street-dog napsal:
Není za co, taky se mi líbí vzhledově, tak jsem se zkusil Jinak na předchozí sadu E07+ jsem najel bez pár km 16 000 km, to jen tak k porovnání stylu jízdy
Hmmm, tak ja na 07+ ujedu tak max 10k km na zadek a je na vyhození.
Kámoš na ní udělal úplně nesmyslnej nájezd, ale on jezdí fakt strašně plynule...
No pomalu začínám ještě uvažovat o Shinko 805, ale ty zase na vodě trošku kloužou, co mi říkal kamarad, který na nich jezdí.
Ma LC8 a vydrzeji mu dvě sezony. Jezdí ve dvou a nalozenej.
Ja jezdím sam, tak by mně taky mohly ty Shinka vydržet dva ročky
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:Hmmm, tak ja na 07+ ujedu tak max 10k km na zadek a je na vyhození.
Kámoš na ní udělal úplně nesmyslnej nájezd, ale on jezdí fakt strašně plynule...
No pomalu začínám ještě uvažovat o Shinko 805, ale ty zase na vodě trošku kloužou, co mi říkal kamarad, který na nich jezdí.
Ma LC8 a vydrzeji mu dvě sezony. Jezdí ve dvou a nalozenej.
Ja jezdím sam, tak by mně taky mohly ty Shinka vydržet dva ročky
Taky jezdím sám, max. s kuframa Shinko 805 jsem měl taky v hledáčku. Pokud je budeš zkoušet tak dej případně vědět
BMW R 1100 GS
Kubrt napsal:Hmmm, tak ja na 07+ ujedu tak max 10k km na zadek a je na vyhození.
Kámoš na ní udělal úplně nesmyslnej nájezd, ale on jezdí fakt strašně plynule...
No pomalu začínám ještě uvažovat o Shinko 805, ale ty zase na vodě trošku kloužou, co mi říkal kamarad, který na nich jezdí.
Ma LC8 a vydrzeji mu dvě sezony. Jezdí ve dvou a nalozenej.
Ja jezdím sam, tak by mně taky mohly ty Shinka vydržet dva ročky
Taky jezdím sám, max. s kuframa Shinko 805 jsem měl taky v hledáčku. Pokud je budeš zkoušet tak dej případně vědět
Asi je zkusím.
Nazuju je na příští sezónu, tak zkusím dát vědět
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:Hmmm, tak ja na 07+ ujedu tak max 10k km na zadek a je na vyhození.
Kámoš na ní udělal úplně nesmyslnej nájezd, ale on jezdí fakt strašně plynule...
No pomalu začínám ještě uvažovat o Shinko 805, ale ty zase na vodě trošku kloužou, co mi říkal kamarad, který na nich jezdí.
Ma LC8 a vydrzeji mu dvě sezony. Jezdí ve dvou a nalozenej.
Ja jezdím sam, tak by mně taky mohly ty Shinka vydržet dva ročky
Taky jezdím sám, max. s kuframa Shinko 805 jsem měl taky v hledáčku. Pokud je budeš zkoušet tak dej případně vědět
Shinko 805, zkoušel kamarád na TA700, obecně guma, která do nájezdu 6 -6,5 tis km byla relativně ok, ale potom se to zlomilo, a ač měl vzorek ještě přes 4 mm tak předek klouzal, tak brutálně i na suchu, že to zahodil. A šel zpět k Pirelli. Zadek byl ok, neklouzal tak moc, Ale k hraně gumy se vůbec nepřiblížil, protože to už předek uchcával tak, že prý měl pocit, že jede na mejdle.
street-dog napsal:
S tím nájezdem to máš horší, každej jezdí jinak Já najel na všech pneu víc než se obecně "udává" (TeraForce - 14 tis. km, AnakeWild - skoro 8 tis. km a E07+ - 16 tis. km) A výroba je myslím Slovensko nebo Slovinsko, to si teď nejsem jistej, v pátek můžu mrknout.
teď jsem měnil E07 Dakar po 8mi letech a 36 000 km.. teď začíná éra Enduro Trail Dakar, tak uvidíme..
za celou dobu jsem si neměl na co stěžovat.. sólo s kuframa, hlavně silnice a suchý cesty off (šotoliny, kámen), nouzově trocha bláta..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
street-dog napsal:
S tím nájezdem to máš horší, každej jezdí jinak Já najel na všech pneu víc než se obecně "udává" (TeraForce - 14 tis. km, AnakeWild - skoro 8 tis. km a E07+ - 16 tis. km) A výroba je myslím Slovensko nebo Slovinsko, to si teď nejsem jistej, v pátek můžu mrknout.
teď jsem měnil E07 Dakar po 8mi letech a 36 000 km.. teď začíná éra Enduro Trail Dakar, tak uvidíme..
za celou dobu jsem si neměl na co stěžovat.. sólo s kuframa, hlavně silnice a suchý cesty off (šotoliny, kámen), nouzově trocha bláta..
Tos ale tlačil těch 4500 za rok,proto ten nájezd...S tou rukojeti na pravo se dá točit víš o tom ???
Kupredu spatki ni krok...
street-dog napsal:
S tím nájezdem to máš horší, každej jezdí jinak Já najel na všech pneu víc než se obecně "udává" (TeraForce - 14 tis. km, AnakeWild - skoro 8 tis. km a E07+ - 16 tis. km) A výroba je myslím Slovensko nebo Slovinsko, to si teď nejsem jistej, v pátek můžu mrknout.
teď jsem měnil E07 Dakar po 8mi letech a 36 000 km.. teď začíná éra Enduro Trail Dakar, tak uvidíme..
za celou dobu jsem si neměl na co stěžovat.. sólo s kuframa, hlavně silnice a suchý cesty off (šotoliny, kámen), nouzově trocha bláta..
Tos ale tlačil těch 4500 za rok,proto ten nájezd...S tou rukojeti na pravo se dá točit víš o tom ???
Kubrt napsal:Hmmm, tak ja na 07+ ujedu tak max 10k km na zadek a je na vyhození.
Kámoš na ní udělal úplně nesmyslnej nájezd, ale on jezdí fakt strašně plynule...
No pomalu začínám ještě uvažovat o Shinko 805, ale ty zase na vodě trošku kloužou, co mi říkal kamarad, který na nich jezdí.
Ma LC8 a vydrzeji mu dvě sezony. Jezdí ve dvou a nalozenej.
Ja jezdím sam, tak by mně taky mohly ty Shinka vydržet dva ročky
Taky jezdím sám, max. s kuframa Shinko 805 jsem měl taky v hledáčku. Pokud je budeš zkoušet tak dej případně vědět
Shinko 805, zkoušel kamarád na TA700, obecně guma, která do nájezdu 6 -6,5 tis km byla relativně ok, ale potom se to zlomilo, a ač měl vzorek ještě přes 4 mm tak předek klouzal, tak brutálně i na suchu, že to zahodil. A šel zpět k Pirelli. Zadek byl ok, neklouzal tak moc, Ale k hraně gumy se vůbec nepřiblížil, protože to už předek uchcával tak, že prý měl pocit, že jede na mejdle.
Doprd.ele a jsem tam, kde jsem byl
Rad klopim na motorce a řešit uchcavani predniho kola fakt nechci. Zadek ještě ustojis, ale předek ne...
No, tak se asi vrátím k 07+
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
V tom případě zkus ty Mitas ADV nebo Pirelli STR. Taky si rád zaklopím a u těhle se ustříknutí předku fakt nebojím
Kubrt napsal:
Kojot napsal:
street-dog napsal:
Kubrt napsal:Hmmm, tak ja na 07+ ujedu tak max 10k km na zadek a je na vyhození.
Kámoš na ní udělal úplně nesmyslnej nájezd, ale on jezdí fakt strašně plynule...
No pomalu začínám ještě uvažovat o Shinko 805, ale ty zase na vodě trošku kloužou, co mi říkal kamarad, který na nich jezdí.
Ma LC8 a vydrzeji mu dvě sezony. Jezdí ve dvou a nalozenej.
Ja jezdím sam, tak by mně taky mohly ty Shinka vydržet dva ročky
Taky jezdím sám, max. s kuframa Shinko 805 jsem měl taky v hledáčku. Pokud je budeš zkoušet tak dej případně vědět
Shinko 805, zkoušel kamarád na TA700, obecně guma, která do nájezdu 6 -6,5 tis km byla relativně ok, ale potom se to zlomilo, a ač měl vzorek ještě přes 4 mm tak předek klouzal, tak brutálně i na suchu, že to zahodil. A šel zpět k Pirelli. Zadek byl ok, neklouzal tak moc, Ale k hraně gumy se vůbec nepřiblížil, protože to už předek uchcával tak, že prý měl pocit, že jede na mejdle.
Doprd.ele a jsem tam, kde jsem byl
Rad klopim na motorce a řešit uchcavani predniho kola fakt nechci. Zadek ještě ustojis, ale předek ne...
No, tak se asi vrátím k 07+
[quote]PetrH napsal:
V tom případě zkus ty Mitas ADV nebo Pirelli STR. Taky si rád zaklopím a u těhle se ustříknutí předku fakt nebojím
Myslíš Mitasky ty tady probírané a STR myslis Scorpion Rally STR?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
salem napsal:
Len pre upresnenie. Pirelli ma scorpion rally a a scorpion rally str. Vzor je velmi podobny a prave STR su o cosi viac orientovane na cestu.
Počítám proto, že STR bude zkratka pro Street.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.