Tiež to tipujem na to zdvihátko. Inak zaujímalo by ma, čo na ňom cvaká, ale podľa videa sa asi oddelí ten klobúčik od stredu zdvihátka a to cvaká. Na funkci rostlináře by to ale nemělo mít vliv
Řešili jsme podobný cvakání na kamarádovo Gs 2006, zkoušeli jsme několikrát seřídit ventilove vule a to i na minimální vuli, synchronizaci, axiální vůli vahadel, ocelový zdvihací tyčky z jednoho kusu, novej olej ale motorka cvakala pořád. Nakonec to bylo to hrníčkové zdvihátko s vačkou ,motorka měla najeto 140 tis. když to začalo cvakat, pokud se motorka dala na bocak a cvakajici válec se asi víc zalil olejem malinko to utichlo, na centrálu cvakala na plno.
svobodakT přiložený následující obrázek:
Ahoj. Kluci mi tu poradili (servisak) at vymenim napinaky. Mam je vymeneny a pohoda. Nepomuze castecna vymena( jen pruzina atd...) jak to tu ctu, tak to cvakani muze myt vice podob. M
Milosgs7 napsal:
Ahoj. Kluci mi tu poradili (servisak) at vymenim napinaky. Mam je vymeneny a pohoda. Nepomuze castecna vymena( jen pruzina atd...) jak to tu ctu, tak to cvakani muze myt vice podob. M
Těch příčin těchto pazvuků může být fakt povícero - napínák(y), tyčka, vačka a zdvihátko, ulomený konec plastové vodící lišty, ohnutý ventil, špatně nastavená axiální vůle vahadel, špatně nastavené vůle ventilů........
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Skusim sa zapojit a napisat vlastnu skusenost (bohuzial 2x po sebe, s rozdielom cca 30,000 km)
Mal som presne tento isty problem, cvakavy zvuk na pravom valci. Najprv len pri zohriati, neskor uz stale.
Vysledok: ohnuty vyfukiový ventil + ako bonus z hlinikovej hlavy "vypadlo" sedlo ventilu. Ked sa hlava zohriala, sedlo sa uvolnilo, posunulo a tym padom ohlo vyfukový ventil.
Prikladam FOTO
Jedine rozobrat hlavu a skontrolovat ventily a ulozenie ventilov v hlave.
Niekde som cital, ze je to specialitka len praveho valca, nakolko ma vyssiu teplotu skrz kratsieho vyfukoveho potrubia (mensi obluk) ako na lavom valci.
kykko přiložený následující obrázek: