Blusbery, za trest ted budeš jezdit každej den a do měsíce očekávám článek v podobě srovnávacího testu obou motorek. Toť tvoje vykoupení.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
taky myslim, že srovnání po 100 km nic neřekne. Já osobně přešel z 1150GS na 800GS. Na obou mám najeto přes 15000 km. Majitelé baworů trpí zvláštní nemocí, že jejich stroj je nejlepší, ti co maj to velké gs, mají tuhle nemoc ještě v mnohem horší formě. Já osobně preferuji to, co slouží dobře svému účelu. Z 1150 jsem přešel na 800, protože můj cíl bylo cestovat v trochu drsnějších offroad podmínkách. Ne že by 1150 tu práci nezvládla (LWR, Brezovar, ...) ale ruku na srdce, s lehčí motorkou to jde mnohem, mnohem líp. Z mého pohledu, poukd se vyseru na image, svojí ješitnost a z toho vyplývající potřebu vlastnit co největší stroj je F800 univerzálnější, zábavnější a praktičtější pro to co potřebuji. Jediné co mi chybí, je to pohodlí většího stroje. Ale na druhou stranu, je mi teprve 33, tak až budu starší, budu se bát blbnout a troufnu si maximálně na polňačku, vrátím své prdeli to pohodlné křeslo )
Touhle nemoci trpi ale skoro kazdy majitel motorky, at je to 1150 nebo 12-ka nebo KTM. Je to celkem i logicky, kazdej si koupi prece motorku ktera je nejbliz jeho potrebam a srdci, kdyz je to krok vedle, tak se proda a koupi nejaka co bude vic vyhovovat.
F 800Gs jede určitě jak z praku, ale ty válce do strany jí chybí. Není to o parametrech. Na první pohled poznám v protisměru každé R-kové BMW.
Tentýž motor, tatáž nátura jezdce snad tatáž srdeční záležitost.
Divočáci a motorkáři na 2 sezóny si pořizují jiné motorky.
Odstranit pár stupidních konstrukčních závad a Rko nemá chybu.
Pája
brtnik napsal:
Touhle nemoci trpi ale skoro kazdy majitel motorky, at je to 1150 nebo 12-ka nebo KTM. Je to celkem i logicky, kazdej si koupi prece motorku ktera je nejbliz jeho potrebam a srdci, kdyz je to krok vedle, tak se proda a koupi nejaka co bude vic vyhovovat.
Kazdopadne Gratulace k novemu stroji
a ja si myslel, ze nam jde take o objektivitu....
Jinak souhlasim s Jaraxem... neni myslim moc chlapu, kterym sebevedomi dokaze unest, ze maji cokoliv jineho nez neejvetsi BMW
Ja jsem se svoji kocickou moc spokojeny... maximalne uvazuji o NOVE Adventure, tim myslim az vyleze nastupce 12GSA. A to jako doplneni 800GS, ne tolik jako nahradu.
Upravil hicks dne 28.06.2009 09:19
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Hicks: a co by jsi s ni delal? Vzdyt vidis u nas, ze to preci nejede, do zatacek s tim nejde zatocit, po sterku to nejede jak je to velky a neohrabany jen si s tim vsichni masiruji ego......bud rad, ze nam na 800 vsem ujizdis, na GSA by na Tebe vsichni museli cekat...navic na to mas moc dlouhe stihle krasne nohy....
Vjetrnik napsal:
to Hicks: a co by jsi s ni delal? Vzdyt vidis u nas, ze to preci nejede, do zatacek s tim nejde zatocit, po sterku to nejede jak je to velky a neohrabany jen si s tim vsichni masiruji ego......bud rad, ze nam na 800 vsem ujizdis, na GSA by na Tebe vsichni museli cekat...navic na to mas moc dlouhe stihle krasne nohy....
nemel bys jeste spat? je teprv pul jedenacty...
BTW: je fakt, ze jsem zapomel, ze jedina mozna variatna je 12ADV a pouze r.v. 2007
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: jsem nemohl dospat, abych si po ranu mohl precist po nekolika dnech diskuzi...;)
to zname :))
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2