Doc napsal(a):
1/ GS se nemeje
2/ GS se nelibi myti
3/ GS je krasna spinava
4/ GS se nevytaci nova jako vztekla, nema to rada ani pozdeji
5/ GS je nejlepsi motorka na padani
6/ GS se dlouze zajizdi a zraje jako vino
takze
7/ Ti ji vubec nezavidime
protoze
8/ na hardcore sex ..... si s pannou neuzijes!
9/ (presto bych se o tom na servisu zminil, pokud nemejes vapkou, coz nema rada)
10/ welcome on board a hodne stastnych km!!!!!!
Já meju wapkou a nepříde mi, že by jí vadilo
Cau, dival jsem se na fotky a nevidel jsem špínu na Tvé motorce
Mas ji nadherne udelanou, proč jsi šel do dratů? Je to na nich lepší?
udelanou ji nemam vubec, je v orig., ktere fotky mas na mysli?
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
raptor napsal(a):
ja som raz umyval wapkou a dva tyzdne mi blblo ABS
neskor som umyval normalne vodou a vsetko v pohode
potom som skusil opat raz wapkou s dorazom na to aby sa vodna triest nedostavala pod nadrz atd a opat vsetko v pohode.... potom som umyval normalne hadicou a opat mi po dlhom case blblo ABS
GS je skratka špindíra
Mě ABS blbnout nebude, i kdybych to poptopil na dno rybníka ) Údajně sem snad jediná 1200 2008 bez ABS
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Myslel, no a jizdni vlastosti jsou jine? zmekčilo se to, nebo rozdil nepozorujes?
Chceš mi říct, že sis koupil novou mašinu a ani ses nezajímal s čim si jí koupíš? Nějak Tě trošku nechápu-neděláš si z nás prdel?
Upravil MALI dne 20.12.2009 17:25
U nove byl priplatek 9 000kc, ale z hlediska udrzby jsem vzal lita, a zajimalo by me jestli je to na tech dratech jine, myslim jizni vlastnosti. Jinak s temi litymi jsem spokojenej, vypadaji dobre a dobre se umyvaji
Upravil Luky dne 20.12.2009 17:47
mrkni zde na video v case 2.40 a pochopis, proc je do terenu lepsi mit draty [a tedy perovanejsi rafek nez je lity...]
ja na podstatne tezsi adv ale na dratech a pri stejne rychlosti jednim kamennym usekem nemel problem, kolega ano... Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
luky napsal(a):
U nove byl priplatek 9 000kc, ale z hlediska udrzby jsem vzal lita, a zajimalo by me jestli je to na tech dratech jine, myslim jizni vlastnosti. Jinak s temi litymi jsem spokojenej, vypadaji dobre a dobre se umyvaji
Mě se litý kola na 12ce líbí moc, ale jen do modelu 2007. Je fakt, že dráťaky jsou bytelnější, ale já se do terénu raši moc nepouštim Že by to mělo jiný jízdní vlastnosti jsem teda nepozoroval - pouze 12ka s dráťákama líp seděla, ale to bylo gumama.
Já se teda do toho nechci montovat, ale rozdíl mezi litejma a dráťákama v jízdních vlastnostech není žádný
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
No kdyz jsem ji kupoval, tak rikali, ze v terenu vic pruzí, takze ty razy pres hrboly jsou mekci, ale podle toho, co rikate, tak je to jedno, ja taky v terenu temer nejezdim, je to na me dost velka a tezka motorka a nerad bych ji znicil :-)
No tak to měli prodejci pravdu, ale to že pruží v terénu neznamená, že pojedeš po kamenech jak v peřince, ale to, že ti nepopraskaj, neohnou se a vydržej Ještě by mohli vymyslet tu černou barvu, co je na ADV ráfcích, co se nepoškrábe, pak by to bylo super
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tom_P napsal(a):
No tak to měli prodejci pravdu, ale to že pruží v terénu neznamená, že pojedeš po kamenech jak v peřince, ale to, že ti nepopraskaj, neohnou se a vydržej Ještě by mohli vymyslet tu černou barvu, co je na ADV ráfcích, co se nepoškrábe, pak by to bylo super