Tak se právě nacházím na rozhraní západní sahary,po rozchodu s "blondýnou" která semnou sice taky jezdila ale její rozum byl kratší jsem se rozhodl odjet na vytouženou cestu,záměrně neříkám kam,jelikož cíl momentálně přasně nevím.Prozatím vím že bych se chtěl dostat do JAR a pak když se to povede tak da jižní Ameriky.Za dva dny mě čeká Mauretánie,Senegal a Mali.Kdo má zájem at sleduje mé stránky www.gsadventure.cz cestování zdar.
Upravil swat dne 21.04.2011 08:26
tom3
V Dakaru bys neměl mít problém se sehnáním servisu .Před časem sem v Dakaru musel měnit spojku na autě a hodně mi pomohli na naší ambasádě .Doporučili servis kam dávaj auto oni a na africké poměry vše proběhlo v pohodě .Pokus bys jel dolů tak až do Conakry ti můžu poskytnout nejaký info
Ted sem si vzpoměl že úplně nejvíc nám pomohla paní Pokorná
která tam pracovala i s manželem a dělala pro nás věci daleko nad rámcem běžných poviností.Tak snad se jí tím zveřejněním její obětavosti nepomstím
Conakry mám v plánu,je mi to fuk kde to bude,mám čas a nic mě netlačí.Nejdříve budu potřebovat servis a pak budu řešit jak zdolat Nigerii a Kongo(bezpečnostní situace).Každá rada dobrá.OleJ SI SAMOZŘEJMĚ UDĚLÁM ALE TO JE ASI VŠE.
tom3
tomaspelant napsal:
piva je tady bohužel málo.Mimochodem kdyby někdo věděl kde v Senegalu udělat servis,budu rád za radu.
Kdybych uměl závidět, tak strašně závidím. Takhle jen biji hlavou o zeď, proč jsem tak neschopný něco podobného podniknout.
K servisu: V Senegalu netuším, ale v Mauretánii doporučuji navštívit Bab Sahara ve městě Atar. Pan majitel (Holanďan) kromě angličtiny, němčiny, francouzštiny, italštiny či arabštiny umí i česky. Kromě ubytování má i vybavený servis a když budeš extrémně hodný, tak i české pivo. http://www.bab-sa...
Když už jsme u toho - kousek od Ataru jsou perly nejen Mauritánie, ale celé Sahary, Chinguetti a Ouadane počínaje a pěknými oázami konče.
A minout gueltu Matmata by byl smrtelný hřích.
Užij si to.
znám Bob Sahara ale i tak moc díky,dnes se věnuji psaní,jelikož mám upal ale zítra razím směr dálši svět.Hlavně jsem přesně nevědel kde se nachází tak jisto jistě tam zavítám.Jdu hledat kde to je.Ještě jednou díky.
tom3
tomaspelant napsal:
Conakry mám v plánu,je mi to fuk kde to bude,mám čas a nic mě netlačí.Nejdříve budu potřebovat servis a pak budu řešit jak zdolat Nigerii a Kongo(bezpečnostní situace).Každá rada dobrá.OleJ SI SAMOZŘEJMĚ UDĚLÁM ALE TO JE ASI VŠE.
Kudy chceš jet z Conakry ?Pobřeží slonoviny je už dlouho na prd takže asi zpátky nahoru do Mali? Pokud budeš moc určitě dej Ghanu Togo a Benin stojí to za to
chtel jsem zajet do Guinei ale nejsem si uplně jist,pojedu každopadně Togo,Ghana,Benin a vše ostatní co dovolí bezpečnostní situace,nemíním se obracet na sever.kdyýž by to klaplo tak z Cope Town do jižní Ameriky ale to je daleko.Užívám každého dne a exstrémě neplanuji.rátím se možná za rok nebo dva,je mi to putna.
tom3
tomaspelant napsal:
stojí to za to zajíždět do toho Ataru??
Těžko říct - podle toho, co očekáváš. Městečko samo o sobě samozřejmě za nic nestojí, ale okolí je fajn. Mně se tam líbilo. Minimum turistů, takže ještě pořád zbytky Afriky. Rozhodně stojí za návštěvu, pokud jsi ochotný slézt z motorky a třeba na pár dní vypadnout na velbloudech do pouště. Nicméně gueltu Matmata bych nevynechal. Buď přístup na velbloudech ze severu (14 dní cesty na velbloudech ze Chinguetti) nebo z jihu ze silnice vedoucí do Mali.
Tak jsem dosáhl Senegalu města Sain louis,bylo to dost náročné 8000km zasebou ale vše dobré,jen na hranicích je to vždy síla.Zítra vyřizování ostatních víz.Netuší někdo jestli je v Dakaru ambasáda Guinei??Mějte se všichni cestáci fajn,dnes relach a hlavně i pivko
tom3
tomaspelant napsal:
Tak jsem dosáhl Senegalu města Sain louis,bylo to dost náročné 8000km zasebou ale vše dobré,jen na hranicích je to vždy síla.Zítra vyřizování ostatních víz.Netuší někdo jestli je v Dakaru ambasáda Guinei??Mějte se všichni cestáci fajn,dnes relach a hlavně i pivko
WOW! Drzim palce...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2