pig napsal:
Nevim jestli to tady někdo psal už, ale trochu jsem zkoušel....
originál soft - nesmysl - od průběhu až po spotřebu...
stage 8 s katem a orig koncovkou je velice příjemná změna - reakce na plyn o milion procent lepší, spodek lepší, ten přechod 3-4tis otáček furt divnej ale lepší.. nad 5tis zatáhne jak cip. spotřeba o litr nižší oproti originálu, u mě... vibrace u cestovních rychlostech vyšší než originál, kdo někdy dával na třiapule velkej předstih...asi tak..
zkoušel jsem Y-svod, pro mě utrpení, vibrace peklo hruza děs, spodek pěknej, vršek nic moc, celkově k ničemu...
dal jsem stage 10, problém s průběhem vyřešen, ale ty vibrace...hnus...
nechal jsem stage 10 a vrátil kat, TOHLE pro mě nejlepší kombinace... vibrace skoro nic, hlavně cestovní rychlosti 110-130 krása a s vyšší rychlostí se stále zmenšují... průběh výkonu je pro mě užasnej, dole se pěkně sbírá, míň než stage 8 ale zase přechod 3-4tis je super a táhne do konce dost lineárně... barva svíček o malinko lepší než originál, nejsou tak moc bílé, možná náznak cihle,ale uplně trochu.
moje poznatky... třeba to někomu pomůže...
aktualize...aneb chybama se opice učí...
až někdo budete řešit brnění, vibrace,spotřebu,díry ve výkonu...
zkontrolujte si propojení té bílé ****iny pod sedlem,
r1150r s katem a funkční lambdou je 30-87-87a R1150R 2004
stage 10 (8)
scorpion red ex.
pokud by někdo potřeboval, obnovil jsem po nějaké době spolupráci s expertem na bmw john gemi a ačkoli to někdy trvá a skřípe, fungujeme.
nabízí úpravu 1100, 1150 a i 1200 vzduch, palivová mapa na vaši konfiguraci motorky.
řeší to hlavně otevřené výfuky, sání atp. mapy jsou i pro vysokokompresní písty atd.
u 1200 se nahrává mapa přímo do řídící jednotky.
milan 737 363 333
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS