Tryskac napsal:
Václav, v prvom rade osobne by mi nevadilo aj keby motor F800 bol z číny, lebo mi poctivo slúži už zhruba 80kkm. V druhom rade určite Ťa nechcem presviedčať na 800gs aj ked ju považujem za užitočnejšiu a univerzálnejšiu moto ako GSLC2016.
No vadia mi ničím nepodložené brepty - aj ked sú tu v článkoch, lebo len kopírujú kopírované. Ja som Ti dal info od Rotaxu, ak nájdeš info od BMW, že rada 650-800 je z číny, tak to bude relevantná info a nie tie kecy rádobynovinárov.
Ja síce neviem či je F800 vlastne BMW, ked elektronika je madarská, zložité plasty hlavne azijské, ložiská polské, podsedlovka slovinská, rám český ale viem, že motor je AT
Prípadne svoje tvrdenie skús podložiť napríklad takýmito obrázkami :
Tak to je ještě horší, než jsem myslel
Měl jsem za to, že aspoň pro řadu R jsou základní soubory dílů, jako je motor, převodovka... stále vyráběny v Německu, ale tohle je teda velká bída
Jsem rád, že mám motorku vyrobenou v únoru 2007
... ale je to smutný.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Václav, tak uzavrieme to tak, že nie je žiadna overená informácia, že by motory F800 robili v číne?
MrGS ved to nie je až tak zlé, okrem loncinu kde vraj robia iba skútre a motory F850 /zatiaľ/ sú ostatné len montážne závody.
Však Vy dokonca môžete tvrdiť, že LC je v podstate česká motorka, kedže kostra - rám motorky je českej výroby.
Já jsem to teda pochopil tak, že od 2007 se dělají v Číně a Indii některé díly a kompletní motory pro některé modely... Dále se postupně přecházelo na různé výrobny podle lokálního trhu (j. Amerika, Asie...) a od 2017 se v Číně vyrábí prakticky vše i pro evropský trh.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Nemluvě o tom, že tak jak jsi podal to, že je to částečně česká motorka, protože se tady vyrábí rám, tak stejně se podává to, že motory z 800 jsou vyrobeny v Rakousku, ale je to jenom karter a střeva jsou třeba z Loncinu
Tady to principiální přebrandovaní výrobků, je evropským standardem. Ono kolikrát stačí jeden dílek dodaný z Evropy a už se to označuje za celkově evropský výrobek. A dokud se nezačnou nazývat věci pravými jmény, tak se to nikdy nezlepší a lidi budou pořád blbější.
Je to jenom mlžení, dokud si lidi nezvyknou na to, že všechno je vyrobený na dálným východě, takže to vlastně "ničemu nevadí"
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tomatto napsal:
Páni,mal som tú česť byť v Číne a poviem Vám,díval som sa ako ,,telietko,,
Musím uznať,že nie je všetko Čína,ako Čína.
Dávno nás v určitých veciach predbehli,čiže začal by som asi polemizovať,či je všetko z Číny zlé
Myslím, že stejně jako s příslovím "kdo si koupí Hyundaie, nadosmrti kun.da je... nejde v žádným případě o kvalitu, ale o princip.
Jawa se má vyrábět v Čechách, BMW v Německu, KTM v Rakousku, Indian v USA, Royal Enfield v GB... a hotovo...
ale hov.no... všechno se dělá v Číně, Indii a Pákistánu a vás to nechá naprosto v klidu, platíte za to, jak kdyby se to dělalo v Berlíně a ještě jim tleskáte
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tomatto napsal:
Páni,mal som tú česť byť v Číne a poviem Vám,díval som sa ako ,,telietko,,
Musím uznať,že nie je všetko Čína,ako Čína.
Dávno nás v určitých veciach predbehli,čiže začal by som asi polemizovať,či je všetko z Číny zlé
Myslím, že stejně jako s příslovím "kdo si koupí Hyundaie, nadosmrti kun.da je... nejde v žádným případě o kvalitu, ale o princip.
Jawa se má vyrábět v Čechách, BMW v Německu, KTM v Rakousku, Indian v USA, Royal Enfield v GB... a hotovo...
ale hov.no... všechno se dělá v Číně, Indii a Pákistánu a vás to nechá naprosto v klidu, platíte za to, jak kdyby se to dělalo v Berlíně a ještě jim tleskáte
Přesně, BMW musí být z Německa! A že to tam montuje ind, nebo turek, to je už buřt! MADE IN DEUTSCHLAND
Upravil Fojtik Design dne 22.11.2022 18:40
To víš že jo... Všude dělají jenom Turci a Indové... Evropani mají totiž zbytečný firmy na design lampiček...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak story pokracuje, poskladanej motor vydrzel necelych 45 tkm, opet zadrenej na ojnici vyvazovaku. Skoro bych mel chut to hodit ze skaly, ale nasel jsem motor z F800GT, novej za pekny penize, tak uz je v motorce, ztak snad tenhle motor prezije zbytek motorky :-
travexr přiložený následující obrázek:
Nenašel jsem lepší téma, tak to dám do tohoto vlákna.
Kamarád má F850GS z roku 2020 (nevím přesně rok) a někdy na jaře mu v motoru začalo cinkat (byl zrovna v Maroku). Neměl v létě čas to řešit (a navíc má další 3 motorky, takže ho to netrápilo), ale teď to odvezl do BMW do ČB a tam mu řekli, že na jednom válci se ztratila podložka pod jedním vahadlem. Tím pádem je v háji i vahadlo samotný. Říkal mi to do telefonu, takže nedokážu potvrdit, že se nespletl, protože mi to nepřipadá úplně jako možný... Naštěstí ventil nespadl do motoru a nic jiného se nestalo, takže ho to bude stát práci, těsnění pod hlavou, vahadlo a podložku. Víte o tom, že by to někoho na F850 motoru potkalo? Mělo by to být číslo 11: ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999