Sorry za OT, ale potřebuju pořešit auto, chci starší octávku v kombíku, má někdo s tímhle autem zkušenost a poradí?
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Tohle už se tady řešilo - teda 1čka. Jakou máš na mysli? Mám 1čku v 66kw a nemůžu si stěžovat a to má už docela nalítáno. Pokud nepotřebuješ nadělanou káru, ale spolehlivýho dělňase s minimální spotřebou, pak neni o čem.
Upravil MALI dne 19.04.2011 09:44
Octavia 66 nebo 81KW....spolehlivý káry a málo žerou....náhradní díly na to stojí poměrně málo....74KW nebrat-je to PD (pumpe-düse) ty se docela sero.u a víc žerou....!!!
Potěší spolehlivostí a spotřebou. Manželka má na 66kW najeto 387tis.(poctivích s vedenou servisní knihou)a šlape jako hodinky.Minulí týden jsem s ní byl na STK a bez ztráty květinky.Je to dělník.
Je to snad nejbeznejsi auto na ceskych silnicich, tam snad nejde slapnout vedle.
Pekny, spolehlivy, usporny (teda az na pravidelne odchazejici vahy vzduchu, ale ono vsude neco sem tam odejde). Mel jsem jednickovy 66kW a pak i 81kW a bez problemu.
To je daka modla oktafka kombi 1.9 teedeeii? Ten starucicky volkswagnovy traktor bol bezpochyby vydareny, len skor bych sa pytal na predpokladany rocny najazd kilometrov a az potom vyberal benzin ci ropaka.
Zalezi kolik do toho chces dat. Ta s 81kW bude znatelne drazsi ale zato to jede o dost lip. Osobne tenhle motor povazuji za to nejlepsi co opustilo tovarnu VW/Skoda. Mozna trochu lepsi je golf kombi s timhle motorem. Preci jenom tomu davaj vic nez skodovce. Jo a sjed si pro to do nemecka tam spis bude dobra. U nas je to jeden velkej podvod.
Hrabe_X napsal:
A co říkáte Voktáfce provedení 4x4? Potřebuju časem něco rodinnýho, co se mi vyškrábe v zimě k baráku a nežere to i trávu kolem silnice.
Díky.
Je dobrá věc....nic navíc proti klasice se na tom n.esere....akorát je potřeba občas měnit olej v haldex spojce....spotřeba + 1L až 1.5L max.
Kdybych si teď mohl vybrat, tak bych si asi taky vzal raději 81Kw, původně jsem jí i chtěl, ale nemohl jsem jí sehnat a když jsem našel 66kw v plný palbě, tak nebylo o čem. Myslim, že 81čka má totiž i jednohmotovej setrvák, což pozdější 66 nee . I když i na tu 66 se pak nechá dát jednohmota. A až mi klekne turbo, tak to na 81kw taky předělám
To Malakh: Já jezdim 20 - 25 tis. km ročně (hodně dálnice D5), ale že bych pozoroval nějaký vyšší náklady na servis říct nemůžu. Pouze se častěji mění olej, ale zase umim jezdit i za 4,3l/100km. Samo že to má i svoje mínusy - hlavně místo na nohy, ale jak řikám, kdo chce spolehlivý auto a neni moc náročnej, tak je octávka správná volba.
Je úplně jedno kolik najedeš,ta nafta tě vždycky ušetří.Benzíňák na ty naše couračky jezdil za 10 litrů-Clio 1,4i. Oktáfka za 6,to je jasnej argument při těch cenách na pumpách.
rubigs napsal:
Je úplně jedno kolik najedeš,ta nafta tě vždycky ušetří.Benzíňák na ty naše couračky jezdil za 10 litrů-Clio 1,4i. Oktáfka za 6,to je jasnej argument při těch cenách na pumpách.
Urcite, hlavne v zime pri takom dochadzani 5-10 km kde sa ropak ani nezohreje alebo sa motani po meste.
Mam neslavnu 307cku HDi a nedam na nu dopustit ale tocil som do prace 150km denne. Keby som to mal do tych 10 tak jazdim Feldou 1.6 a urcite nebude mat rapidne vyssiu spotrebu, ak vobec....
Mimochodom s feldou som jazdil +/- za 6, tak ti zabozruti asi fakt nevedia spravit normalny motor
Octavka 81kw nejlepší co sem měl a že sem těch aut vystřídal Potkali mě jednou váhy vzduchu a to je vše.Prima spotřeba ale 4,3l to sou blafy to si lidi lžou do kapsy taky se na to dá dostat ale to se nesvežeš.jezdím do 6l ale šlapu jí na vocas.Combík idealní.Jedním slovem Jdi do toho
Máme doma octávku rok 99 ale už tu novější s čirou optikou..je to 81Kw máme jí doma 5 let a za tu dobu najeto cca 100 tis naši za tím tahají každé léto caravan jediné co se řešilo bylo loni prasklá hlava..nikdo neví proč ale hold stalo se... jinak spotřeba otec 4,5 a mé nervy tečou když si jí půjčím já tak jsem se nidky nedostal nad 6,7 a to jsem jí dával co proto no a to pak zas tečou nervy otcoj ale pavouci se vyhnat musejí.
Pracuji pro tu největší automobilku u nás (vím, nejsem objektivní), takže mi to nedá:
Octavia I. je vždy dobrá volba. Odjezdil jsem jich několik a moje důvody by dnes byly:
-pěkný vyvážený a nadčasový (nestárnoucí) design (zejména po faceliftu 2001- k tomu ještě zlepšená tuhost karoserie a nový interiér)
-výborný přístup do zavazadlového prostoru-liftback, u kombi je to jasné. A takovýto kufr budeš u konkurence v téhle třídě hledat těžko...
-motorů se nabízelo mnoho, nejpopulárnější 1.9 TDI/66a81 a 1,6 MPI/75 - proč?: spolehlivé, výkonné, malá spotřeba (TDI jsou opravdu dobré a spolehlivé-někdo najede i 500 tis)
-vyvážené jízdní vlastnosti (není to octavia II ale pokud se nejezdí ostře-plně postačuje), podvozek je velmi spolehlivý-není náchylný k opotřebení-občas lůžka stabilizátorů a samo tlumiče atd.
-Interiér má svoje limity na zadních sedadlech: pro děti místo OK, posádka basketbalistů se musí v komfortu holt uskromnit...
-Jinak velmi slušné výbavy, vzhledem k dostupné ceně ojetin doporučuji ty vyšší výbavy-Elegance a Laurin+Klement je super (kůže, xenony, klima atd v základu)
-A ještě něco- tohle auto vždycky dobře prodáš a ani na tom moc neproděláš-je to žádaný model
-4X4 je taky dobrá volba (Haldex2 zapojuje zadní nápravu jen při proklouznutí přední-v praxi: běžně jezdí jako dvoukolka, pokud je potřeba, automaticky se zapojí zadní náprava, potom se zase automaticky odpojí-super na sněhu, kluzku, v lehkém terénu-a ještě to má mírně vyšší světlou výšku-tuším 2 nebo 4 cm)
Pokud bys měl chuť na něco vyloženě zábavného, pak RS - má to sportovní designové úpravy uvnitř i venku, upravený podvozek a tužší karoserii a suprový motor 1,8T/132 kw. A fakt jede. Samozřejmě sportovnější jízda-vyšší spotřeba, ale běžnou jízdou do 8 litrů.
-jasně, každý ojetý kus je originál, takže se může vyskytnout cokoliv-ale u Octavie se to dá rychle a dostupně vyřešit -originálně i neoriginálně
Nedávno jsem doporučoval do rodiny: Po r.v.2001, Elegance nebo L+K, Combi (pokud v základu nebude- shánět s ESP a automat. klimatizací). TDI.
99 se ještě s čirou optikou nedělala, facelift byl tušim až 2001. Taky to mám ale předělaný Když jedu do práce, mám čas a nespěchám, tak proč na to šlapat Myslim, že na pořádný svezení jsou jiný auta. Obvykle jezdim mezi 5 až 5,5l. Lehce přes 6 když už na to jó šlapu a to moc často neni. Jinak když si půjčim tatíkovu Fabku v 1.6 ce, tak stejnou trasu pod 7l nedám a to už jezdim jako posranej.