A ten červ, kterým jsi zajistil hřídel, nebude mít pak vliv na tlak v kanálu pro olej co je v domečku pro mazání ložisek vačky třeba nebo tak.??
Každopádně laicky by k tomu opotřebení mohlo dojít v případě dlouhodobé ztráty olejového filmu mezi vahadlem a vačkou - málo oleje apod..
paaulooss napsal:
A ten červ, kterým jsi zajistil hřídel, nebude mít pak vliv na tlak v kanálu pro olej co je v domečku pro mazání ložisek vačky třeba nebo tak.??
Každopádně laicky by k tomu opotřebení mohlo dojít v případě dlouhodobé ztráty olejového filmu mezi vahadlem a vačkou - málo oleje apod..
Jelikož dráha - olejová štěrbina není přehrazena a díra není průchozí, aby tlak oleje šel tudy, tak by to nemělo mít vliv. Říká se že načetí vaček může být způsobeno pádem motorky, kdy olej přeteče na druhou stranu. Ale spíš to bude šit BMW materiál.
Ahoj, potřeboval bych poradit. Zrovna jsem rozdělal víka kebulí u K51 02/2017 a jedna hřídelka ma kousek cementačky v pr.. takže bych rád vyměníl jen nemohu nají v katalogu číslo(a) válečkových ložisek. Jestli to teda není bráno jako součást 11318544977 a 11318544978. Ložiska jsou INA F-587620 slovakia 0095 n011. Děkuji za radu. BMW R 1200 GSA LC (17)
JardaP napsal:
Ahoj, potřeboval bych poradit. Zrovna jsem rozdělal víka kebulí u K51 02/2017 a jedna hřídelka ma kousek cementačky v pr.. takže bych rád vyměníl jen nemohu nají v katalogu číslo(a) válečkových ložisek. Jestli to teda není bráno jako součást 11318544977 a 11318544978. Ložiska jsou INA F-587620 slovakia 0095 n011. Děkuji za radu.
kamarát tie ložiská menil ..... originály samostatne neexistujú. Kupoval ich niekde v špecializovanej predajni na ložiská, guferá a pod.
loziska ktera zacinaji oznacenim F jsou loziska vyrabená vyrobcem lozisek)SKF, NTN, FAG a dalsí) na zakazku pro konkretnho zakaznika ( BMW Honda Suzuky Škoda Man atd.) , maji většinou atypicky rozmer a daji se sehnat jen vyjmečne a vetsinou je cena stejna nebo vyšší nez v jako "originalni díl", ale nic neni nemozné. Nevyhodou je, pokud je toto lozisko soucastí origo celé sestavy (jako v tvém případě). Ja jsem potreboval jednou takove lozisko a kdyz uz jsem ho sehnal tak cena o 800 vetsi nez origo. pak jsem shanel nahradu a u toho jsem prisel na to, ze jsem neco objevil o cca 1000 kc levnejsi nez origo ale po konzulzaci s technikem SKF jsem zjistil ze má o cca 20% mensi dynamické zatíženi, tak jen na toto si dej pozor a hodne stesti, treba se ti to povede .
Hele já to nekupuju.. Já mám vzduchač.. Jen jsem to našel..a je na každém jestli věří že NTN nebo SKF z Polska je origo nebo ne.... Třeba přední ložiska do kol na vzduch bere BMW přímo z továrny SKF z Polska... Takže asi tak
K tým ložiskám a iným dielom ..... napr. celé prevodovky aj s ložiskami sa pre BMW vyrábajú vo fabrike Magna PT v Kechneci pri Košiciach. Neviem, čo si o tom mám myslieť, ale je to proste realita.
Mysli si jen to dobré. Strojírenství máme (v bývalém Československu) na dobré, spíš nadprůměrné, úrovni. K tomu nízké náklady na mzdy a jsme blíž než Čína.