Jsem relativně spokojeným majitelem Suzuki SV 1000S z roku 2003. Udělal jsem z této motorky cesťáka jak to jen šlo (cestovní pneu, kufry, vyšší plexi atp.). Teď jsem byl o velikonocích cournout v alpách a za 4 dni jsem najel cca 1500km a zjistil jsem, že to není úplně ono. Motorka dobrá, 2V dobrý ale ten posez by mohl být lepší. No každopádně jsem téměř rozhodnutý, že SV prodám a pořídím něco jiného a to GS 1200. Motorka se mi moc líbí jak vizuálně tak použitelností. Už nechci jezdit po CR proste me nase silnice lezou krkem, chci cetovat => potřebuju motokru na vejlety => potřebuju GS :-) teda myslim. Jelikož nejsem schopen dát dohromady půl milion (studuju/pracuju/24let) na nový stroj tak budu muset sehnat něco z druhý/třetí ruky.
Rád bych tu se zkušenýma lidma probral nějaká obecná pravidla, jak co nejlépe vybrat stroj, který vydrží nějakou dobu a nebude zbytečné postupem času do něj investovat koruny do různých doplňků. Jde mi o to na co bych měl při setkání se svou nastávající koukat. Co může prozradit například stočený tachometr, špatné zacházení (zvuk, opotřebení,vůle atp.) prostě nevím na co u těhle strojů koukat. Nejsem zas úplný nováček takže sem schopen vklidu projet a nenechat se unést tím že je to něco jinýho a že ej to super a že to musím mít.
Vím že GS kupují starší kořeni a že tu jsem za culíka ale prostě se mi líbí. A proto vás prosím můžete mi tu zkusi rozjet nějakou diskusi o tom na co by se mělo dávat pozor při kopi GS 1200 / Adv. Předpokládám, že toto vláko by mohlo zajímat i jinčí lidi než jsem já.
Obecná pravidla při koupi GS/GSA 1200 z druhé ruky
Přidané 01.05.2011 23:59
No co jsem to vlákno tak pročet tak sem na tom stejně jako ten člověk co se tam ptá. Taky nevim jestli bych využil ABS, či ESA ale třeba palubní PC super, vyhřívané rukojeti taky ale třeba tlak v pneu taky vem čert.
Přidané 02.05.2011 00:06
Posilovac se od 07 nemontuje...jen je to z anglie,takze je ofiko treba vymenit predni svetlo,nekdo to neresi,jen je dobry to vedet.