hádamto trochu pomôže i ked rozkres RJ to nie je.
[img]https://www.gs-forum.eu/attachments/schaltplan-g650gs-als-bild-jpg.206349/[/img]
druhý pokus:https://www.gs-fo...pg.206349/
Upravil Mr GS dne 31.07.2025 09:50
Nemá někdo manuál, nebo aspoň schéma zapalování.
Všude jednosvíce.
Řeším tady ludru co neháže jiskru, vstřik jde, snímač odpor cca 320 bez pilin.
Chtěl jsem proměřit jednotku, jak je v manuálu od Jawy, ale je tam jiná jednotka.
Mimochodem, nemá někdo jednotku na dvousvíci za rozumný peníz.
Díky za info.
Mám kompletní servisní manuál (podobný jak je na 11 a 1150), ale má to 28Mb.
Tady na webu jsem to v souborech nenašel a bohužel z práce mě to nepustí na žádný online cloud, že bych ti to tam nahrál.
EDIT: Našel jsem ho na motorkářích...
Tan co má těch cca 26MB
https://www.motor...ml#manualy
Upravil geofre dne 30.07.2025 10:59
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Aj, sorry, jsem přehlédl, že to není manuál na dvojsvicu. Tož ten nemám
Upravil geofre dne 01.08.2025 08:34
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Nazdar, možná ti to pomůže, možná ne. Posílám výstřižky z vlastního rozkresu, když jsem si rozmotával svazek a upravoval. Tohle je verze před stříháním. Jde o dvousvíci 2004 s abs, vyhřívanými gripy ale bez čtyřbliku.
zapalovací cívky - napájení RtGe 1.0, spojuje se se šesti dráty. Spojky všech těch stejně barevných drátů jsou v odbočce pod elektrickou skříňkou. RtGe jde na pojistku 1 na terminál 1. Druhý strana z pojistky 1 jde na terminál 1 v BMSC konektoru.
Kostra je jasná. BMSC konektor - do něj jdou na terminály 3 a 4 signály ze zapalovacích cívek (SwVi 1.0 a SwGn 1.0). SwGn ze zapalovací cívky asi primární, jde potom do konektoru pro budíky (pin 4). Mimochodem, RtGe 0.5, který se sbíhá se všemi RtGe v té odbočce, jak jsem psal výše, napájí vstřik (pin 1) a RtGe 2.5 ústí ze žlutého relé (v případě sklopeného bočáku pustí proud do obočky).
Pojmenování jednotlivých dílů vychází z oficiálního rozskresu a barvy drátů sedí na obrázku se skutečností. Pojmenování je po německu, takže Sw je černá, Rt červená, Ge žlutá Gn zelená, Vi fialová,...
Tak hodně štěstí.
Upravil Nahdar_Vebb dne 01.08.2025 23:58
Santov jsem úplně zazdil. Dnes mi přišla z bazaru jednotka....s vypáleným jedním pinem.
Ale pán tvrdí že si nevšiml a peníze pošle zpět.
Nahdar díky, kouknu na to, teď mám zase trochu času.
Teď jsem to nechal chvilku na vedlejší trati. Možná mě nenapadlo něco co třeba někoho jiného ano.
Moto točí, benzín stříka, snímač proměřen OK, kabeláž k jednotce OK, kabeláž ke svícím OK, diagnostika nekomunikuje. Po zapnutí chcípáku zavrčí čerpadlo.
Napadá vás něco jiného než jednotka?
Případně nevíte o nějaké, třeba jen na půjčení. Než koupím z druhé strany světa.
Děkuji za rady.
Waltr napsal:
Teď jsem to nechal chvilku na vedlejší trati. Možná mě nenapadlo něco co třeba někoho jiného ano.
Moto točí, benzín stříka, snímač proměřen OK, kabeláž k jednotce OK, kabeláž ke svícím OK, diagnostika nekomunikuje. Po zapnutí chcípáku zavrčí čerpadlo.
Napadá vás něco jiného než jednotka?
Případně nevíte o nějaké, třeba jen na půjčení. Než koupím z druhé strany světa.
Děkuji za rady.
A ty svíčky hážou? To nějak nepíšeš . Já bych jí zkusil každopádně podlejt. Třeba to něco napoví. Když půjdou svíčky a a půjdou ve správný čas, tak ti alespoň na chvíli naskočí a třeba to něco napoví. Nejeden stroj jsem podlitím vyvedl z nestartovací letargie. Jinak jednotku (2005) bych asi mohl půjčit, ale jsem pro tebe lehce z ruky - Brno.
Aha, sorry, jsem to nějak přehlédl. Tak si dovolím jedno malé upozornění. Kamarád měl kdysi taky se zapalováním potíže. Už si úplně nevybavuju, jak to tam přesně bylo, ale měl tam cívku, co žrala jednotky. Nějak mu to nešlo do otáček nebo to kuckalo nebo cosi. Cívka neházela, tak ji vyměnil, neházela stále. Zkusili jsme jeho jednotku u mě a nejelo to stejně. Tak jsem mu půjčil mojí a ono se to rozjelo. Koupil jinou jednotku, zdálo se vyřešeno a pak mu shořela zanedlouho znova. Nakonec vyměnil opět jednotku a obě cívky a teprve pak měl klid. Tím tě nechci strašit, jen že to taky není úplně bez rizika to zkoušet.