čerpadlo zabzučí, při starování to dutě práská v oblasti filtru, co jsem udělal špatně, před zimou normálně chytala bez problémů.
napadá vás něco? Akce Číhošť ohrožena!
Upravil barokar dne 07.07.2011 11:16
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 22.04.2011 08:57
Příspěvků: 535 Registrace: 05.12.08
Zkus mrknout na pravé straně, jestli jsi nevytáhnul lanko plynu. Stává se to často při hýbání s nádrží. Určitě jsi už všechno procházel stokrát, ale zkus vše znova pozpátku prolézt. Snad to bude jen nějaká prkotina.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 22.04.2011 09:00
Příspěvků: 6683 Registrace: 24.09.07
něco podobnýho se občas stane mě,když vyperu KNko... zavřu oči a modlim se aby chytnul.Chvíli točí,protestuje a pak normálně chytně... jak se vyčištěnej filtr malinko zajede tak je to bez problému...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 22.04.2011 09:06
Příspěvků: 1025 Registrace: 24.08.09
no, zkusím díky, ale to by fakt nechytlo kvůli vytaženému plynovému lanku? a co to "bouchání vzduchu"?
dělal jsem to poprvý, a to jsem si myslel, jak jsem to podle manuálu hezky nesložil!
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 22.04.2011 09:08
Příspěvků: 1025 Registrace: 24.08.09
Kubrt napsal:
něco podobnýho se občas stane mě,když vyperu KNko... zavřu oči a modlim se aby chytnul.Chvíli točí,protestuje a pak normálně chytně... jak se vyčištěnej filtr malinko zajede tak je to bez problému...
no to jsou mi věci, tak řikáš, modlitbička! taky zkusím
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 22.04.2011 09:23
Příspěvků: 535 Registrace: 05.12.08
prouky napsal:
no, zkusím díky, ale to by fakt nechytlo kvůli vytaženému plynovému lanku? a co to "bouchání vzduchu"?
dělal jsem to poprvý, a to jsem si myslel, jak jsem to podle manuálu hezky nesložil!
Taky mě to zarazilo, chytnout by to nejspíš mělo a až potom to dělá paseku. Možná jak psal Kubrt zlobí KNko. Třeba jsi to přehnal s olejem na KNku.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 22.04.2011 09:41
Příspěvků: 589 Registrace: 17.02.09
milosch napsal:
Zkus mrknout na pravé straně, jestli jsi nevytáhnul lanko plynu. Stává se to často při hýbání s nádrží. Určitě jsi už všechno procházel stokrát, ale zkus vše znova pozpátku prolézt. Snad to bude jen nějaká prkotina.
Přesně tak jak říká Milosch. Stalo se mně to taky. To byla úleva když jsem zjistil že je to jen povytáhlé lanko.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 22.04.2011 10:29
Příspěvků: 1025 Registrace: 24.08.09
mahomaho napsal:
milosch napsal:
Zkus mrknout na pravé straně, jestli jsi nevytáhnul lanko plynu. Stává se to často při hýbání s nádrží. Určitě jsi už všechno procházel stokrát, ale zkus vše znova pozpátku prolézt. Snad to bude jen nějaká prkotina.
Přesně tak jak říká Milosch. Stalo se mně to taky. To byla úleva když jsem zjistil že je to jen povytáhlé lanko.
dobře, povytáhlé, odkud?, kam se mám podívat,? budu muset opět povolit šroub od nádrže a znova ji vysunout? Jak to udělat, aby se při nasazení opět nevytáhlo, případně, kde má být lanko správně?
díky- rozumím tomu, jak koza náklaďáku! (neměl jsem nikdy ani pionýra, pincka, fichtla ani kozí dech, pařez, ani simsona, simála, prostě nic. )
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 22.04.2011 11:37
Příspěvků: 978 Registrace: 28.02.07
Na každý straně máš válec :-) za ním vstřiky a z vnitřní strany jsou takový kladky, v těch vedou lanka od plynu. U kazdyho je seřizovací šroub a tam vetšinou trochu povyleze bovden. Ono to vypadá, že tam treba je správně nasazenej, ale je třeba trochu jen povylezlej, nemusí byt uplně vyskočenej. Tak to je ono.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 22.04.2011 12:29
Příspěvků: 5204 Registrace: 16.02.07
Vytáhnout svíčky, zkontrolovat jestli "házejí" jiskru, zkontrolovat jestli vstřiky vstřikují palivo.
To, že zabzučí čerpadlo nic neznamená. Takže - buď povytaženej bowden (jak už ti psali ostatní) - ale to většinou chytne, ale motor má neskutečně divnej chod z důvodu totální "rozhašenosti" synchronizace klapek. Nebo svíčky, fajky, kabely, indukční cívka, nebo přicpaný vstřiky vlivem "sračkovýho" paliva a delší odstávky, nebo Hallův snímač (snímač otáček klikové hřídele) - když je nefunkční, tak svíčky nepálí a vstřikovače nevstřikují. Všechno tohle projdi.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 22.04.2011 15:50
Příspěvků: 5204 Registrace: 28.08.08
Kvalita našeho benzínu je vysoká .Tak zkus nalit novej a uvidíš.My jsme měnili olej a myli KNka minulej tejden na 3 moto a bez problémů.V tom to nebude.
Když je hlad,je i husa dobrá.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 26.04.2011 09:07
Příspěvků: 1025 Registrace: 24.08.09
Tak jsem snad odhalil, proč nenaskočil motůrek- povytáhlé plynové lanko bylo sice vyskočené, po vrácení zpět ale taky nenaskočil, jen pořád ty duté zvuky. Znovu nádrž pryč a koukám, dekl filtru nedoléhá, přední část vyskočila jak jsem zacvakával svorky a vznikla mezera asi 1 cm.
Bojoval jsem s deklem asi 5 minut a nepodařilo se mi jej vrátit zpět. Je na to nějaký postup, jak na to?
Packy deklu vpředu musí zapadnout do výřezů (ale jak, když mi překáží filtr, je vysoký), a pak zadní část zaklapnout a přichytit svorkami. Ale takhle mi to vůbec nešlo.
Jde to jinak? Díky.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 26.04.2011 09:15
Příspěvků: 535 Registrace: 05.12.08
prouky napsal:
Tak jsem snad odhalil, proč nenaskočil motůrek- povytáhlé plynové lanko bylo sice vyskočené, po vrácení zpět ale taky nenaskočil, jen pořád ty duté zvuky. Znovu nádrž pryč a koukám, dekl filtru nedoléhá, přední část vyskočila jak jsem zacvakával svorky a vznikla mezera asi 1 cm.
Bojoval jsem s deklem asi 5 minut a nepodařilo se mi jej vrátit zpět. Je na to nějaký postup, jak na to?
Packy deklu vpředu musí zapadnout do výřezů (ale jak, když mi překáží filtr, je vysoký), a pak zadní část zaklapnout a přichytit svorkami. Ale takhle mi to vůbec nešlo.
Jde to jinak? Díky.
Předpokládám, že máš správnej KN filtr č. BM0400 a dobře usazenej. Jinak s tím deklem občas taky zápasím. Malinko pomůže, když odděláš kontakt od teplotního čidla navršku deklu. Chytneš dekl zazadu, přizvedneš a musíš se prvně trefit do zářezů na straně u baterky. Potom by neměl být problém dekl zavřít a zajistit.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 26.04.2011 09:27
Příspěvků: 1025 Registrace: 24.08.09
milosch napsal:
prouky napsal:
Tak jsem snad odhalil, proč nenaskočil motůrek- povytáhlé plynové lanko bylo sice vyskočené, po vrácení zpět ale taky nenaskočil, jen pořád ty duté zvuky. Znovu nádrž pryč a koukám, dekl filtru nedoléhá, přední část vyskočila jak jsem zacvakával svorky a vznikla mezera asi 1 cm.
Bojoval jsem s deklem asi 5 minut a nepodařilo se mi jej vrátit zpět. Je na to nějaký postup, jak na to?
Packy deklu vpředu musí zapadnout do výřezů (ale jak, když mi překáží filtr, je vysoký), a pak zadní část zaklapnout a přichytit svorkami. Ale takhle mi to vůbec nešlo.
Jde to jinak? Díky.
Předpokládám, že máš správnej KN filtr č. BM0400 a dobře usazenej. Jinak s tím deklem občas taky zápasím. Malinko pomůže, když odděláš kontakt od teplotního čidla navršku deklu. Chytneš dekl zazadu, přizvedneš a musíš se prvně trefit do zářezů na straně u baterky. Potom by neměl být problém dekl zavřít a zajistit.
je tam, ten co tam dával předchozí majitel, já ho jen vyčistil a dal zpět,
ale zoufale se mi to nepodařilo.
díky. jen se bojim, že to čidlo necham přidělaný, vypadá to nějak moc složitě.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 26.04.2011 09:33
Příspěvků: 535 Registrace: 05.12.08
Stačí je zvršku oddělat konektor ne celý čidlo. Zmáčkni nerezovou závlačku a konektor vytáhni. Tím oddělíš celej dekl a můžeš si s ním hrát jak chceš. Jak jsem říkal může to pomoct a nemusí. Chvilku si s tím deklem pohraj a uvídíš, že potom padne jak pr_del na hrnec.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 26.04.2011 09:56
Příspěvků: 3877 Registrace: 10.02.07
S deklem jsme snad zápasili všichni, chce to trpělivost, dát filtr kde má být (taky nemusí vždy sedět!) a pohrát si s tím, tady nepomůže žádná rada.
KN nestříkat moc, udělá se tím víc škody než užitku!!
Scofield - ty motorky jsou spolehlivé, jak vidíš, je to o lidech... V dobách 1100 se nemluvilo např. o ložiskách v kolech a kardanu, takovou závadu znal málokdo. Displej FID začínal měnit barvy až v extrémních vedrech atd. atd. S 1150 přišla změna a veřejnosti byl postupně vmanipulován názor, že jsou to spotřební věci. No - když už není zdaleka na všem "Bosch" a ložiska jsou polská, bulharská a rumunská, pak chápu... S 1200 zkušenost nemám, ale tendence je jasná. Tuhle mi zdejší nejmenovaný člen popisoval servis na 1200GS cca po 60 tis.km. Přišlo mi, že to bere jako standard, ale tohle kdysi neexistovalo pokud nebyla motorka lítaná nonstop v terénu a snad ani pak ne... Nicméně jsou to stále motorky nadstandardně spolehlivé. PS: omlouvám se autorovi tématu za plevel
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 26.04.2011 10:24
Příspěvků: 1025 Registrace: 24.08.09
[quote]Ivan napsal:
S deklem jsme snad zápasili všichni, chce to trpělivost, dát filtr kde má být (taky nemusí vždy sedět!) a pohrát si s tím, tady nepomůže žádná rada.
KN nestříkat moc, udělá se tím víc škody než užitku!!
Scofield - ty motorky jsou spolehlivé, jak vidíš, je to o lidech... V dobách 1100 se nemluvilo např. o ložiskách v kolech a kardanu, takovou závadu znal málokdo. Displej FID začínal měnit barvy až v extrémních vedrech atd. atd. S 1150 přišla změna a veřejnosti byl postupně vmanipulován názor, že jsou to spotřební věci. No - když už není zdaleka na všem "Bosch" a ložiska jsou polská, bulharská a rumunská, pak chápu... S 1200 zkušenost nemám, ale tendence je jasná. Tuhle mi zdejší nejmenovaný člen popisoval servis na 1200GS cca po 60 tis.km. Přišlo mi, že to bere jako standard, ale tohle kdysi neexistovalo pokud nebyla motorka lítaná nonstop v terénu a snad ani pak ne... Nicméně jsou to stále motorky nadstandardně spolehlivé. PS: omlouvám se autorovi tématu za plevel
nene, já děkuju za podporu, chtěl jsem něco hezkého Emilovi napsat, nějakou tu povídačku o prasklých kardanech na báječných, pokrokových a vývojem postižených 12, ale........, chtěl jsem si ověřit, jestli jsem já nešika, nebo je to od soudruhů ze Západního Berlína spíše takový halvolam.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 26.04.2011 15:00
Příspěvků: 607 Registrace: 12.07.09
Dekl od filtru?Taky s ním občas zápasím.
Návod:
"....Když natočíme nejdelší osten ježka tak, aby vyčníval z klece jejím nejširším otvorem, posuneme ježka do poloviny výšky klece. Pak otočíme za vyčnívající osten ježkem, až na jeho protilehlé straně dostaneme do kolmé polohy nad sebou dva jiné ostny, nejdelší po tom, který už vyčnívá vpředu. Popostrčíme předním ostnem ježka tak, aby jeho dva kolmo nad sebou nacházející se ostny pronikly protilehlým otvorem co nejvíce ven. Potom za přední osten sklápíme celý hlavolam jakoby dolů, až jak zadní dva vyčnívající ostny dovolí, a poněkud doleva. Tím ježek dostane v kleci takovou figuru, že všechny jeho ostatní ostny, které jinak překážejí jeho vyklouznutí ven, zmizí z jiných otvorů klece v jejím vnitřku a zaujmou příznivou polohu k nejširšímu otvoru. A pak stačí už jen ježkem kroutit za nejdelší vyčnívající ostny z klece, až je venku úplně. A nazpět se dostává způsobem přesně opačným. To už je snadné!...."