Ahoj přátelé,
Moc vás prosím o radům k pár věcem! Nemám teď bohužel možnost odvézt hrocha do servisu a nikdo v okolí není kdo by byl schopen poradit či případně opravit.
Mám 1150gs r.v. 2000 najeto 76 tis km ( ale víme jak to je, nekupoval jsem jí novou)
První start není nic moc a jako škytá. Když přestanu startovat tak druhý start už je v poho a chytne normálně.
Při stabilní jízdě konstantní rychlostí sem tam poškubne a jízda není plynulá. Není to nic hroznýho, ale je to votravný.
Další věc je, to myslím s prvním problémem nesouvisí, že při přidání více plynu zrychlí a pak otáčky vyletí nahoru aniž by zrychlovala. Myslím,že se to stalo ma trojku a čtyřku. Asi bych typoval spojku. Nikdy jsem nedošel do stavu,že bych jí musel měnit tak nevím jak se to projevuje.
Kdysi se mi stejná věc stala v autě, ale pak už se to neopakovalo tak jsem to nemusel řešit.
Dnes jsem motorku jel po asi 6 měsících, kdy se kolíbala v kontaineru někde po moři.
Než se vydala na cestu byl měněn hall, svíčky, palivový filtr, ventily dělaný, synchro válců, tělíska v klapkách.
Napadá někoho něco prosím.
Upravil DrOz dne 02.12.2025 23:31
ad 2 - tipuju to na spojku, řešil jsem to samý. Může to být olej na lamele, projevuje se to přesně tak jak říkáš. Skoukni přechod mezi motorem a převodovkou, jestli tam někde neprosakuje olej - ale nemusí to být dlouho vidět.
Řešením je asi to rozpůlit a skouknout.
Ahoj, jestli ta motorka 6 měsíců nejela, tak mě napadá, co benzín? Byla v konteineru s prázdnou drží? Dolil jsi pak nový benzín nebo tam zůstal starý? Napadá mě, jestli v tom není nějaká zkondenzovaná voda a proto to blbě startuje. Co tomu dát panáka lihu?
Stran té druhé věci, ano, takhle se projevuje, když klouže spojka. Nicméně, když jsem před dááávnými časi koupil svou první 1150 GS, tak mi po nějakém čase, krátce po nákupu, začala taky klouzat spojka. Tenkrát mi prodejce (Cyrilmoto) doporučil narychlo, než se pustím do půlení motorky, abych si sehnal trichlor (trichloretylen) a dirkou, která je na boku spojky a je v ní vidět setrvačník se značkou "OT", ať to zkusím párkrát prostříknout, aby se z lamely smyla případná mastnota. Nevím, jestli tam skutečně nejaká byla, ale spojka přestala klouzat a nakonec se mnou motorka najela bez problémů ještě 40tkm, než jsem jí prodal. Tak třeba ti tyhle "babské" rady ušetří další trápení. Držím palec.
Upravil paulik78 dne 03.12.2025 15:58
Dík borcí! Babská rada je zajímavá, ale smysl to dává. Zatím budu jezdit a bude se vidět co mrška spojka.
Jinak benzín jsem samozřejmě nový dal.
Studený starty se snad srovnaly, ale to sektám poškubnutí ne…..
Ještě mě napadá stran toho poškubnutí, zkus se podívat, jestli ti při tom "výpadku" funguje elektrika? Jako že ti ukazuje FID (zařazená rychlost, stav paliva + teplota), případně kontrolky nebo zapni blinkry, jestli ti bliká kontrolka? Takhle se mi projevoval Hall. Ty sice píšeš, že byl vyměnět, ale nikde není dáno, že nemůže v zápětí zazlobit. I když by to asi byla velká náhoda.
Všechno funguje jak má. A asi bych tomu ani neříkal výpadek. Spíš bych to přirovnal něco jako kdybych jel přes nerovnosti v silnici.
Ale každopádně dík za nápad!!!
Zdravím,
s tím pocukáváním mám také problém. V obci při zařazené 3 - 4 rychlosti a otáčkách cca 3000. Mimo obec není problém , protože jedu trošku svižněji a nejedu na ustálené otáčky. Tak doufám že se něco dozvím, dík L
Kluci, mně tohle pocukávání dělal vypalenej kontakt na kabliku, kterej vede ke svičce, respektive kterej je zapojenej do fajfky, ve který je svíčka. Ale bavim se teda o dvou svíčce.
Dalo mi to fakt mrtě práce na to přijít ...