Zatim jsem si udělal zásuvku (zapalovačovou) pod přístrojovku, druhou k baterce na GPS ( ta tam je na tvrdo furt), k držákům na boční kufry (od Standy Šihovce) výstuhu vrchního kufru Grave, aby se neblimbal na každém hrbu, částečnou výstuhu podsedlovky kvůli prasknutí (mám v plánu to i dodělat až do stupaček), kryt katalizátoru (dobrá věc, ale špatně nazvaná. Podle mě to je spíš kvůli tomu , aby člověk neostal vyset hlavním stojánkem za tu příčnou výstuhu např. na šutru). No a to je možná zatim vše. V hlavě toho mám ještě spousty, takže až bude čas ( což se mě moc nezdá, že by někdy byl), bude toho snad i víc. Jo a je to vše na r 1150 gs.
Upravil Cycli dne 14.02.2007 13:49
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Na Adventure mám standardně dvě zásuvky, takže ty už neřeším.
Mám ale plastový kryt předního světla, mřížka se mi sice více líbila, ale plast mě přišel jako lepší ochrana proti malým kamínkům. Doplnil jsem i kryt chladiče a dorazy řídítek. Ochranu kaťáku mám taky a zvětšenou plochu bočního stojanu. Tu výztuž podsedlovky chci nějak šikovně taky řešit, ale zatím nevím jak.
Na kryt před světlem jsem zapoměl. Mám ho udělaný taky plastový z materiále, co se dělaj čirí optiky na auta. Ten matroš je fakt super. Na odřezku jsem udělal uzel a furt byl krásně čirej. Mám to trochu dál, než to dělá TT, takže mě to neťuká o to jakoby mračítko. Není až takový problém ty věci koupit, ale větší radost mě přinášejí, když si je vyrobim sám a baví mě to. Tu podsedlovku mám v hlavě, jen se k tomu dostat. Tam je to, dá se říct velice jednoduchý. Pásovina, trubička, svářečka a čas.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
mám tu potvůrku sice krátce,ale už jsem byl donucen něco vyrobit na jinou bramboru,tak jsem to udělal rovnou dvakrát,mřížku světel a rozšířené stupačky,pro sebe už jen jiný šusplech,ten starej tácek byl trochu deformovanej a škaredej,kryt katalyzátoru,ozdobný plechy na svody z nerez plechu,držák světel pod zobák z al,chtěl bych nosič a al kufry-bedny,ale asi budu muset počkat,až mě zas někdo ktomu dokope abych si udělal časmyslím,že bude stačit,když napadne 1 m sněhu a přestanu jezdit,tak pak
neni moje ale vychytany to ma 100% i karburatory to asi ma
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Upravil zmijon dne 05.11.2007 19:32
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Jo voe nechlub se cizím peřím a koukej vstávat a jít do práce.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
TomasTT napsal:
Nevěděl jsem že máš tuhle motorku
Téma se jmenuje "vychytávky na vašich..."
pardon zrejme jsem to spatne pochopil to jsem dal jen pro zajimavost
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
ten kryt katu si chci udělat.stačí lehkej hliník, nebo je lepčí nerez
nemáte někdo přibližnej nákres
nebo v zimě sundam stojan a napasuju
hlavně, že je pivo ftlamě
Mam jeden zbytecnej kryt katu na hlavni stojan pro 1150GSA, neni to original, ale za to plne funkcni. Udelal mi ho kamarad, Standa, ale ja mam normalni GS a to ma trosku jine rozmery nez GSA... Jestli ho nekdo chcete dejte vědět.
BMW R1150GS MY02
becka napsal:
ten kryt katu si chci udělat.stačí lehkej hliník, nebo je lepčí nerez
nemáte někdo přibližnej nákres
nebo v zimě sundam stojan a napasuju
....nákres nemám,ale už mám 2 faktury od Tomáše TT a je to čéče nějak pohodlnější...