A ten červ, kterým jsi zajistil hřídel, nebude mít pak vliv na tlak v kanálu pro olej co je v domečku pro mazání ložisek vačky třeba nebo tak.??
Každopádně laicky by k tomu opotřebení mohlo dojít v případě dlouhodobé ztráty olejového filmu mezi vahadlem a vačkou - málo oleje apod..
paaulooss napsal:
A ten červ, kterým jsi zajistil hřídel, nebude mít pak vliv na tlak v kanálu pro olej co je v domečku pro mazání ložisek vačky třeba nebo tak.??
Každopádně laicky by k tomu opotřebení mohlo dojít v případě dlouhodobé ztráty olejového filmu mezi vahadlem a vačkou - málo oleje apod..
Jelikož dráha - olejová štěrbina není přehrazena a díra není průchozí, aby tlak oleje šel tudy, tak by to nemělo mít vliv. Říká se že načetí vaček může být způsobeno pádem motorky, kdy olej přeteče na druhou stranu. Ale spíš to bude šit BMW materiál.