Mám R1200 ST s H4 žárovkami, mám v něm H4 LED CSP od července 2020 a najeto budou mít přes 160 tisíc km. Stále svítí jak za mlada a násobně více, než běžný halogen H4. Hledej něco s CSP chipy, bez aktivního chlazení. Tyhle "netopí", nechal jsem dole H4 halogen a nad něj dal LED, po čtvrthodině svícení v garáži byla patice LED (měřeno infra teploměrem zezadu, u STéčka je tam přístup) studenější o 10°C a to jí přitápěl halogen dole pod ní.
Upravil Francis dne 25.06.2025 17:14
Francis napsal:
Mám R1200 ST s H4 žárovkami, mám v něm H4 LED CSP od července 2020 a najeto budou mít přes 160 tisíc km. Stále svítí jak za mlada a násobně více, než běžný halogen H4. Hledej něco s CSP chipy, bez aktivního chlazení. Tyhle "netopí", nechal jsem dole H4 halogen a nad něj dal LED, po čtvrthodině svícení v garáži byla patice LED (měřeno infra teploměrem zezadu, u STéčka je tam přístup) studenější o 10°C a to jí přitápěl halogen dole pod ní.
A japa se to chová s hlášením chyb??
---------------------------------------------------
..konečně boxer..
Mám dvě R1200 ST. Ta starší z roku 2006 s původní ZFE nedělala problémy. Ta novější z roku 2007 i starší po výměně ZFE z roku 2011 po půlhodině jízdy zahlásí chybu a vypne obě tlumená světla, i když na test byla LED jen v jednom.
Vyřeší to bočník odpor, paralelně k tlumenému. Dost topí, chce to dát na něj hliníkový chladič nebo připáskovat někam na kovový rám motorky.