walda napsal:
a může někdo poradit plnohodnotnou náhradu za origo tlumiče esa, myslím tím nepřijít o zdvih na předním kole, tt a wilbers ho bohužel mají menší
Pozri Mupo Mesa, ten je vpredu totožný s originálom, aspon u 12adv, 2011 to tak je. Je to Made in Italy. https://www.mupo.it/product/portable-kit-mesa/?lang=en
stevebmw napsal:
jak jste tady zmínili repas u pana Procházky, chtěl by se zeptat jak jste byli spokojeni?
Mám R1200GS 2010 ESA cca 55tkm a pociťuju, že tlumiče už by drobný zásah snesly. Ze všeho nejvíc mě trápí od novoty, že rozdíl mezi režimy Comf, Norm, Sport je velice málo znatelný.
Dokáže s tímto při repasi nějak pohnout?
Repas tomu veľmi nepomože, možno trochu, ale s veľkou zmenou nerátaj. Bude tam nový olej a dusík, tesnenia, trochu sa to teda može zlepšiť. Mne v tom výrazne pomohla výmena celého podvozku(rozdiel medzi comf, norm, sport), ale za cenu 2838.-€, ako som písal vyššie.
no 2400 EUR se mi dát nechce na 12let starou motorku mi to přijde dost. Ale to mupo za 1000 EUR už se zdá lepší.
Máš nějaké konkrétní zkušenosti? Vyřešilo by to můj "problém" citlivosti Comf Norm Sport?
R1200GS 2010
stevebmw napsal:
jak jste tady zmínili repas u pana Procházky, chtěl by se zeptat jak jste byli spokojeni?
Mám R1200GS 2010 ESA cca 55tkm a pociťuju, že tlumiče už by drobný zásah snesly. Ze všeho nejvíc mě trápí od novoty, že rozdíl mezi režimy Comf, Norm, Sport je velice málo znatelný.
Dokáže s tímto při repasi nějak pohnout?
Tak přesně tohle mám taky, blíží se 60 tis km a origo s ESA asi dám zrepasovat k Procházkovi. Protože není znatelný rozdíl v režimu Comf. a Standard. U režimu Sport mi moto jen zdvihne cca o 1-2 cm a ztuhne tlumení. Jen se bojím to sám vyndat kvuli ESA... ale snad se povede.
Režim sport nemá nič spoločné so zdvihnutím moto, to zabezpečuje nastavenie predpatia pružiny (jedna prilba, prilba s kufrom, dve prilby a malé a veľké kopečky na displeji). Comf, norm a sport mení útlm a spatný chod tlmiča - rebound, zabezpečuje to krokový motor v spodnom oku tlmiča.
Jo, vím jen jsem to blbě popsal, Jezdím jedna helma + kufry. Když sedne žena dávám dvě helmy a sport. Proto mi motka "roste" pod nohama.. Na Comfort ve dvou nejde jet, je z toho houpací koník.. a právě proto jdu do repasu.