Ahoj přátelé,
Stala se mi taková zlá, zlomyslný, nepěkná věc. A prosil bych vás moc o nějakou radu a doporučení po čem jít.
Dost těžko se popisuje co se mi stalo. Ale: asi při rychlosti okolo 130km/h se najednou ozval zvuk jako když se ve vrtačce kousne vrták. Zkrátka kov na kov zvuk. Okamžitě jsem ubral a zvuk se ztratil. Bylo to jen zlomek vteřiny.
Možná se pletu, ale od té doby mi přijde, že motorka tak nějak zvadne okolo 90km/h.
Bohužel nejsem schopen teď vyzkoušet nějaké doporučení bo jsem v zahraničí. Prosil bych tedy jestli někoho něco napadá.
Děkuji mnohokrát!!!
Jen tak pro zajímavost. Mohlo by třeba v budoucnu někomu pomoci.
Výše mnou zmiňovaný problém byl podpálený výfukový ventil na pravé straně.
Údajně kvůli vadnému halou.
DrOz napsal:
Jen tak pro zajímavost. Mohlo by třeba v budoucnu někomu pomoci.
Výše mnou zmiňovaný problém byl podpálený výfukový ventil na pravé straně.
Údajně kvůli vadnému halou.
Hezky teda... a motor to nějak poškodilo ?
1150GS RALLY WP48 265/240mm
Motor jako takovej snad ne. Jen ten ventil a hall.
Teď ale, po nějakejch 600km v kuse se mi tak asi ve 120km/h jako přidusila na 2-3 vteřiny, ale když jsem podřadil jela zas v poho. To snad nebude souviset s předešlým problémem. Přirovnal bych to asi jako když dochází benzin.
Palivovej filtr měněn. Tak nevím co by to mohlo být. Taky s nízkým kvaltem při snaze konstantní jízdy tak maličko jako poskakuje. Kdyby někoho něco napadlo byl bych vděčen!!
Upravil DrOz dne 20.06.2025 17:07
Něco podobného se dělo mně na 2003 twin sparku, pri konstantní rychlosti, nahodile, jako kdyby mě někdo chytal za zadek motorky a přibrzdoval... Po výměně všeho možného to byl nakonec vadný kontakt v kabelu, kterej vedl do pravé "fajkocívky" na svíčce. U te trojžíly která vede podel válce byl vypalenej jeden pin.
Jestli máš FB , tak tady jsem to řešil. Můžeš mrknout...
https://www.faceb...HwiPENc2S/
Upravil Kubrt dne 21.06.2025 08:37
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Zkus jestli ti pálí hlavní svíčka na. Zapalovací cívky mají tendence občas odejít a nedávno mě potkalo něco podobného.. Jedu si takhle 130 po dálnici.. a v kopci začala ztrácet výkon, jako kdyby docházel benál.
Vyzkoušení je celkem snadné - nastartuj, odpoj kabel od cívky. Pokud se změní chod, je cívka v pohodě. Pokud nezmění, je mrtvá.