ještě s klackem v zemi.
Stejný, jak když v roce 2008 jsem kupoval auto s automatem a každej, že to není auto, když nemáš v ruce klacek. A za 14 let je divné mít auto s manualem. Tím neřirovnávám rychlořazení s automatem. Tím chci je naznačit, že QS už začíná být rozšířený.
vvalosek napsal:
No, myslím si, že vše důležité bylo již řečeno.
Teoreticky i empiricky se doporučuje řadit se spojkou. GS není závodní okruhový motocykl, abys šetřil setiny při podřazování. Toto je lepší si radši nechat na okruh.
Jsou situace, kdy v provozu je tuto dovednost dobré použít. Např. můj případ. Po vyzvednutí motorky ze servisu jsem jel po dálnici do práce. Bohužel fachmani nedostatečně utáhli odvzdušňovák spojkového válečku. Za chvíli jsem dojel nehodu a při pokusu o podřazování mi nefungovala spojka. Pouze v podobných situacích je dobré umět řadit bez spojky. Něco jsem zapomněl?
Autor se asi neptal na nějakej dojem, ale jestli to lze použít na 1200 gs r.v. 2010.
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
John_Ice napsal:
Autor se asi neptal na nějakej dojem, ale jestli to lze použít na 1200 gs r.v. 2010.
Nevím, jestli se jedná o reakci na dotaz stevebmw k té elektronické serepetičce, nebo k všeobecnému tématu řazení bez spojky.
Já odpovídal na všeobecnou problematiku, ty sis myslel že reaguju na tu elektroserepetičku?
Tak já osobně nemám dojem, ani zkušenost. Ale názor mám z podobných elektrofíčur, které se akorát tak s*aly. Na tenhle typ motorky si něco podobného nedám nikdy.
Neexistuje špatné počasí!
ty o tom uvažuješ? můj první dotaz tu na forku byl k servisákovi zda jde na moji tempomat a QS a odpověď byla, jestli to chceš kup si LC jinak to nelze. Poděkoval jsem mu a už jsem to neřešil. A rozhodně bych chtěl na obě strany. Mě spíš dělá problém vždy dolů, mačkat spojku, brzdu a ještě přemýšlet co tam je za rychlost a nespadnout ...
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Ja se k tomuhle nechci moc vyjadrovat ja nejsem moc zastance tohohle prislusenstvi. Ono to asi nejak jako fungovat bude . Odpoji to vstrikovace okej ale jak za nejake kilometry bude vypadat prevodovka. Hp2 sport to ma ale jestli je ta previdovka stejna i uvnitr nevim nevidel jsem rozdelanou a do katalogu dilu se mi divat nechce a porovnavat to
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Se nevyjadřuj vždyť jsi toho už dost řekl a určitě se svými zkušenostmi určitě máš co říct. Prostě to nedoporučuješ na vzduch a je to ok. Si toho vážím, že nejsi ten co by napsal, doraž, ti to tam dám není problém a věděl by jsi, že za půl roku ti budu volat, že mám v prdeli převodovku a ty budeš mít kšeft....
....jako v tom filmu...a co myslíte ráno, měl ho tam, a kolik je nás tokovej, jako jste vy pane Mára a to se cení, ....
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011