Jestli myslis kvuli naskoceni patky, tak to jsem nemel jeste moznost vyzkouset, protoze kdyz jsem pred 2 tydny pichnul jsem ho jeste nemel, a ted jsem to zkousel jen tak ze jsme gumu vypustil a nafoukl. Dneska zkusim kolik bude foukat. Ale na naskoceni patky to asi nebude, to nekdy nezvladne ani komoresor u pumpy.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Kdyz uz se tu nakously komresory.... Si myslim, ze komresor ma byt poradny, kdyz uz, aby se na nej clovek mohl spolehnout a vedel, ze nafouka, kdykoliv chce. Tzn, ze bych se vyvaroval tech plastovych kompresurku, ktere obcas funguji, obcas ne. Je sice hezke ssebou vozit lepeni apod, ale pak kvuli mistu setrit na komresurku... Tohle pouzivam ke sve spokojenosti jiz nekolik let Nafouka az 8.5 atm/bar. Jako zalohu vozim skladaci pumpicku pro krosky. Tady ten link je na tu samou, ale v barvach KTM. Ja mam znacku DRC. KTM Mini pump Tuhle manualni vozim trvale upnutou na riditkach, ten komresurek jen na cesty mimo mesto.
Ja mam na GS pumpu ve standartni vybave primo od vyrobce zastrcenou v ramu.Jsou tam dusove pneu,tak naskoceni pneu resit nemusim.Myslim si,ze ani bombicka pneu nemusi vzdy nahodit.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Já vozím pumpičku od TT s přídavnými bombičkami a na delší cesty do terénu i kompresůrek od pumpy za 300,- protože jsme často před offroadem upouštěli vzduch a pak zase pumpovali. Slouží bez poruchy a manomtr ukazuje přesně. Mj. jsem bordelář a od Vánoc s ním každých pár dní dofukuju ucházející kolo u auta s tím, že to spravím po přezutí na letní, čekám že se rozbije ale stále fouká...
vevis napsal:
Ja mam na GS pumpu ve standartni vybave primo od vyrobce zastrcenou v ramu.Jsou tam dusove pneu,tak naskoceni pneu resit nemusim.Myslim si,ze ani bombicka pneu nemusi vzdy nahodit.
To já mám na péráku taky pumpičku přímo od výrobce zastrčenou v rámu
vevis napsal:
Ja mam na GS pumpu ve standartni vybave primo od vyrobce zastrcenou v ramu.Jsou tam dusove pneu,tak naskoceni pneu resit nemusim.Myslim si,ze ani bombicka pneu nemusi vzdy nahodit.
To já mám na péráku taky pumpičku přímo od výrobce zastrčenou v rámu
Tenkrat se myslelo na vsechno a nesetrila se kazda koruna.Ja to mam na 65 GS z roku 1992.Asi jedna z poslednich motorek,ktera mela pumpicku v orig.vybave.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
zeptam se na rovinu, pumpu (jakou? tu co uvádí petrs jsem v cz nenašel) nebo minikompresor? jde mi o velikost a spolehlivost, nějakej rozumnej kompromis. co používáte, co doporučíte?
mám pod sedlem bombičky, ale ty jednou dojdou.
na rámu mám přilepenej sprey na opravu píchnutí a do rumunska chci naplnit pneu OKEM, ale raději bych ještě nejaký záložní spolehlivý řešení.
Tzn knot a nafouknout kompresorem/pumpou.
kompresor co uvádí pers vypadá dobře, alternativa pro tento v CZ?
Treba tady nekolik kompresoru vypada slibne.... Ujasni si, jak velky chces tahat, zajdi nekam do vetsi prodejny s autodily a oni urcite poradi, nebo rovnou budou mit skladem.... Na tom linku bylo nekolik celokovovych, ty by mely neco vydrzet. Urcite jich na webu najdes mnohem vic. Ten co mam neni uplna miniatura, ale ni nepatri k tem vetsim. Rekl bych, ze je to takovy zlaty stred a asi max. velikost, co chci vozit.
petrs: ten označený jako PROFI (nebo Tornado) - evidentně se jedná o stejný výrobek, jsme věnovali berberům mezi Zagorou a Merzougou. Životnost na cestě po Maroku byla přesně jeden den - ten den, kdy bylo potřeba doufouknout pneu v mírně prašném počasí. Jen v něm zahrčelo a kousnul se. Sice byl docela tichý a asi i výkonný ale písek v ovzduší nezvládnul. Starý a pekelně hlučný TT (střeva jsou celokovová a vypadá to jak domácí stavebnice) mám od roku 2004 a funguje pořád, v Africe byl 4x a pořád funguje bez rozebrání a bez čištění...
Mimochodem, v mé sériové 1150GSA byla sada na opravu pneu (vč. nástavce a bombiček) v sériové výbavě (stejně jako docela pořádné nářadí).... *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
petrs napsal:
Kdyz uz se tu nakously komresory.... Si myslim, ze komresor ma byt poradny, kdyz uz, aby se na nej clovek mohl spolehnout a vedel, ze nafouka, kdykoliv chce. Tzn, ze bych se vyvaroval tech plastovych kompresurku, ktere obcas funguji, obcas ne. Je sice hezke ssebou vozit lepeni apod, ale pak kvuli mistu setrit na komresurku... Tohle pouzivam ke sve spokojenosti jiz nekolik let Nafouka az 8.5 atm/bar. Jako zalohu vozim skladaci pumpicku pro krosky. Tady ten link je na tu samou, ale v barvach KTM. Ja mam znacku DRC. KTM Mini pump Tuhle manualni vozim trvale upnutou na riditkach, ten komresurek jen na cesty mimo mesto.
Ten tvůj kompresor vypadá úplně stejně jako populární offroad kompresor VIAIR co se používá do zástaveb 4x4 aut.. Nic lepšího údajně neexistuje, říkají offroaďáci... Každopádně cena těch kompresorů taky není nejnižší, ten tvůj vypadá fakt identicky.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...