to Old Kojak: i 800 i 1200 se dělá se sníženým sedlem...je spoustu takových, co jezdí i když né zcela došáhnou, jen se s tím musí počítat...
F650 bych zcela zavrhl, F800 pokud chceš jezdit povětšinou terénní adventůry, jinak bych také zavrhl a volil bych GS 1200 i pokud chceš jezdit ve dvou...
Vjetrnik napsal(a):
F650 bych zcela zavrhl, F800 pokud chceš jezdit povětšinou terénní adventůry, jinak bych také zavrhl a volil bych GS 1200 i pokud chceš jezdit ve dvou...
ve 2 se da na osmikile SAMOZREJME jezdit take... pokud nejses extremne ufnukany
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
to Hicks: sve dvou se dá i na Jawě 350....pokud nejses extremne ufnukany
no vidis, treba ti to uz konecne jednou dojde...
...zvlast pri hodnoceni motorek, ktere si jsou pomerne dost podobne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
to Hicks: sve dvou se dá i na Jawě 350....pokud nejses extremne ufnukany
no vidis, treba ti to uz konecne jednou dojde...
...zvlast pri hodnoceni motorek, ktere si jsou pomerne dost podobne...
Myslej jsi 800stovku a Jawu 350? - s tou podobou
Upravil Medik dne 05.10.2009 22:52
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
před cca 10 lety s náma jezdil klučina asi tvých proporcí (míněn Old Kojak). Jezdil starou klasiku XT 600 r.v.86, čistá nakopávačka a ještě opravdu vysoká mašina, ten nedosáhl na zem ani v leknutí. Ovšem jeho balet s motorkou byl ohromující...postavil to na policajta..vysápal se jak Messner nahoru, zaklekl na sedlo a kopal do startéru..když do čaplo řadil jedna (tohle starý XT nemělo samozřejmě žádný čidlo na slojan)..vyklonil mašinu na pravobok, rozjel se a zaklap stojan..jako když Boeing po startu zatahuje podvozek..pastva pro oči. Na semaforech se zcela bezostyšně chytal aut, zábradlí..prostě všeho co bylo po ruce, jednou jsem ho viděl jak se opírá o tramvaj. Neuvěřitelnej borec, v roce 2000 nebo 2001 dokonce jezdil s tímhle mesíka po Praze. Je pravda, že už jsem ho asi 4 roky neviděl, ale ten chlapík byl živoucím důkazem. že výška nehraje vůbec žádnou roli, pokud člověk fakt chce) Vždycky se smál a když jsem se ptal, jestli se na těch semaforech nebojí, tak suše odpověděl : "no...musíš na to prostě myslet"..doufám, že se má fajn
GS 1200 R Adventure
chafre napsal(a):
před cca 10 lety s náma jezdil klučina asi tvých proporcí (míněn Old Kojak). Jezdil starou klasiku XT 600 r.v.86, čistá nakopávačka a ještě opravdu vysoká mašina, ten nedosáhl na zem ani v leknutí. Ovšem jeho balet s motorkou byl ohromující...postavil to na policajta..vysápal se jak Messner nahoru, zaklekl na sedlo a kopal do startéru..když do čaplo řadil jedna (tohle starý XT nemělo samozřejmě žádný čidlo na slojan)..vyklonil mašinu na pravobok, rozjel se a zaklap stojan..jako když Boeing po startu zatahuje podvozek..pastva pro oči. Na semaforech se zcela bezostyšně chytal aut, zábradlí..prostě všeho co bylo po ruce, jednou jsem ho viděl jak se opírá o tramvaj. Neuvěřitelnej borec, v roce 2000 nebo 2001 dokonce jezdil s tímhle mesíka po Praze. Je pravda, že už jsem ho asi 4 roky neviděl, ale ten chlapík byl živoucím důkazem. že výška nehraje vůbec žádnou roli, pokud člověk fakt chce) Vždycky se smál a když jsem se ptal, jestli se na těch semaforech nebojí, tak suše odpověděl : "no...musíš na to prostě myslet"..doufám, že se má fajn
je to tak, když to hodně chceš, najdeš způsob, jak toho dosáhnout
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Tak jo. Konečně rozhodnuto (snad už se trochu v klidu vyspím ). Odvolal jsem rezervaci 650 v AUTECu a v pátek vyrážím do Němec pro dvanáctku se sníženým podvozkem. K nejbližší tramvaji to mám opravdu dost daleko, tak radši budu blíž k zemi
Čest (a) buch, Old K.
Mám 1150 a došáhnu v pohodě i s origo sedlem, líp než z transalpa, měl jsem možnost se svézt na 800gs a trochu mne zarazilo jak je vysoká, měřím 170 a měl jsem to na špičky
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Kdo se bojí, nesmí ....... na BMW!
Já si vysnila Dakárka, nikdy jsem na něm neseděla, ale když jsem se rozhodla, tak jsem si pro něho prostě jela.
Seš snad holka, že neudržíš pořádnou motorku?
O těch patnících a autech na křižovatkách vím taky své....
Ale .... "když ji miluješ, není co řešit".
A že mám celých 151,5 cm? Je to snad problém? Mně to teda neva...
Mít pár cenťáčků navíc, tak mně od boxera NIKDO a NIC neodradí!!!!
Batman forever :-)
mno, já mám se svejma 193 co říkat, ale když se tu bavíte o tom, že např. dosáhnete jen špičkou, je tím myšleno předpokládám oběma nohama. A co když motorku při zastavení budeš mít trochu nakloněnou a s plnou podporou jedný nohy, to se nedá? Asi se ptám jak blbec, ale já i větší a těžší motorky držím vždycky jen "na jedný".
Jinak - to Old Kojak: rozhodně dobrá volba, že jdeš do dvanáctky, je to kromě stání na křižovatkách taky hlavně o ježdění, nepletu-li se, a to je úúúúúplně jiná liga
Maiali nel Fango!
Tak jsem zase doma - a dvanáctka v garáži.
Teď se s ní prostě budu muset naučit žít, nic jiného se už nedá dělat...
Vlastně až napřesrok, teď začíná broušení lopaty na sníh
Ale cesta napříč Německem, to byla bomba. Velkej vozejk s plachtou fungoval jako přistávací padák. Jel jsem max 80 až 90 a spotřeba u Forestera vylezla o víc jak 50%.
Naštěstí foukalo od móóóře
P.S. Jdu hledat nějakou stopu po české dokumentaci (vč.servisního manuálu). Neporadíte zkratku?
Čest (a) buch, Old K.