Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Chrastění (motoru?)
paaulooss
#21 
Přidané 27.06.2025 08:09

Příspěvků: 125
Registrace: 13.02.18
Ty zvuky jsou vážne nepříjemný.... Při jízdě ve dvou to bylo ještě horší. Ono ty dva 600ccm popelníky asi budou náchylnější k detonacím. To já to krmím až cca od 3,5tis ot a stejně to tam bylo. Akrapovič a lepší palivo se zdá, že to schovali Grin Jo a VIF + N95 mi taky nepomohlo Grin
 
Waltr
#22 
Chrastění (motoru?)
Přidané 29.07.2025 20:09
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
Francis napsal:
JakubS8 napsal:Tak dík teď jsi na to kápl - ještěže jsi nám to řekl - teď jsem teprve v klidu ????????????????????????

Pro nás, co jsme začínali v autech s mechanickým rozdělovačem zapalování, ve kterém byla odstředivá regulace předstihu, ladili jsme předstih pootáčením rozdělovače nebo laborovali s výměnou pružinek či závaží regulace, je to pochpitelná věc. Prostě nešlo kdykoli sešlápnout plyn na podlahu, motor začal "zvonit" a vyřešilo to ubrání plynu.

Dnes jsou v motorech čidla klepání se zpětnou vazbou na předstih zapalování, ale každá regulace má své hranice.

Víš tady jsi úplně mimo. Taky jsem to řešil i se Servisákem. Opravdu jsem nepřidával bezhlavě, prostě nepomohlo nic než podřadit. Čím větší zátěž a vyší kval, je třeba prostě více točit. Nerozumím tomu, proč když má motorka i tam dot síly. Né že bych to podtáčel, ale na šestku ve dvou minimálně 4000 jinak je z motorky Ducati.
Myslel jsem že to je časování ventilů...přesně u 3500 to začne.
A nepomůže ani echt citlivá práce s plynem, buď to přetrpět do 4 nebo kvaltovat.
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 86
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.12 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI