mmch ta automaticka prevodovka nemusi byt uplne dmntni... ja obcas zapominam radit ...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
s tema tastickama je to pekny.. ale to skoro kazda nic moc hezka motorka )
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
...Ty hlavně zapomínáš jezdit, když nejezdíš, neřadíš...
vetsinu motohodin najedu s variatorem..
hicks přiložený následující obrázek:
[393.33Kb]
Upravil hicks dne 15.09.2024 20:32
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
...Ty hlavně zapomínáš jezdit, když nejezdíš, neřadíš...
vetsinu motohodin najedu s variatorem..
...já sice s dvojspojkou, ale i tak, k motorce prostě patří sportovní svezení a na to chceš manuál...automat patří do auta a na mopedy do města
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
...Ty hlavně zapomínáš jezdit, když nejezdíš, neřadíš...
vetsinu motohodin najedu s variatorem..
...já sice s dvojspojkou, ale i tak, k motorce prostě patří sportovní svezení a na to chceš manuál...automat patří do auta a na mopedy do města
Automat,asistent už pomalu aji na vitřeni zatku,tablet prez celý riditka,v každým uchu sluchátko...
Nějak se nám vytrácí ta původní myšlenka jízdy na motorce...děkuji nechci.
Kupredu spatki ni krok...
Vjetrnik napsal:
...já sice s dvojspojkou, ale i tak, k motorce prostě patří sportovní svezení a na to chceš manuál...automat patří do auta a na mopedy do města
ty vole.. von ma auto s automatem, enduroskutr 750 s AUTOMATEM... ale u GSa je teda absolutne presvedcenej, jak je to hrozny
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bohumil napsal:
Automat,asistent už pomalu aji na vitřeni zatku,tablet prez celý riditka,v každým uchu sluchátko...
Nějak se nám vytrácí ta původní myšlenka jízdy na motorce...děkuji nechci.
ja jsem byl az do cca vcerejska celkem radikalne proti, ale ty recenze to tolik nehejtujou.
Navic mas levou ruku volnou.. muzes pohonit, nebo vest nakup z LIDLu v igelitce, co se Ti nevesel do topcasu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
ty vole.. von ma auto s automatem, enduroskutr 750 s AUTOMATEM... ale u GSa je teda absolutne presvedcenej, jak je to hrozny
...ale chtěl bych automat do karavanu, to jako zase jo ... ale na Repliku nebo na GS fakt ne
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Já se na to taky těším, mě se to prostě víc a víc líbí... čím víc vidím videí, fotek...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Já ju prohlidal minulý týden v renocaru a musím říct že na živo fakt není skareda.Ikdyz pro mě adv je nesmysl,ja poslední dobou spíš odlehčuju co to de...
Kupredu spatki ni krok...
já už na živo viděl obě verze a jako škaredé to není, ale prostě klasické BMW to už taky není. To přední světlo s radarem mi nesedí.
A ADV... no je to šílený autobus. ale jak se s tím klučina rozjel, tak to vypadal, jakoby odjížděl na kole.. ta nějak lehce...