Zdarec, prosakuje mi olej pod víky ventilů. Na spodní hraně vík kolem těsnění je to mastný.
Co s tím?
Perlička je, že je to vždycky po jízdě. Jakmile motorka stojí tak to neprosakuje. Nechápu to, tam nemůže přeci být žádný tlak oleje, nebo se pletu?
paaulooss napsal:
Zdarec, prosakuje mi olej pod víky ventilů. Na spodní hraně vík kolem těsnění je to mastný.
Co s tím?
Perlička je, že je to vždycky po jízdě. Jakmile motorka stojí tak to neprosakuje. Nechápu to, tam nemůže přeci být žádný tlak oleje, nebo se pletu?
To není perlička, to je fyzika. Ohřátej olej je řídčí a má větší vzlínavost.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Nemáš origo kryt ventilového víka? Často rosí pod šroubem co ho drží. Jinak jak píše Tonda rozdělat a vyměnit těsnění...
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Mám origo kryty vík. Rosí to dole co jsou namontovaný svody k hlavě. Šrouby co drží víko jsou čistý. A utažený na 10nm..Když jsem to sundaval tak mi tesneni nepřišly nějak poškozený nebo tvrdý. Pomohlo by třeba to znovu sundat, očistit a smontovat zpátky? To tesneni není úplně levná záležitost
Normálně to drží taky dlouho i u vodníků, těžko říci takto od stolu kde je problém... pořádně bych to celé prošel zkontroloval jestli problém není někde jinde a vyměnil těsnění. Je možné že to nebylo pořádně očištěné a olej prolíná, ale mi tam nevidíme a výměna těsnění je jistota.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Tak je to zvláštní ale přestalo to úplně rosit. Povolil jsem šrouby vík a utáhl je na cit bez momenťáku. Nevím, zda pomohlo tohle anebo jen rosil vytlačený olej kolem těsnění při montáži.