miraxm napsal:
Kluci ten bordel mě mrzí ale mašina se rozbila den po uklidu garáže
Ne, pravda je taková že přes zimu do garáže kvůli vlastnosti "to se může hodit" natahám z práce hromadu věcí a tak je tam prostě bordel.
Nevíte kolik stojí lamela v BMW? v německu na ebay ji mají za 1800Kč + pošta. Ten obložkář mi říkal že se nevejde pod 1400Kč to mi přijde už dobry koupit original.
Na bordel se vyse. hlavně, že se v tom vyznáš
Přesně! Kdo by uklízel, když může jezdit a motorka se ještě vleze.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ty jo to je hustý.. trochu klouže spojka a celkem velká závada, která by asi skončila hůř co?
Dobrá rozborka co ten kroužek nějak odsekat? Naříznout frézkou..?
Stejně by mě zajímalo jestli třeba na magnetu nebylo víc pilin (kusů klece?), zkrátka jestli to nebylo identifikovatelné nějak lépe a jednoznačně. Kolik má moto najeto?
Jo olej jako bota, to je jasny, kdo by to vypouštěl, když se to točí že? moto má asi 104 tisic km. hřídel jsem nasadil na 10mm závitovku utaženou ve svěráku, trochu nahřál a sekáčem stloukl dolu. stahovak by byl za co dát. stejným způsobem i ložisko na konci. Navíc žádný než na bubny nemám
i to zadní ložisko musím dát nové, vymyl jsem ho čističem a moc šustí. Stejně šustivé mi připadají klece pod kolama. ale ty hřídele už se mi nechce rozebírat. Ale už na tom není nic složitějšího.
Měl jsem ale víc štěstí než rozumu když se mi rozpadl snímač zařazené rychlosti, při rozebírání jsem to neřešil a třetí den v garáži koukám na katalyzátor a vidím tam ten mini čep, říkám si to bude z toho snímače - našel jsem všechny tři, nasunul a vymyslel že k tomu musí být ještě pružinka - i ty jsem všechny tři našel - fakt paráda.
Kamoš mi zjišťuje cenu spojkové válečku v bmw přes nějakého dalšího kamoše, nakupim matroš a už to musím příští vikend poskladat.
Ahoj kluci, nechci zakládat nové vlákno, tak to píšu sem.
R1200GS 2005
Jsem v Turecku a vypadá to že podle projevu odchází ložisko na vstupní hřídeli převodovky.
Tak řeším co s tím. Napadlo mě jestli se náhodiu někdo nevrací z Gruizije a nedokázal by mě přihodit na vlek. Ale v to moc nedoufam. Takové štěstí já nemmám.
Domluvil jsen se v jednom servisu že mi tam udělají místo a tab bych to mohl rozebrat. Ale to fakt hodě práce. Tak řeším co s tím. Jet na tom zpět se ni nechce. Je jasné že by se to někde rozpadlo. Odvoz zatim marně scháním. Predem se omlouvam ruzné gramické chyby. Pišu z telefonu
Upravil elbur dne 25.07.2023 07:36
ČZ 125/516, Yamaha 250YZ, KTM 125EXC, Kawasaki ninja 600, VYX 525, (14 let pauza) a pak BMW r 1150 gs. Jawa 50 typ 20 (Pionýr), BMW r 1200 gs.
Vypustil sem olej a je čistý. Tak jdu rozebírat a snad uvidím co dál.
ČZ 125/516, Yamaha 250YZ, KTM 125EXC, Kawasaki ninja 600, VYX 525, (14 let pauza) a pak BMW r 1150 gs. Jawa 50 typ 20 (Pionýr), BMW r 1200 gs.
Tak lozisko ko uz schanime nové :-(
Upravil elbur dne 25.07.2023 15:29
ČZ 125/516, Yamaha 250YZ, KTM 125EXC, Kawasaki ninja 600, VYX 525, (14 let pauza) a pak BMW r 1150 gs. Jawa 50 typ 20 (Pionýr), BMW r 1200 gs.
Tak sem lozisko v pomerne polnich podminkach vymenil. Byla to strasna prace. Nikdy sem to nedelal. Muj vrchol byl do te doby pionyr, ale uz to zase jede. Musel sem jeste odvzdusnit abs. Jak sem pri puleni motorky odpojil ty hadicky tak se to zavzdusnilo. A vytek mi olej z koncoveho prevodu. Tak sem nalil novej.
Upravil elbur dne 26.07.2023 22:04
ČZ 125/516, Yamaha 250YZ, KTM 125EXC, Kawasaki ninja 600, VYX 525, (14 let pauza) a pak BMW r 1150 gs. Jawa 50 typ 20 (Pionýr), BMW r 1200 gs.