jo je to asi tak že 1150 je zlevněná verze 1100 já osobně svojí 11náctce stoprocentně věřím,je to užasnej a hodnej stroj,a osobně si myslim že člověk kterej cestuje by měl na motorce zvládnout udělat si základní věci,jelikož mototurista kterej si neumý na motorce udělat základní servis je jako horolezec kterej neumý uzly no a já kdybych vyráželna cestu kolem světa tak bych jel na PDéčku tomu řikám klasika,na tom si člověk udělá generálku pár klíčema a kladivem,hlavně tam nejsou ****viny jako vstřikování a tudíž ani benzinový čerpadlo a takový ty nespolehlivý věci dněšní doby
Hrabe_X > Člověče asi máš pravdu a mluvil spíš hlavně o převodovce...o kardanu padlo sned jenom ložisko a to se asi opotřebením může stát všude ...
Peacemaker > Seš Rakvičák jo ? Tak to je v pohodě, jezdím tam čas od času ke kámošovi tak bysme třeba mohli dát někdy i pivko nebo tak něco...Jinak na mašinách se můžeme domluvit a potkat kdekoliv...A projel bych si to moc rád a budu vděčný za možnost to vyzkoušet...Zatím jsem jel jenom na té nové 12ce a jenom kousek - cca. z Kůtů do Lanžhota po cestě z Pezinské Baby ...
Zatím mám ještě pořád Hondu VFR 800, tak můžem dát nějakou vyjížďku a prohodit to, pokud máš nějakou zkušenost se silničníma nebo cesťákama - no problem...
Pošli mi na Tebe v soukr.zprávě nějaký kontakty na tel. apod.
Odcházející ložisko v kardanu je neduh všech typů BMW (asi i ostatnách motorek s kardanem a letmo uloženým kolem).
Jako měníš u KTM řetězovku, tak u velkýho GS měníš před expedicí ložiska v hrušce kardanu (teď mě popravěj za slovo hruška) protože vydržej tak 60tis km a je lepší mít jistotu,že se ti cestou nevysypou. Oprava je jednoduchá,ale kdo by si kazil dovču.
Nicméně přeložiskovat a dát nová gufera je investice poloviční ceny řetězové sady s tím, že výdrž je prakticky 2násobná.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
shimi napsal:
jo je to asi tak že 1150 je zlevněná verze 1100 já osobně svojí 11náctce stoprocentně věřím,je to užasnej a hodnej stroj,a osobně si myslim že člověk kterej cestuje by měl na motorce zvládnout udělat si základní věci,jelikož mototurista kterej si neumý na motorce udělat základní servis je jako horolezec kterej neumý uzly no a já kdybych vyráželna cestu kolem světa tak bych jel na PDéčku tomu řikám klasika,na tom si člověk udělá generálku pár klíčema a kladivem,hlavně tam nejsou ****viny jako vstřikování a tudíž ani benzinový čerpadlo a takový ty nespolehlivý věci dněšní doby
No já osobně nemám problém si na motorce udělat základní věci nebo servis...Sice jsem to už nějakou dobu nedělal, ale jsem mechanik a ledacos bych určitě zvládnul...obzvlášť v situacích, kdy prostě nemáš na výběr a musíš, že ? :-)
Problém ale je, co považuješ za základní věci nebo servis ... Když se mi vysere řídící jednotka nebo vstřiky, tak mi bude asi prd platný, že je dokážu vydělat ven, když nebudu mít náhradní díl...A pochybuju, že budu někde v nějaké pískové duně dělat generálku převodovky apod. a navíc když bych stejně neměl potřebný díl, tak je mi vcelku na prd, že bych to i třeba nějak spravit dokázal...Spíš jsem to myslel tak, že třeba ocelý rám nebo podsedlovku,bych si sám svařil - pokud bych měl kde a čím že ? Kdežto třeba ten hliník už bude asi vážný problém ...
Je to jak říkáš, na těch dnešních mašinách si totiž stejně sám nespravíš v podstatě kromě výměny gumy, řetězu, který na GSku nemusím řešit, a dolití oleje vůbec nic ...
Peacemaker napsal:
Kejml> Cau chlape, jses primo z Breclavi? Znas Pavla Kratkyho? Ten vi o hrosich vsechno. V Rakvicich mame 2x 1100 a jednu 1150, za sebe muzu rict, ze ti ji klidne pujcim, at si ji muzes vyzkouset. Bude to oproti 12tce asi tank (ja ji jeste nejel), ale mam na ni skoro 130 tisic a slape perfektne. Muzem sednout a pokecat.
Jo a ještě jedna věc ... jasně že Karase znám ... právě třeba zrovna on mě varoval před 11kou a řekl, ať jdu rozhodně do 1150 ... Jinak už jsem k té Tvé zprávě a nabídce psal komentář o pár příspěvků nahoře,tak se pak když tak ozvi ...
no právě jak píšeš o tý jednotce a tak,tak proto bych třeba jel na nějaký starý klasice a mam jistotu že dojedu kamkoli,kladívka a karburátory to je prostě pohoda, a jestli tě někdo varoval před 11náctkou tak fakt nechápu před čím,znám jedenáctek strašně moc a nevim o jedinym problému kterej by na ní byl,jo samozřejmě ložiska v kardanu se sem tam měněj to je jasný,ale to je i na 11pade,to je stejný,stim servisem sem to myslel tak aby si člověk prostě dovedl někde na cestách právě přezout sám tu gumu,to je základ,potom taky nějaký to ložisko destičky a tak,pouštět se do větších oprav na koleně je problém,no a pokud pojedeš na 11pade a nebo na 11náctce tak bych doporučoval sebou palivový čerpadlo to sem tam už někomu padlo a bez varování
Kejml napsal:
Peacemaker > Seš Rakvičák jo ? Tak to je v pohodě, jezdím tam čas od času ke kámošovi tak bysme třeba mohli dát někdy i pivko nebo tak něco...
toz napis jak mas cas a mozem se potkat, temu pivku se nebranim a peacemaker asi taky ne, co kamosu?
já teda nevím v čem by 1150 byla horší než 1100
pokud se bavíme o starších 1150 bez TwinSparku a posilovače, pak to je už jiná písnička
ale pokud já vím a hodnotil jsem před koupí motorky, tak u 1100 je zásadní rok 97, před tím se dávaly ne moc povedené převodovky a navíc to prskání převodovky v místě kde drží podsedlovku
všechny ostatní neduhy 1100 má i 1150, čili klepající vstřiky (pozor, to je něco co otravuje ale jezdí se s tím úplně běžně) a ložiska v kardanu (doufám že to neuvidí Brňák Jim )
a jak psal Hrabě o reznoucích kotoučích, to pokud vím trápí taky až nový modely s TwinSparkem a navíc ... když na tom jezdíš tak nereznou mě nechytly lišku ani přes zimu, pravda ale stojí v garáži vytápěný)
a ložiska made in poland? BMW dává všechny svoje ložiska (tj. speciální) a to ty jim vyrábí FAG a INA, alespoň v kardanu to tak je.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
ty převodovky tam trochu problém byl ale tuším jen do roku 96 a prej pokud nepadla do 40tkm tak potom už drží,¨tomu praskání podsedláku je potřeba předejít výstuhama,a zrovna tak i tý převodovce,když se na to daj kufry a překládá se to jako to děláme všichni tak to je potom jasný že muže něco prasknout