Jsou to tendenční hovadiny, navíc plné polopravd nebo vyložených nepravd. Nejhorší ale je, že vykuk, který to provozuje, získal na ten web dotaci (a nemalou) z veřejných rozpočtů.
Mi to přijde jako polemika o cyklistice a pěší zóně. Je samozřejmě mnoho aspektů, které by se daly zohlednit pro, ale furt to nic nemění na tom, že se v pěší tóně na kole nesmí, no.
Já po lesních cestách jezdím a jsem si vědom toho, že porušuju zákon.
cerv napsal:
Jsou to tendenční hovadiny, navíc plné polopravd nebo vyložených nepravd. Nejhorší ale je, že vykuk, který to provozuje, získal na ten web dotaci (a nemalou) z veřejných rozpočtů.
tak tak... uz kdysi davno jsem mu poslal kritickej email.
Odpovedel jako exemplarni ***.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
"Mnohokrát jsem v Britských listech psal o zločineckých motorkářích v ježnických lesích. Lidé na motorkách, čtyřkolkách nebo v autech nemají v lese co dělat, jde o barbarství a protizákonné jednání, jak jsem mnohokrát upozornil. Beru si to za jedno ze svých témat, které je třeba stále znovu opakovat. "
---
"Dnes v podvečer (asi 19:15) jsem se už chystal v meditativním tichu lesa domů, když tu slyším blížící se hluk motorky."
---
Tihle lide jsou nebezpecni... je jim jedno, ze po lesich litaji namachrovanci s puskama, je jim jedno jak je les zhuntovanej tezkejma teznima strojema, casto plnej odpadku.
BEDA JAK PROJEDES LESEM PO CESTE -- viz foto toho neboheho skutrare, co mu narusil meditativni prostor.
Upravil hicks dne 09.05.2011 08:41
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Loss napsal:
Mi to přijde jako polemika o cyklistice a pěší zóně. Je samozřejmě mnoho aspektů, které by se daly zohlednit pro, ale furt to nic nemění na tom, že se v pěší tóně na kole nesmí, no.
Já po lesních cestách jezdím a jsem si vědom toho, že porušuju zákon.
Pokud při vjezdu na lesní cestu nemíjíš dopravní značku "zákaz vjezdu všem motorovým vozidlům", nebo nepodlézáš závoru, tak neporušuješ zákon o silničním provozu. Zákon č. 289/1995 Sb. "Lesní zákon" + Zákon o myslivosti 449 Sb. jsou trošku o něčem jiném. raději se zde ale nebudu rozepisovat.
Prostě a jednoduše. Inteligentní motorkář, s nehlučným výfukem, který neprojel zákazem vjezdu a zdržuje se na zpevněných lesních cestách ve vetšině případů nemá problém. samozřejmě že mám na mysli lesní porosty mimo CHKO, národní parky apod. Také je vhodné seznámit se alespoň částečně s koloběhem života v lese. Není dobrý nápad prohánět se po lese když jsou zrovna vjetrníci v říji.
Upravil lochman dne 09.05.2011 08:57
Zřejmě nevraživý důchodce, a to že v lese dělají bordel lesáci s težkou technikou, babrbaři myslivci střílí nebohá zvířátka to mu nevadí. Bych chtěl vidět ten jeho foťák. Zřejmě plný motorkářů ničíčích štěrkové cesty a souložících dvojic. :-)
No možná nejsem moc daleko od pravdy http://www.blisty...4/bio.html To abych honil offroudový skutraře po lese s foťákem a posílal to místní policii, to mne hlava nebere
Upravil Kubicek dne 09.05.2011 08:57
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
To smrdi..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Loss napsal:
.......Já po lesních cestách jezdím a jsem si vědom toho, že porušuju zákon.
Pokud člověk nejezdí lesní školkou nebo borůvčím, ale jezdí po cestách a stezkách, neviděl bych v tom taky problém...je to stále se opakující debata,ale i jeden z důvodů, proč preferuji neladěné koncovky výfuku...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Kubicek napsal:
Zřejmě plný motorkářů ničíčích štěrkové cesty a souložících dvojic. :-)
otazka je, co mu dela vic dobre... mozna i to prvni
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jasně. O CHKO a NP nemůže být ani řeč. Ale ty zpevněné cesty? No nevím. Když jedu po polňačce a ta ústí do lesa a v lese je křížení, kde evidentně jede jeden traktor za kvartál, tak to moc zpevněný není. Jezdím i normálně po cestě plné jehličí a bláta. O zpevněné cestě nemůže být ani řeč. Kolkrát se mi podařilo z lesa vyjet i na vyasfaltovanou cyklostezku.
Loss napsal:
.......Já po lesních cestách jezdím a jsem si vědom toho, že porušuju zákon.
Pokud člověk nejezdí lesní školkou nebo borůvčím, ale jezdí po cestách a stezkách, neviděl bych v tom taky problém...je to stále se opakující debata,ale i jeden z důvodů, proč preferuji neladěné koncovky výfuku...
jj.. je to taky myslim o PRIMERENOSTI.
Kazdopadne z jejich strany o zadnou primerenost nejde.. a to zrejme ani financni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já jsem samozřejmě rád za origo koncovku. Laďák k ničemu nepotřebuju. Takže na cca 50 metrů snad nejsem ani moc slyšet a když vidím idi, snažím se je míjet krokem, abych je nijak neobtěžoval hlukem, prachem či jinak neohrozil. Snažím se chovat slušně a nikomu schválně neořu jarní osev. I tak si myslím, že na spoustě míst, které jsem projel, jsem neměl co dělat.
Jinak co třeba zakázat koňáky (ti co se snaží jezdit na tom, co se z toho dělají salámy) na cyklostezkách a turisticky značených cestách? Enduro tam nadělá méně škody než to maso svými kopyty....
Upravil Vjetrnik dne 09.05.2011 09:01
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
A jak je to,kdyz konci asfalt,pak je asi 50m sotolinovava cesta a ta vede primo do brodu.Kdyz se brod projede,tak pokracuje asi 2km udolim,kde jsou spise naznaky cest a dalsi 4 brody.Je to sice CHKO,ale zadny zakaz na konci toho asfaltu neni.
A dalsi dotaz.Opet CHKO,ze vsech stran jsou zakazy,ale ted jsem si vsimnul,ze z jedne strany je zakaz pouze vicestopym vozidlum!Jede se nejdriv po asfaltu a pote se necha pokracovat spoustu kilometru po sirokych sotolinovych cestach.
Napadlo mne,ze sem vlastne muzu vjet kudykoli a pripadne kontrole tvrdit,ze jsem vjel tim vjezdem bez zakazu a jezdim tam a zpatky.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
A jak je to,kdyz konci asfalt,pak je asi 50m sotolinovava cesta a ta vede primo do brodu.Kdyz se brod projede,tak pokracuje asi 2km udolim,kde jsou spise naznaky cest a dalsi 4 brody.Je to sice CHKO,ale zadny zakaz na konci toho asfaltu neni.
A dalsi dotaz.Opet CHKO,ze vsech stran jsou zakazy,ale ted jsem si vsimnul,ze z jedne strany je zakaz pouze vicestopym vozidlum!Jede se nejdriv po asfaltu a pote se necha pokracovat spoustu kilometru po sirokych sotolinovych cestach.
Napadlo mne,ze sem vlastne muzu vjet kudykoli a pripadne kontrole tvrdit,ze jsem vjel tim vjezdem bez zakazu a jezdim tam a zpatky.
Taky znám pár takových „vjezdů“ u nás na Křivoklátsku, kudy se dá dostat na síť šotolinových lesních cest. A jsem připravenej argumentovat stejně jako Ty. Zatím to naštěstí nebylo potřeba, páč o víkendech, svátcích a vůbec ve dnech, kdy se dá očekávat větší výskyt turistů, se lesu vyhýbám.
Vevis já si myslim že to je jako s lesní cestou.. na tu taky nemůžeš, ačkoli tam zákaz vjezdu není. To je ustanovený někde v zákoně nebo v nějaký vyhlášce..
R 1100 GS
Tyto aktivity, to je víceméně logická reakce na dlouhodobé bezohledné chování pár procent (nebo možná jenom pár promile) vymaštěnců, kteří se prohánějí po cestách i necestách v lese tu na terénní motorce nebo enduru, tu na čtyřkolce, tu na sněžném skůtru (v zimě).
Takže když si k tomuto ještě přidáte závodníky na jogurtech, kteří si dělají za plného provozu ze silnice závodní dráhu, tak si o to sami koledujeme, o ten špatný dojem, kterým pak motorkáři, a bohužel jako celek, působí(me) na ostatní populaci.
A přestože je asi každému jasné, že traktory a ostatní stoje používané při těžbě a svážení dřeva taky ten les poškozují, tak toto se bere jako nutné zlo, a ne jako nějaká svévole jako je tomu u motorkářů a spol. v lese. A když člověk půjde 100x do lesa, tak možná jednou nebo 2x uslyší zdálky nějaký hluk v souviskosti s těžbou, a jednou za uherský rok v lese v činnosti nějaký ten stroj na těžbu dřeva uvidí na vlastní oči. Ale ten stroj buďto stojí na místě nebo se pohybuje pomalu, a nedělá takový zbytečný hluk jako řvoucí motorka.
Chápu lidi, kteří jdou do lesa za odpočinkem nebo s malými dětmi na výlet a pětkrát za procházku (samozřejmě, jak kde a jak kdy) kolem nich proletí řvoucí mašiny s ****ama v sedle a s odlétajícím kamením od zadních kol. To poleká nejenom starou babičku, ale pěkně a nadlouho naštve skoro každého člověka.
Ať si to každý "lesní jezdec" přebere, jak chce - nejlépe, když se nad tím alespoň trochu zamyslí, zkusí potlačit vlastní sobeckost a vžít taky do pocitů většiny ostatních lidí.