Ještě napíšu: Můj syn se potatil a koupil si Jeepa Rubicona 2.2 turbodiessel, po 60tkm mu odešel filtr pevných částic DPF, v Imofě pátrali a pátrali, asi tři týdny, DPF dali vyčistit a nouzák tu byl po pár kilometrech zpět, pak je napadlo, že to může mít příčinu jinde a hle odešlo turbo, ještě, že má záruku 5 let. Před tímto měl Rubicona 2.8 turbodiessel a ten byl bez problémů. Jinak DPF téměř 80tKč.
Já vždy říkám, Jeep Wrangler má být atmosféra benzín a alespoň šest válců, tyhle naftové euromotory bych v Jeepu nechtěl. Radil jsem mu benzínový šestiválec, ale nedal si říct.
Upravil bmwivo dne 28.07.2022 10:17
Ivoš.
No jo...benzínový šestiválec. Ale to znamená "šedý dovoz" a koupit si nový auto bez záruky...no nevim. A co si budeme povídat, i ten pentastar se může vysrat...
3 roky čtu Americký fórum JeepJL kde je pár tisíc členů a cca. 60% má 2.0T benzín i když mají možnost výběru (2.0T, 3.0D, 3.6 V6, 6.4 V8, 4XE) a spolehlivost je řekl bych víc než slušná.
Ono se to nezdá, ale ta 2.0T s 280hp s tím umí pěkně zahejbat.
Sem rád, že jsem měl poslední možnost jen čistě benzínu...bohužel od listopadu 2021 v EU už jen plugin 4XE s 300kg baterií...
No a uvidíme, co přijde příští rok...šušká se, že bude nový benzínový řadový šestivál...
milosch napsal:
[quote]zetor napsal:
Tak jak? Je tu někdo nový s Wranglerem?
Já se loni rozhoupal a po skoro roce čekání od objednávky je od ledna doma...
Zetore krásná souprava
Měl jsem možnost s JL něco málo najezdit a je to obrovská zábava. Za minutku je z něj cabrio, za hodinku ten Merkur rozebereš skoro celej , o terénních schopnostech nemá smysl se rozepisovat. Strašná škoda motorizace 2.0T. Do Gulie ano, ale do Wranglera to prostě nepatří. Bohužel není příliš možností, jak pořídit s motorem Pentastar V6 3.6L. Jeepy jsem si zamiloval a nejvíce můj starý ZJ 4.0 R6.
Ke statické nosnosti střechy bych měl jednu fotku . Je to zmiňovaný I Kamper 4.0 ve složení 2+4 (slovy dva dospělí a čtyři malý děti) trochu sado maso, ale dvě, tři noci se dají vydržet. Je to rychlý, skladný a stan se skořepinou vydrží i solidní bouřku bez povodně.
Melizoy napsal:
Chlapi, nemáte někdo vysledované, o kolik střešní stan řádově zvedne spotřebu? také jsem o něm před časem přemýšlel, a zatím jsem si udělal spaní vevnitř v autě, protože jezdím většinou sám, ale s dětmi by se stan už pomalu hodil, anebo rovnou karavan, ale ta jízda je otřes. Spotřeba začíná být bohužel trochu téma, samotný offroad si vezme na dálku pomalu dvojnásobek co osobák, tak to prostě...je.
Mě to dělá navíc cca 1,5L-2L/100km v kombinaci offroad pneu + stan. Teď aktuálně cca 3000km po Balkáně - kombinace šotoliny, silničky, silnice, dálnice cca 11,5L/100km (Suzuki Grand Vitara 2.4i - podvozek Ironman, pneu BF Goodrich AllTerain, střešní stan).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...